Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrani nousee ensi kuussa 770€ -> 820€/kk ja samalla tuet vähenee -120€/kk, mitä tehdä?.....

Vierailija
07.03.2024 |

Vuokrani nousee ensi kuussa 770€ -> 820€/kk ja samalla tuet vähenee -120€/kk, mitä tehdä?.....

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et pysty muuttamaan, niin kiristät vyötä.

Ei kannata sössiä luottotietoja, vaikeuttaa elämää monella tapaa kuten nyt huomaat.

Ei pysty enää kiristämään, leikkauksien jälkeen jää vain 250€/kk käteen vuokran jälkeen, ei tuolla saa edes 2 viikon ruokia.....

AP

Minä olen syönyt toisinaan 100 eur/kk..sika-nauta +riisi/peruna. Ei maitoa tms.

Olet varmaan 150cm 40kg vanha nainen jonka kulutus on 800kcal päivässä, minä olen karski mies jonka kulutus on 3500-4000kcal päivässä.....

AP

Vierailija
102/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankilaan.      Kaikki rehelliset korruptioon kyllästyneet menee sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sössiä luottotietoja, vaikeuttaa elämää monella tapaa kuten nyt huomaat.

Ei pysty enää kiristämään, leikkauksien jälkeen jää vain 250€/kk käteen vuokran jälkeen, ei tuolla saa edes 2 viikon ruokia.....

AP

Olet varmaan 150cm 40kg vanha nainen jonka kulutus on 800kcal päivässä, minä olen karski mies jonka kulutus on 3500-4000kcal päivässä.....

AP

Itse asiassa olen noista em.vain nainen, mutta pakotettuna syön vähemmän. Mulla asumiskulut nousi myös, nyt yli 600 e /kk, ja aion asua tässä itse aksaen jatkossa, kun tttuki aksaa vain osat

Vierailija
104/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/

Niin?

Siellä on alle 10 000 kokoaikaista yli 12 kk kestävää työpaikkaa auki ja työnhakijoita on 300 000.

-eri

Vierailija
105/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Perussuomalaisiin niin sinä pelastut. Näet valon ja sen keskellä Purran kaikessa kirkkaudessaan ja hänen oikealla puolellan Fassarijussin ja... HALLE H E I L ! Olet autuaiden joukossa...

Vierailija
106/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sössinyt niitä itse vaan Kela yms muut.

AP

Ei saakeli tuollaista ihmistä olekaan! Kela sössi! 🙄

Vierailija
107/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Itse asiassa olen noista em.vain nainen, mutta pakotettuna syön vähemmän. Mulla asumiskulut nousi myös, nyt yli 600 e /kk, ja aion a

Onhan lisäksi ruokajonot. Tai vanhemmille takaisin muutto, jota hätätilanteessa harkitsisin. Kimppakämpät..no siinä vihonviimeien juttu. Tosiaan verottomat lisätulot?

Vierailija
108/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No voin kertoa; en ole AP, mutta multa meni luottotiedot kun aikoinaan perustttuki oli kunnilla. Enkä saanut mulle lain mukaan kuuluvia tukia!

Vierailija
109/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kela sössi kun ei antanut tarpeeksi tukia kun olin sairaalassa 3kk niin en saanut vuokria maksettua.....

AP

Vierailija
110/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten asut muualla kuin Helsingissä tai hommaat tuloja joilla maksat asumisen 

Vierailija
111/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kyllä sinä pärjäät jonkun aikaa parin tuhannen kcal päivittäisellä ravinnolla. Itse olen syönyt tänään vain kerran. 

Vierailija
112/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmaa tuossa on? Maksat vain vuokran pois ja jatkat elämääsi kuten ennenkin.

Vierailija
113/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sairasta, että kätevästi ensin nostettiin elintarvikkeiden hintoja ja sitten isketään perään leikkuria. Niin ja vuokrankorotuksetkin vielä. Sairas Suomi. 

Vierailija
114/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No voin kertoa; en ole AP, mutta multa meni luottotiedot kun aikoinaan perustttuki oli kunnilla. Enkä saanut mulle lain mukaan kuuluvia tukia!

joo kelan vika.joo mä lähen töihin.vai jäisköhän kotia syyttelee kelaa ja itkemään tukien pienuutta.

Vierailija
115/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kyllä sinä pärjäät jonkun aikaa parin tuhannen kcal päivittäisellä ravinnolla. Itse olen syönyt tänään vain k

Oletko 195cm 90kg salilla ja lenkillä käyvä nuori mies??

AP

Vierailija
116/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä liitolta, kai olet töissä?

Vierailija
117/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai käyt töissä?

Paskat tuo missään töissä käy. Koulutuksena peruskoulu ja on ollut työtön ainakin 10 vuotta vaikka on vasta kolmekymppinen. Vähän väliä inisee täällä.

Pahus, sinä tunnistat tämän jo noin äkkiä. Minulla meni tuohon kommenttiisi asti. Tämä Konalan ihme saisi identifioida omat ketjunsa vähän tarkemmin. Ulosantikin on muuttunut aggressiivisemmaksi Viimeksi seurasin häntä nälkäkuoleman partaalle n. 96-sivuisessa ketjussa, eivätkä vastaukset olleet silloin yhtään niin kärkkäitä kuin nyt.

Vierailija
118/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ongelmaa tuossa on? Maksat vain vuokran pois ja jatkat elämääsi kuten ennenkin.

Ei jää rahaa noiden leikkauksien jälkeen kuin 250€/kk, tästä pitää maksaa laskut, ruoka, salikortti, bussikortti, vaatteet, hygieniatuotteet yms yms....

AP

Vierailija
119/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kyllä sinä pärjäät jonkun aikaa parin tuhannen kcal päivittäis

En ole 195 cm ja 90 kg mies. Olen 170 cm 60 kg nainen. Vinkkinä ettei kannata urheilla, jos ei ole varaa riittävään ravintoon. En minäkään harrasta liikuntaa. Elämässä ei saa kaikkea. 

Vierailija
120/177 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jaat sitten kämpän mun kanssa niin mullekin jää enemmän rahaa..🤣😂 En ole vanhakaan kuten ajattelit aiemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän