Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei tule ikinä iskemään missään?

Vierailija
08.03.2024 |

Kysymys otsikossa. Olen ihan tavallinen, joskus jopa ihan komeaksi mieheksi kehuttu. Muutama kilo ylipainoa, vain muutama, ja urheilutausta näkee edelleen päälle päin. Harrastan aktiiviliikuntaa toki edelleen, kuten muukin minun elämäntapa on aktiivinen. Pukeudun siististi ja asiallisesti. Käytöstavat on hyvät ja minulla on myös hyvä ulosanti ja sosiaaliset tavat. En koita herättää huomiota tai tuoda itseäni mitenkään erityisesti esille.

Onko niin että tämän kaltaiselle miehelle ei ole enää kysyntää tai tarvetta? Vai häviääkö kaltaiseni miehet johonkin harmaaseen massaan?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kysyt noloja kertoo syyn. Miehisty ja mene ottamaan omasi

Vierailija
2/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymys varmasti otsikossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kysymys varmasti otsikossa?

Hahahahahhahah!

Vierailija
4/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ei halua miestä. Ja toisaalta ne, jotka haluaa, saavat kyllä ehdotuksia usein enemmän kuin haluaisivat.

Kohtaanto-ongelmaa on myös. "Naiset" taitaa mielestäsi olla vain niitä nättejä typyköitä. Ei niiden tarvitse eväänsä liikauttaa miesseuraa saadakseen.

Vierailija
5/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on naisten hypergamiassa.

Naiset yrittävät iskeä vain top1% miehiä. Sellaisia mallinkasvoisia 195 senttisiä.

Naiset ei itse tajua miten yksipuolinen miesmaku heillä on. Kaikki kiinnostus kasaantuu samalle 1 prosentille.

Pää pois kanin per.seestä nössö. Pistä itsesi likoon ja anna mennä

t. Entinen ujo poika

Vierailija
6/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nössöjä. Eivät naiset mitään aloitteita tee.

Vierailija
7/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tapa iskeä on aika huomaamaton. Tavalliset miehet ei katoa massaan. Itse olen aina ollut kiinnostunut vain ja ainoastaan tavallisista miehistä. Toki tavallisen määritelmä on monella eri, mutta minä en ainakaan etsi komeaa miestä, joka on näkyvä persoona. 

Vierailija
8/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankunjanjunvalivalivalivalivalivalivalivali

Vierailija
9/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ihmettelet asiaa hamaan tappiin asti samalla kun muut miehet itse tekevät itse asialle jotain

Vierailija
10/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yrittävät iskeä vain top1% miehiä. Sellaisia mallinkasvoisia 195 senttisiä.

Naiset ei itse tajua miten yksipuolinen miesmaku heillä on. Kaikki kiinnostus kasaantuu samalle 1 prosentille.

Jos nyt vähän avaat ensin silmiä ja katsot vaikka kaupassa millaisia pareja siellä liikkuu. Jos jokaisella naisella on mukana 195 cm täydellinen mallikasvoinen mies, niin voit palata tähän keskusteluun.

Vierailija
11/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat että nainen lähestyy?

Tee itse aloitteita. 

Vierailija
12/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten evoluutio on tehnyt heistä pariutumisen suhteen odottajia, ei toimijia.

Vierailija
13/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti häviät sinne massaan, olet ihan tavallinen. Naiset ei erityisemmin taida ylipäätään yrittää iskeä ketään, ellei ihan erityisen kiinnostava tyyppi ole. 

Vierailija
14/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kiinnostava. Mun mies on/oli.

Vierailija
15/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt aloitteen muutaman kerran. Ensimmäisellä kerralla sain aviomiehen, toisella muutaman vuoden huonon suhteen, kolmannella törmäsin innokkaaseen varattuun. En taida enää jaksaa, seuraa löytyy ilmankin. Varsinkin huonoa. 

Vierailija
16/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon että meitä on monenlaisia. Rohkaisin naisia kokeilemaan. Itse en anna pakkeja, vaan lähdetään kahville. Sitten voidaan katsoa miten edetään. Mutta korostan että tämä on vain minun tapani toimia. Lisäksi liikun n.s. ihmisten aikaan hyvin vähän, kaupassakin varhain aamulla tai juuri ennen sulkemisaikaa illalla.

Vierailija
17/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Missä sinä ja naiset voisivat tavata. Ihan sama minkälainen kultakimpale olet jos olet vain kotona ja miesvaltaisella työpaikalla niin eipä ne naiset sinuun missään juuri koskaan törmää

2. Oletko ilmeetön/yrmeä. Ei sellaista tee mieli lähestyä. Itse iskin miehen työpaikalta. Miehessä huomiota kiinnitti ystävällisyys, ja se ihan hymy joka näkyy silmissä asti. Ja joo mies pukeutuu hieman homssuisesti kuten minäkin. Mies oli silloin hieman ylipainoinen. Mutta se empaattisuus, ystävällisyys ja iloisuus vain iski niin että pakko oli napata mies.

3. Miten käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan. Sama mitä mies selittää siitä kuinka ihana persoona on mutta jos kohtelee muita ihmisiä huonosti niin ei kiinnosta. Eli vinkkinä että osa miehistä suunnilleen matelee kauniin nuoren naisen edessä ja kehuvat maasta taivaisiin. Mutta en innostunut tuollaisesta jos mies jättää auttamatta vanhaa mummoa ostoskassien kanssa tai puhuu rumasti työkaverilleen jne. Eli ei riitä että kohtelee hyvin sitä naista jonka yrittää saada vaan muutenkin pitää olla hyvä tyyppi.

4. Jos joku nainen tulee juttelemaan sinulle baarissa ym niin koetko että se on iskemistä vai vasta se että nainen kysyy suoraan että lähdetkö treffeille.

Vierailija
18/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaras-sukupuoli nisäkäsmaailmassa, ei lähesty urosyksilöä, vaan päin vastoin.

Uros suorittaa lähestymisen ja naaras suorittaa valinnan. Naaraalla on useimmiten monta urosyksilöä valittavana, ja näistä naaras osaa (älä kysy miten) valita itselleen sopivan. 

Homma toimii yhtä varmasti, kuin että aurinko nousee idästä. Älä kysy seuraavassa postauksessa, että miksei aurinko nouse lännestä?

Vierailija
19/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan juuri sinä et (tästä samasta ulirutinastasi johtuen) kiinnosta ketään, joten ongelma on sinussa itsessäsi, ei kaikissa naisissa eikä kaikissa miehissä.

Missä tahansa Prismassa käynti paljastaa auttamatta heti, että ulinasi on harhaista inkkelifiktiota. Jatka silti ja odota ulinalla saavasi valikoida naishaaremisi.

Vierailija
20/92 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän jatkuvasti, koko ajan, joka paikassa iskeä nuoria, sieviä 25-35v miehiä.

T:Martta 73v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä