Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko hyviä sängyssä?
Ei taida lentoemäntiä olla linjoilla.
Nyt kun on lentäjien vaimojakin keskustelemassa niin he voisivat kertoa ovatko lentäjät hyviä sängyssä? Ja tietysti myös salarakkaat ja lentoemännät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko hyviä sängyssä?
Nyt kun on lentäjien vaimojakin keskustelemassa niin he voisivat kertoa ovatko lentäjät hyviä sängyssä? Ja tietysti myös salarakkaat ja lentoemännät.
Mä olen yksi näistä eilen kommentoinneista vaimoista, kaukolentoja mies lentää. Kyllä hän on hyvä ja taitava, ainakin mulle just täydellinen. Tosin lähes 30 vuoteen en ole toisen miehen kanssa ollut, mutta pätkääkään en ole kaivannut sellaista vaihtelua.
Anteeksi nyt vaan, mutta vaikutatte oppikirjatapaukselta pariskunnasta jossa mies reissaa ja pettää. Vaimo just tommonen hiljainen, vaatimaton "perhepaletin kasassapitäjä", miehen silmissä järkisijoitus kuten joku hyvä huonekalu. Semmoisen tarvii että homma pyörii.
En todellakaan ole hiljainen tässä kyllä menet pahasti metsään. Listasta puuttuu myös muista ominaisuuksia mitä en viitsinyt tänne laittaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta vaikutatte oppikirjatapaukselta pariskunnasta jossa mies reissaa ja pettää. Vaimo just tommonen hiljainen, vaatimaton "perhepaletin kasassapitäjä", miehen silmissä järkisijoitus kuten joku hyvä huonekalu. Semmoisen tarvii että homma pyörii.
En todellakaan ole hiljainen tässä kyllä menet pahasti metsään. Listasta puuttuu myös muista ominaisuuksia mitä en viitsinyt tänne laittaa ;)
Pitävätköhän lentoemot ja kaikki nää salarakkaat vaimoja jotenkin nössöinä ja hiljaisina hiirulaisina? Heh. Ihan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi vaimo, jonka mies lentää kaukolentoja AY:lla. Ollaan 40-50 v. ja tavattu kaksikymppisinä opintojen parissa. Yliopistotutkinnot molemmilla. Mies lähti myöhemmin lentäjäksi, mutta lentänyt jo melko kauan.
Olemme naimisissa ja teini-ikäisiä lapsia. Asumme ihan tavallisesti, ei mitään erityistä luksusta tms. Mies on hyvässä kunnossa ja urheilee paljon, itselläni enemmän kuntoliikuntaa, jota koetan säännöllisesti harrastaa, mutta olen vähän sohvaperunaksi taipuvainen lukunörtti :).
Nuorempana olin ihan kaunis, mies ainakin sanonut, että ihastui silloin myös ulkonäkööni, vaikkakin muut asiat yhdistivät meitä vahvasti, esim. yhteiset harrastukset ja keskustelutaidot jne. Nyttemmin olen aavistuksen lihonut, en varsinaisesti ylipainoinen, mutta sinne lenkille pitäisi nytkin lähteä ja miJuu no se on suht väljä määritelmä ja menee tuohon mun tyyppiin, mutta lentäjiä on kai 1000 Finnairilla niin eihän tätä voi tietää varmaksi. Toivottavasti ei ole tänään menossa mihinkään omiin menoihin keskellä päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi vaimo, jonka mies lentää kaukolentoja AY:lla. Ollaan 40-50 v. ja tavattu kaksikymppisinä opintojen parissa. Yliopistotutkinnot molemmilla. Mies lähti myöhemmin lentäjäksi, mutta lentänyt jo melko kauan.
Olemme naimisissa ja teini-ikäisiä lapsia. Asumme ihan tavallisesti, ei mitään erityistä luksusta tms. Mies on hyvässä kunnossa ja urheilee paljon, itselläni enemmän kuntoliikuntaa, jota koetan säännöllisesti harrastaa, mutta olen vähän sohvaperunaksi taipuvainen lukunörtti :).
Nuorempana olin ihan kaunis, mies ainakin sanonut, että ihastui silloin myös ulkonäkööni, vaikkakin muut asiat yhdistivät meitä vahvasti, esim. yhteiset harrastukset ja keskustelutaidot jne. Nyttemmin olen aavistuksen lihonut, en varsinaisesti ylipainoinen,Kommentoin siis tuota "lähellä pk seutua"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin ihan kaunis, mies ainakin sanonut, että ihastui silloin myös ulkonäkööni, vaikkakin muut asiat yhdistivät meitä vahvasti, esim. yhteiset harrastukset ja keskustelutaidot jne. Nyttemmin olen aavistuksen lihonut, en varsinaisesti ylipainoinen,Ei ole, on Aasiassa :)
Hankala kommentoida kun pitkät viestiketjut. Eli sille jolla tänåän kahvilassa treffit niin ei ole mun mies (keltä äsken kyselit), koska on vielä tänään Aasiassa :)
Vierailija kirjoitti:
Hankala kommentoida kun pitkät viestiketjut. Eli sille jolla tänåän kahvilassa treffit niin ei ole mun mies (keltä äsken kyselit), koska on vielä tänään Aasiassa :)
Noniin hyvä. Musta tuntuu että alan tässä kääntymään vaimojen liittolaiseksi enkä pysty kyl mitään muuta ku kerran nyt kahvitella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vaimo, mies lentää tällä kotimaisella. En osaa sanoa miten suhtautuisin kun en ollut ajatellut koko pettämistä ennen kuin tänään löysin sattumalta tämän ketjun. Huh mitä juttuja. Kyllä se mies pääkonna olisi, mutta tuskin armoa antaisin sille toiselle naisellekaan, varsinkin jos tietää että mies naimisissa. Kunpa en joutuisi tällaiseen tilanteeseen.
Huomenna mies kotiutuu kaukomailta. Ikävä jo on ja hänkin monen monta viestiä laitellut omasta ikävästään <3. Rakkaus meillä onneksi vielä roihuaa, vaikka yhdessä oltu melkein 30 vuotta.Annatko tänään miehellesi kun tulee?
Katsotaan. Riippuu hänen väsymyksestään, mutta heti toki kun haluaa <3.
Hei ei kai lentäjä voi hommata mulle porttikieltoa käyttää Finnairin lentoja, jos jostain syystä meillä menisi sukset ristiin hänen kanssaan tän jutun tiimoilta?
Vierailija kirjoitti:
Hei ei kai lentäjä voi hommata mulle porttikieltoa käyttää Finnairin lentoja, jos jostain syystä meillä menisi sukset ristiin hänen kanssaan tän jutun tiimoilta?
Ne lentää koneita, eivät ole päättävässä asemassa. Ja muutenkin, valoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lentää koneita, eivät ole päättävässä asemassa. Ja muutenkin, valoja päälle.
Vain jos häiriköi lennolla kapteeni voi postaa koneesta kylläki , mutta en tiedä kuka porttikiellon määrää. Joku johtaja jossain varmaan. Eli ei todellakaan yksittäinen lentäjä voi tuollaisesta syystä kuin pelkäät :)
Kerropa kans että tuleeko sormus sormessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko hyviä sängyssä?
Ovat kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vaimo, mies lentää tällä kotimaisella. En osaa sanoa miten suhtautuisin kun en ollut ajatellut koko pettämistä ennen kuin tänään löysin sattumalta tämän ketjun. Huh mitä juttuja. Kyllä se mies pääkonna olisi, mutta tuskin armoa antaisin sille toiselle naisellekaan, varsinkin jos tietää että mies naimisissa. Kunpa en joutuisi tällaiseen tilanteeseen.
Huomenna mies kotiutuu kaukomailta. Ikävä jo on ja hänkin monen monta viestiä laitellut omasta ikävästään <3. Rakkaus meillä onneksi vielä roihuaa, vaikka yhdessä oltu melkein 30 vuotta.Annatko tänään miehellesi kun tulee?
Mitä kysymyksiä, huh huh!
Okei no olipa komeampi ja enemmän fit livenä kuin kuvissa.
En voi enempää sanoa koska molemmat haluaisi nähdä uudelleen
Lisäyksenä se että ei varmasti ollut eka kerta häneltä tehdä tämmöistä, sen verran itsevarmat otteet oli pienessä fyysisessä läheisyydessä
Olen kuullut ties mitä selityksiä parilta lentäjältä kotona olevalle puolisolleen. Milloin ei voinut vastata puhelimeen kun kännykkä tippui vessanpönttöön ja hajosi, milloin oli sormus jäänyt vahingossa pois kun kävi uimassa eikä halunnut hukata sitä jne jne...