En jaksaisi enää elää
Onko täällä muita joilla on samoja ajatuksia? Elämä tuntuu vain suorittamiselta ja arki tylsältä itseään toistavalta puurolta. Aamulla töihin, kauppaan, kotiin, ruoan tekemistä. Ainoa asia mikä pitää minut hengissä on pieni lapseni ja mieheni. Ilman heitä olisin varmaan poistunut täältä jo oman käden kautta. Ikääkin mulla on vasta 29. Tuntuu, että elämässä ei ole mitään saavutettavaa ja kaikki tuntuu niin merkityksettömältä. Odotamme kaikki vain omaa kuolemaamme. Masentaa todella paljon.
Kommentit (3)
Muuttakaa uusiin maisemiin, vaikka maaseudulle. Pieni lapsesi tarvitsee ja rakastaa sinua, niin kuin viisaasti sanoitkin että hänen vuokseen jaksat. Kun alat ajattelemaan vähä vähältä positiivisesti niin elämäsikin saa kummasti uuden tarkoituksen. Ehkä tarvitset haasteita, tulla pois mukavuusalueeltasi, keksi jotain uutta itsellesi elämään ja tietenkin pidät ne rakkaasi elämässäsi. Mieti joka päivä mistä olet kiitollinen minäkin päivänä, vahvista itseäsi positiivisilla unelmilla, uskalla unelmoida isosti vaikka tuntuisikin hulluudelta, asioita alkaa tapahtumaan. Unelmoi myös lapsellesi ihana elämä, heittäydy itsekkin haaveisiin. Toivon sinulle kaikkea hyvää!
Harmittavaa kohdallasi kun olet niin nuori ja on lapsikin ja työtäkin on . Itse olen vanhempi , ympärillä on vaan ihmisten kuolemisia vanhuuteen , ei ole työtä eikä lapsia eikä mitään iloista asiaa mitä odottaa . Toivottavasti saisit jostakin lisää elämäniloa vaikka arki rullaisikin samaa rataa , koita nauttia kun olet vielä nuori ja elämää edessäsi ja toivottavasti olette terveitä .
Jättäydyin pois oravanpyörästä, hidastin elämääni ja tulin uskoon.
=)