Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä hauskanpitäjät ja vailla moraalia olevat ennemmin tai myöhemmin kärsivät omassa elämässään seuraukset valinnoistaan. Yllättävällä tavalla elämä yleensä opettaa ja antaa takaisin. Se, mikä tuntuu hetken hauskalta, voi olla tosin huomenna. Varattujen statusmiesten panopuuna olo on tietysti monelle sulka hattuun. Jokainen kohtaa jossain vaiheessa hauskanpitonsa kääntöpuolet, myös itse pettäjä,
Kyllä se jossain kohtaa saattaa ns. kosahtaa ja katuukin kevytkenkäistä käytöstään. En ole lentäjien kanssa koskaan ollut tekemisissä, mutta olin toisena naisena yhdessä liitossa ja kadun sitä syvästi vielä tänäkin päivänä, vaikka siitä 20 vuotta aikaa. Sivusuhde paljastui silloiselle miehen kihlatulle ja näin miten se vei pohjan hänen elämältään pitkäksi aikaa. Tuntuu pahalta edelleen.
Onpas erikoinen ketju. Minä tiedän erään emon, jonka mies pettää. Ei siitä sen enempää, voi siis osua kenen tahansa kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aiemminkin kommentoinut kaukolentäjän vaimo. Tuntuu ihan absurdilta lukea koko tätä hullua ketjua. Mun mies joku statusmies ym ym?! Siis mä luulen, ettei meistä lentäjien vaimoista pidä miehiään sen kummallisempina kuin mitkään muutkaan miehet, ei moni ole varmaan edes ajatellut lentäjää minään sen ihmeempänä ammattina. Ainakaan minä. Siksi tämä kuulostaa ihan oudolta ketjulta.
Sitä he ovat muiden silmissä ja verotiedoista voi päätellä loput. Naiset ovat kovia rahan perään ja pelkkä työ lisää näiden haluttavuutta. Se, mikä sinulle merkkasi suhdetta muodostaessa on näille eri.
Näin se varmasti on. Minulle status ja raha eivät merkkaa juuri mitään. Toisaalta kun suhdetta muodostimme olimme parikymppisiä opiskelijoita, miehestä tuli DI ja minusta jotain muuta (sen verran harvinainen tutkinto etten halua paljastua), joten voi olla että kun niin kauan yhdessä oltu ja alunperin mies ei ollut lentäjä, katsoo asioita ihan eri vinkkelistä.
Toivottavasti somemuija saa kunnolla siipeensä tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä hauskanpitäjät ja vailla moraalia olevat ennemmin tai myöhemmin kärsivät omassa elämässään seuraukset valinnoistaan. Yllättävällä tavalla elämä yleensä opettaa ja antaa takaisin. Se, mikä tuntuu hetken hauskalta, voi olla tosin huomenna. Varattujen statusmiesten panopuuna olo on tietysti monelle sulka hattuun. Jokainen kohtaa jossain vaiheessa hauskanpitonsa kääntöpuolet, myös itse pettäjä,
Lentäjän pikkurouva voi itselleen näin vakuutella, vaikka toiseksi ja piiaksi jääminen harmittaakin. Kun huoliteltu kivannäköinen lentoemo työntää lennon päätyttyä ja matkustajien poistuttua stringinsä kapteenin kàteen, se on menoa.
Vierailija kirjoitti:
Somemuija todennäköisesti saa .. muttei siipeensä. On ne kovia painamaan, nämä ilmojen valtiaat!
Lentäjän rouva täällä. Vapaapäivä ja luin koko ketjun. Ihan tunnettua puuhaa tuo alalla, joidenkin keskuudessa. En tiedä onko mies pettänyt, minulla ainakin ollut peliä avioliiton aikana. Saanut suurta hyötyä tulopuolesta, enkä voi sanoa elävämme vaatimattomasti tai tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjän pikkurouva voi itselleen näin vakuutella, vaikka toiseksi ja piiaksi jääminen harmittaakin. Kun huoliteltu kivannäköinen lentoemo työntää lennon päätyttyä ja matkustajien poistuttua stringinsä kapteenin kàteen, se on menoa.
Kuule, rouva ei jää koskaan kakkoseksi. Pitäkää se aina mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kyllä me vaimot ollaan aina ykkösiä, tottakai, miksi muuten olisimme vainoja? Luuletteko te panopuut oikeasti olevanne jotain muuta kuin just panopuita? Ette pääse edes lentäjän tuloista nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehee... Katkeraa tilitystä. Ei tietenkään jää kakkoseksi, muuten vaan saa kuljettaa lapset harrastuksiin, tehdä ruuat, siivota yms. sillä aikaa kun mies on vaikkapa Bangkokin (kulkee muuten joissakin piireissä bang & cock - nimellä) tai Singaporen keikalla. Eikä se lentoemo ole välttämättä edes Finskin vaan kyllähän noissa crew-hotelleissa kulttuurit kohtaavat. Bangkok on oma lukunsa - jos ei miehistéhotellissa käy flaksi, voi aina mennä go-go-baariin.
Tämä! Kyllä me vaimot ollaan aina ykkösiä, tottakai, miksi muuten olisimme vainoja? Luuletteko te panopuut oikeasti olevanne jotain muuta kuin just panopuita? Ette pääse edes lentäjän tuloista nauttimaan.
Mistäs sinä tiedät kuinka paljon ukkosi meihin panostaa? Klassinen tapa on laittaa päivärahat ja kulukorvaukset eri tilille. Niistä kertyy...
Siksi toisekseen kakkonen kun antaa kakkosta niin siinä unohtaa kapu/peris aika hyvin olevansa perheellinen.
Harmi, mieheni ei pidä kakkosesta, ykkönen kuulema riittää. Ja meillä käy tietenkin siivoojat.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjän rouva täällä. Vapaapäivä ja luin koko ketjun. Ihan tunnettua puuhaa tuo alalla, joidenkin keskuudessa. En tiedä onko mies pettänyt, minulla ainakin ollut peliä avioliiton aikana. Saanut suurta hyötyä tulopuolesta, enkä voi sanoa elävämme vaatimattomasti tai tavallisesti.
Tässä meillä avoimen rehellinen rouva.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät kuinka paljon ukkosi meihin panostaa? Klassinen tapa on laittaa päivärahat ja kulukorvaukset eri tilille. Niistä kertyy...
Siksi toisekseen kakkonen kun antaa kakkosta niin siinä unohtaa kapu/peris aika hyvin olevansa perheellinen.
Varma ettei panosta, antaa rahaa ja ostelee kalliita tavaroita vain minulle. On muuten äärimmäisen tarkka penneistään, ei kai sitä omaisuutta olisi muuten kertynytkään jos sitä olisi ympäriinsä jaettu. Jos olet saanut sen tarjoamaan illallisen niin onnittelut niistä hiluista, toivottavasti se oli reilu korvaus palveluistasi. T. Eri vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma ettei panosta, antaa rahaa ja ostelee kalliita tavaroita vain minulle. On muuten äärimmäisen tarkka penneistään, ei kai sitä omaisuutta olisi muuten kertynytkään jos sitä olisi ympäriinsä jaettu. Jos olet saanut sen tarjoamaan illallisen niin onnittelut niistä hiluista, toivottavasti se oli reilu korvaus palveluistasi. T. Eri vaimo
Varmana jäi tuo eri tili kaivertamaan - ei kannata muuten etsiä mistään mapeista tms., ei tule löytymään
Moni on näemmä kateellinen kun ei päässyt lentäjäksi ja toiset ei lentäjän vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Moni on näemmä kateellinen kun ei päässyt lentäjäksi ja toiset ei lentäjän vaimoksi.
Sen takia moni varmaan haluaa saada sitten lentäjän edes osittain, vaikka vain 15 sentin osalta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somemuija todennäköisesti saa .. muttei siipeensä. On ne kovia painamaan, nämä ilmojen valtiaat!
Hihi niimpä, sitä odotellessa muutaman päivän päästä. Mutta tosiaan kuukautta paria pidempää en tätä jatka
T. Some muija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule olevani mitään enempää nyt enkä ikinä kuin panopuu ja hän minulle tuleva panopuu vähän aikaa. Tämä hyvä siirtymä minulle eron jälkeen ja ei muuta.
T. Some muija
Sitä he ovat muiden silmissä ja verotiedoista voi päätellä loput. Naiset ovat kovia rahan perään ja pelkkä työ lisää näiden haluttavuutta. Se, mikä sinulle merkkasi suhdetta muodostaessa on näille eri.