Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
2841/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olikos sormusta tai ylipäänsä vaimosta puhe? 

Vierailija
2842/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ne varmat otteet oli anna esimerkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät eivät jätä vaimojaan samasta syystä kuin muutkaan pettävät miehet. He rakastavat vaimojaan ja lapsiaan ja haluavat pitää perheen koossa. Se että panee jotain kuumaa naista siinä sivussa ei tarkoita että ei rakastaisi vaimoaan ja tykkäisi kotoisasta elämästä.

Näinhän se menee!

Vierailija
2844/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät eivät jätä vaimojaan samasta syystä kuin muutkaan pettävät miehet. He rakastavat vaimojaan ja lapsiaan ja haluavat pitää perheen koossa. Se että panee jotain kuumaa naista siinä sivussa ei tarkoita että ei rakastaisi vaimoaan ja tykkäisi kotoisasta elämästä.

Näinhän se menee!

Olen lentäjän kanssa naimisissa ja en ole koskaan epäillyt häntä pettämisestä tai mitään pienintäkään vihiä tullut. Mieheni on komea, urheilullinen ja varmasti kuuma monen muunkin mielestä kuin vain minun. Ja vielä super mukava. 

Itse olen ihan tavallinen, kait sellainen perusnätti, mutta en mikään itseään laittava vaan enemmänkin luonnollinen, en meikkaa tai ole muotitietoinen tms. Rakastan kotielämää, lasten kanssa puuhastelua, olen lukutoukka, urheilen kyllä, someton ja sellainen ehkä perikuva, mitä täällä valitettavasti annettu kilteistä vaimoista. Riski siis kaiketi tuollaiselle kaksoiselämälle teoriassa olisi, koska kyllä mieheni takuulla saisi iskettyä muitakin upeita naisia.

Luotan kuitenkin häneen. Toivottavasti hän on sen arvoinen. 

Vierailija
2845/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sormus. Varmaan siksi että tiedän asiasta ja ettei hukkaisi sitä jos ottaisi välillä pois.. Muuta ei aiheesta puhuttu, kuin että mitä oli sanonut vaimolle mihin menee mutta en sano sitä täällä 

Vierailija
2846/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kahvittelun päätteeksi jäätiin kahden" julkisella paikalla niin hyökkäsi" heti pussailemaan

Vierailija
2847/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sormus. Varmaan siksi että tiedän asiasta ja ettei hukkaisi sitä jos ottaisi välillä pois.. Muuta ei aiheesta puhuttu, kuin että mitä oli sanonut vaimolle mihin menee mutta en sano sitä täällä 

Sairasta, mutta joitain ihmisiä saattaa jopa kiihottaa, jos sormus on sormessa. En sinusta tiedä. 

Vierailija
2848/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kahvittelun päätteeksi sjäätiin kahden" julkisella paikalla niin hyökkäsi" heti pussailemaan

Julkisella paikalla pussailemaan? Jossain Stadin seudullako olitte? Noin 5000 kabiinin puolen henkilöä ja noin 1000 lentäjää plus kaikki maapalveluiden työntekijät ym tutut saattaneet, tai joku heistä siis, nähdä! Aika uskaliasta! 

Vierailija
2849/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut ties mitä selityksiä parilta lentäjältä kotona olevalle puolisolleen. Milloin ei voinut vastata puhelimeen kun kännykkä tippui vessanpönttöön ja hajosi, milloin oli sormus jäänyt vahingossa pois kun kävi uimassa eikä halunnut hukata sitä jne jne...

Eihän kukaan normaali tuollaisia selityksiä usko. 

Vierailija
2850/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kahvittelun päätteeksi sjäätiin kahden" julkisella paikalla niin hyökkäsi" heti pussailemaan

Julkisella paikalla pussailemaan? Jossain Stadin seudullako olitte? Noin 5000 kabiinin puolen henkilöä ja noin 1000 lentäjää plus kaikki maapalveluiden työntekijät ym tutut saattaneet, tai joku heistä siis, nähdä! Aika uskaliasta! 

Joo kyllä.. Ja niin itsevarma tyyppi että en ihmettelisi vaikka olisi kuinka monta lentoemoa kellistanyt.. Aikamoista. Mutta oli mielenkiintoinen tapaaminen :D.

(ei kiitos enää moralisointia ja minun haukkumista, sitä on tullut edellisina päivinä jo tarpeeksi) 

Vierailija
2851/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä.. Ja niin itsevarma tyyppi että en ihmettelisi vaikka olisi kuinka monta lentoemoa kellistanyt.. Aikamoista. Mutta oli mielenkiintoinen tapaaminen :D.

(ei kiitos enää moralisointia ja minun haukkumista, sitä on tullut edellisina päivinä jo tarpeeksi) 

Outoa jos vaimo ei mitään tiedä tai ole aavistanut aiemminkaan. 

Vierailija
2852/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sille vain helppo pano, yksi monista. 

Vierailija
2853/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kyllä röyhkeän uskalias. Mistä kaikesta juttelitte? Kertoiko miten oli bongannut sut somesta ja sussa kiinnosti? Miten sovitte jatkosta vieläkö näätte? 

Vierailija
2854/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet

Monet nuoret emännät tai muutkaan naiset, jotka hinkuvat näiden status miesten panoiksi, eivät ymmärrä sitä minkä leiman se jättää tähän naiseen myös sille sen miehen mieleen: halpa nainen, jolta saa. 

Miksi kotona sitten on se ykkösvalittu, uskollinen ja kunnollinen vaimo? Siksi, että sellaista he oikeasti arvostavat!

Nuorena voi tuntua, ettei sillä väliä millainen maine tulee, mutta sitten kun tulee se vaihe, että haluaisi sitoutua niin ei olekaan kivaa kun esim. lentoyhtiö X:n lentäjien yleinen kiertopalkinto olet ollut. Kuka sellaista vie vihille? 

Vierailija
2855/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet

Niimpä ja se on ihan fine 🙂 tuntuu että täällä joillekin vaikea ymmärtää että kaikki naiset ei halua aina vaimon tai edes tyttöystävän rooliin, vaan vain hauskanpitoa kuukauden pari. 

Voihan olla että tän sankarin vaimo aavistaa jtn mutta ei välitä selvittää totuutta kun on kiva perhe elämä. 

Ja en tiedä mitä nämä vaimot jotka sanoo että ei ole merkkiä ollutkaan vilunkipelista, niin minkälaista merkkiä tarvitsisitte että alkaisitte epäilemään? Eihän kukaan nyt varmaan vaimon silmien alla kahvittele ja pussaile

Vierailija
2856/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuosia tai vuosikymmeniä kestäneessä suhteessa yleensä aistii kun jotain on muuttunut tai pielessä. Toisen tuntee niin hyvin. T. 27 vuotta naimisissa ollut vaimo 

Vierailija
2857/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä merkkiä nämä muiden miesten pettämisestä lähes varmana pitävät haluavat. Sinänsä kertoo vain heistä kun sen pohtiminen kiinnostaa. Aika paha kai sanoa ettå mies on pettänyt jos siitä ei ole minkäänlaista osviittaa. 

Vierailija
2858/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotta saman miehen kanssa ja juuri äsken kysyi olenko nähnyt sexunia/haluanko parrua? Osui ihan naulan kantaan. Näki silmistä että ajattelen seksiä en käyttäytynyt mitenkään poikkeavasti.

Eli kun olet ollut toisen kanssa pitkään yhdessä huomaat pienetkin poikkeavuudet olemuksessa. Eli uskon siihen että pettämisen voi vaistota. 

Vierailija
2859/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä hauskanpitäjät ja vailla moraalia olevat ennemmin tai myöhemmin kärsivät omassa elämässään seuraukset valinnoistaan. Yllättävällä tavalla elämä yleensä opettaa ja antaa takaisin. Se, mikä tuntuu hetken hauskalta, voi olla tosin huomenna. Varattujen statusmiesten panopuuna olo on tietysti monelle sulka hattuun. Jokainen kohtaa jossain vaiheessa hauskanpitonsa kääntöpuolet, myös itse pettäjä, 

Vierailija
2860/3364 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aiemminkin kommentoinut kaukolentäjän vaimo. Tuntuu ihan absurdilta lukea koko tätä hullua ketjua. Mun mies joku statusmies ym ym?! Siis mä luulen, ettei meistä lentäjien vaimoista pidä miehiään sen kummallisempina kuin mitkään muutkaan miehet, ei moni ole varmaan edes ajatellut lentäjää minään sen ihmeempänä ammattina. Ainakaan minä. Siksi tämä kuulostaa ihan oudolta ketjulta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän