Kuuluuko kylään mennessä viedä jotain?
Eli siis, olen käynyt nyt 2 kertaa illanvietossa uudella tuttavallani (hänen kutsumanaan), jolla molemmilla kerroilla jääkaappi on ollut aivan tyhjä. On varakas, mutta kuulemma tykkää syödä aina vain ulkona. Onneksi tapanani on aina viedä viemisiä esim. Sipsiä, keksiä, juomaa ja muuta naposteltavaa, ettei nyt tuota 8h kestävää aikaa tarvinnut täysin tyhjin suin olla maha muristen.
Mutta siis, nyt olisi kokonainen viikonloppu tiedossa ja mietin, että tarjoanko taas kaikki. Kysyin, että Käydäänkö yhdessä kaupassa ja tehdäänkö jotain ruokaa? Niin vastaus oli, että Tuo vaan kaikkea, niin voidaan syödä niitä.
On jotenkin outo fiilis, enkä tiedä mitä ajatella. Mitä mieltä?
Kommentit (168)
Kiellän sinua aloittaja kutsumasta tuota pe-rsaukista kotiisi jatkossa. Mitä kestikievaria sinä haluaisitkaan pitää sille luolamiehelle, jolla ei ole mitään normaaleja sosiaalisia tapoja.
Auts tuosta huumaavasta tunteesta, että oot saanut uuden tuttavan, pitää nyt päästä eroon. Tuskin se on ainoa ihminen päällä maan.
Ei maksa vaivaa roikkua luokattomassa porukassa.
Osa rikkaista on juuri tuollaisia. Miehen ystävä on super rikas (perittyä rahaa) ja hän ei koskaan tarjoa mitään. Itse en katsoisi tuollaista uropa enkä todellakaan haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisen pihin ihmisen kanssa. Pihiys ja itsekkyys kun kulkevat käsi kädessä.
Ota seuraava tapaaminen sen kannalta, että katsot, onko tuo päihdejengi sulle itsellesi sopivaa porukkaa.
Ethän vajoa samalle tasolle tulevaisuudessa. Muista, että saat kyllä kaltaistasi seuraa muualta.
Sun ei kuulu viedä mitään, kun on uusi tuttavuus.
Älä veikkonen vie ventovieraille mitään. Mikä sua oikein vaivaa?
Jos sinulla on paljon ylimääräistä rahaa niin ota ihmeessä kämpillesi asumaan elätiksi.
Nyt kun sinä olet siellä ryyppyporukassa, niin pidä meidät ajan tasalla siitä, että miten porukka nyt suhtautuu sinuun.
ap??? kai sä ehdit kommentoimaan?
Tummelia tai muuta hyväksikatsomaansa liukastetta kannattaa tuoda tullessaan tuliaisina.
Aloittaja kerro nyt tilannekatsaus-
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kerro nyt tilannekatsaus-
Vein kylään mennessä sipsiä ja karkkia ja pähkinöitä sekä susheja.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri tuli pariksi päiväksi yökylään, kyydilläni 2x300km. Ei mitää tuliaisia tuonu! Ei osallistunu mihinkään kustannuksiin. Status muuttui: entinen kaveri. Moukkendaali oikein syvästä päästä.
No mjun ex-kaveri tuli viikonlopuksi kylään (säästi hotellimajoituksen koska oli menossa lähellä olevaan näyttelyyn). Antoi tuliaisiksi jyskin kymmenen euron ilmapatjan millä sitten itse nukkui koska selkä oli kuulemma kipeä ja patja oli ainoa millä sai nukuttua. Valitti myös hänelle tarjotuista ruuista, tarkemmin niiden maisteista....
No mjun ex-kaveri tuli viikonlopuksi kylään (säästi hotellimajoituksen koska oli menossa lähellä olevaan näyttelyyn). Antoi tuliaisiksi jyskin kymmenen euron ilmapatjan millä sitten itse nukkui koska selkä oli kuulemma kipeä ja patja oli ainoa millä sai nukuttua. Valitti myös hänelle tarjotuista ruuista, tarkemmin niiden maisteista....
Ei kannata maustaa vieraille tarjottavia ruokia liian vahvasti. Mieluummin neutraalit ja puhtaat raaka-aineet ja pöytämausteeksi ja kastikkeet erikseen Ihan niin kuin salaattienkin kanssa. Helpompi huomioida just allergikot, laihduttajat ja monelle voimakkaissa mausteista tulee esim. Päänsärkyä ja pissatessa kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt mausteita kauheasti käytä vieraille tehdessä? Vai lorautatko hilikastiketta jo valmiiksi toisen salaattilautasellekin? Eiköhän ne mausteet löydy sit pöydältä Valittaisin varmaan itsekin, jos joku olis valmiiksi voidellut mulle leivän (en käytä voita, ainoastaan kevytlevitettä) tai laittanut juustoa päälle (en käytä kovaa rasvaa)
Aloittaja toimi samalla tavalla kuin ne muutkin toimii tuossa porukassa. Omaan laukkuusi kätket pari viinitetraa, ja naukkailet vain itse omia juomiasi. Et sitten vie mitään ruokaa, kun muutkaan ei vie. Muutenhan sinä vaikutat erilaiselta kuin ne muut. Siinä porukassa on sellainen tapa, niin sinäkin teet niin eikö vaan.
Nyt voisit etsiä tasoistasi seuraa jostain muualta. Olet fiksu ihminen. Etsi siis fiksua seuraa. Kyllä sinä löydät kaltaistasi seuraa. Kaikkea hyvää sinulle.