Vuokrani nousee ensi kuussa 770€ -> 820€/kk ja samalla tuet vähenee -120€/kk, mitä tehdä?.....
Vuokrani nousee ensi kuussa 770€ -> 820€/kk ja samalla tuet vähenee -120€/kk, mitä tehdä?.....
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pysty muuttamaan, niin kiristät vyötä.
Ei kannata sössiä luottotietoja, vaikeuttaa elämää monella tapaa kuten nyt huomaat.En sössinyt niitä itse vaan Kela yms muut.
AP
Ei saakeli tuollaista ihmistä olekaan! Kela sössi! 🙄
Ap taitaa olla m u s t a l a i n e n. Mikään muu ei tuollaista tyhmyyttä selitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jaat sitten kämpän mun kanssa niin mullekin jää enemmän rahaa..🤣😂 En ole vanhakaan kuten ajattelit aiemmin
Olen muuten 177cm/58kg, paitsi nyt on nesteturvotusta ja painoa vähän enemmän
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jaat sitten kämpän mun kanssa niin mullekin jää enemmän rahaa..🤣😂 En ole vanhakaan kuten ajattelit aiemmin
Kurjaa on köyhän elämä. Ei voi muuta sanoa. Jos sinä olet urheilullinen, eli todennäköisesti ihan terve, niin löytäisit varmaan jotain työtä?
Hommaa joku fyysinen duuni, niin saat urheilusuorituksen hoidettua työpäivän aikana ja saat siitä vielä palkkaa.
Ulise persujen somessa, että hallitus on paska ja Miko Bergbom ällöttävä finninaamainen hörökorva-incel. Ne tykkää kun omat kritisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muutakin isoa kuin lihakset salilta 🤣😂 sori...en malttanut olla kysymättä..
Vierailija kirjoitti:
Hommaa joku fyysinen duuni, niin saat urheilusuorituksen hoidettua työpäivän aikana ja saat siitä vielä palkkaa.
laiskat tukiloiset ei tee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muutakin isoa kuin lihakset salilta 🤣😂 sori...en malttanut olla kysymättä..
Outoa jos ei 30 vuotta täyttäneellä ihmisellä ole jo omaa asuntoa tai edes säästöjä olemassa.
Miten ihmeessä olet elämäsi viettänyt? Etkö oikeasti ole saanut elämässäsi mitään aikaan? Toiset 30 vuotta ja olet jo eläkkeellä. Melko pieneksi jää eläkkeesi ja tuolla menolla makselet silloinkin viellä vuokraa jostain kerrostalo osakkeesta. Mitä ihmettä sinä mietit?
miksei toi näkynyt 😂🤣 että onko sulla muutakin isoa kuin lihakset salilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutat halvempaan. Siten asutaan mihin varat riittää, näin se on meillä muillakin.
Ei minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
AP
Et ole kuullut ,että Helsingin seudulla on valtava työvoimapula. Koska et ole viitsinyt lukea hyvää ammattia, sinun om otettava se työ , mihin kelpaat.
Vierailija kirjoitti:
Muutat halvempaan. Siten asutaan mihin varat riittää, näin se on meillä muillakin.
Todellakin. Ja loppuu se harkinnan varainen öljyn tilaaminen yhteiskunnan (=meidän työläisten) piikkiin joillekin elämäntapa-työttömille ylisuuriin omistusasuntoihin.
Maaseudulla on vuokrayksiöitä, jos ei ala työt pikkuhiljaa maittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai käyt töissä?
Paskat tuo missään töissä käy. Koulutuksena peruskoulu ja on ollut työtön ainakin 10 vuotta vaikka on vasta kolmekymppinen. Vähän väliä inisee täällä.
Töitä hakenut 1000 hakemusta vuodessa eli yhteensä 11 000 eikä ole töitä saanut....
AP
Hyi kun ilkeä vielä valehdella. Laiska lusmu olet. Tai sitten olet niin tyhmä, ettet ymmärrä hakea niitä töitä ,mihin rahkeesi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
AP
Oletko kysynyt niemikotisäätiöltä? Pystytkö lyhentämään ulosottoa?
🇺🇦🇮🇱
Muutat kommuuniin tai kotiin. Elät niin kunnes saat töitä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa jos ei 30 vuotta täyttäneellä ihmisellä ole jo omaa asuntoa tai edes säästöjä olemassa.
Miten ihmeessä olet elämäsi viettänyt? Etkö oikeasti ole saanut elämässäsi mitään aikaan? Toiset 30 vuotta ja olet jo eläkkeellä. Melko pieneksi jää eläkkeesi ja tuolla menolla makselet silloinkin viellä vuokraa jostain kerrostalo osakkeesta. Mitä ihmettä sinä mietit?
Töitä hakenut 1000 hakemusta vuodessa eli yhteensä 11 000 eikä ole töitä saanut....
Opiskelemaan hakenut 20 ammattikouluun ja lukioon enkä ole päässyt.....
Kerro mitä enemmän voisin tehdä?????
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Et ole kuullut ,että Helsingin seudulla on valtava työvoimapula. Koska et ole viitsinyt lukea hyvää ammattia, sinun om otettava se työ , mihin kelpaat.
Aijaa missä on työvoimapula? Kerro mulle?
AP
Urheilu on ainut harrastus ja elämän henkireikä minulla....
AP