Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukuvoide marketista

Vierailija
24.03.2023 |

Ilmianna mieluisa liukkari, jonka voi ostaa kauppareissulla marketista. (Esim. Prisma, Citymarket etc.) Samalla, kun muutenkin ruokia käy ostamassa.

1. Kerro tuotemerkki ja perustelu, miksi on hyvä.

2. Kerro myös, jos jokin liukkari kannattaa jättää ostamatta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ollut Klick natural käytössä . Ihan hyvin toimii kun on iho ihoa vasten . Kumin kanssa on joskus loppunut luisto kesken . Silikoni pohjaisissa liukuvoiteissa joitain on ravistettava,oliko Protex? kun ne lajittuu notkeampiin ja hyytelömäisiin jakeisiin putkilossa ja sitten ulos tulee melkein vettä joka ei toimi . Mutta siis tuokin toimii kun muistaa ravistaa. Kaikki on toiminut kumin kanssa huonommin kun luisto vaan loppuu . Apteekkituotteista Ky jelly on liian tahmeaa mutta me ollaan jo 60v päälle pariskunta joten luonnollista luistoa on muutenkin vähemmän. Kumia käytetään joskus kun vaimo ei halua enempää sotkua tai ei enää käydä iltamyöhällä pesulla

Vierailija
2/12 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magic, ihan paras kestää kuis sidosesukka aikoinaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RFSU:n Klick Natural Glide. Meillä on käytössä kondomiehkäisy ja kondomin kanssa suositellaan vesipohjaista voidetta.

Vierailija
4/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokeilussa Durex naturals, ei oikein toimi mun käytössä. Ensin tuntuma on ihan OK, mutta sitten liukkaus loppuu äkisti. Ei jatkoon

Vierailija
5/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman markettituotteen kokeiltua me ollaan päädytty Sultan ultra glideen. Löytyy ainakin Citymarketista. Vesipohjaiseksi kohtalaisen kauan kestää luisto ennenkuin menee tahmaiseksi ja maku on ok eli ei paha (kuten joissain muissa merkeissä) jos sattuu lipaisemaan kohdasta jossa on liukkaria.

Vierailija
6/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokeilussa Durex naturals, ei oikein toimi mun käytössä. Ensin tuntuma on ihan OK, mutta sitten liukkaus loppuu äkisti. Ei jatkoon

Mielenkiinnosta rupesin googlaamaa tuota voidetta. Durexilla näyttäisi olevan myöskin "Durex naturals lubricant moisture" - tuote. Ilmeisesti eri voide?

Vierailija
7/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ollaan menty pelkän Oivariinin voimalla. Kaikki Tinder löydöt eivät ole valmistautuneet anaalisiin iloihin ja silloin toimiva rasva on löytynyt jääkaapista.

Vierailija
8/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti ollaan menty pelkän Oivariinin voimalla. Kaikki Tinder löydöt eivät ole valmistautuneet anaalisiin iloihin ja silloin toimiva rasva on löytynyt jääkaapista.

Anaalisiin iloihin Tummeli-voide!

Vierailija
9/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ACO yo apteekista. Hintava kylläkin

Vierailija
10/12 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin oli hyviä, vähän hyytelömäinen. Ei valu joka paikkaan. Nyt on sellaista kuin protex, aika litkua. Otat sormiin, niin jo valuu rantees asti. Hankala käyttää sotkematta.

Vierailija
11/12 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ACO yo apteekista. Hintava kylläkin

Tämä on minunkin suosikkini. Marketeista ei tosiaan taida saada, mutta loistotuote.

Vierailija
12/12 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikymmenien aikana tyydyttänyt itseäni ilman liukuvoidetta.

Nyt sitä kokeilleena, hämmästyin, kuinka mahtavasti tuntuma ja sitä myöten nautinto parani aivan uudelle tasolle.

Todella mahtavaa ja olen nyt liukuvoiteen ikuinen kannataja.

Nyt etsinnässä myös liukuvoide, joka ei "karkaa" (valu) käsistä heti pois. Ja ois kiva löytää liukuvoide, joka ei "sotke" (liikaa) tai tahmaa paikkoja. Tietenkin liukuvoide saisi olla sellainen, joka ei kuvota suuseksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi