Vuokrani nousee ensi kuussa 770€ -> 820€/kk ja samalla tuet vähenee -120€/kk, mitä tehdä?.....
Vuokrani nousee ensi kuussa 770€ -> 820€/kk ja samalla tuet vähenee -120€/kk, mitä tehdä?.....
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutat halvempaan. Siten asutaan mihin varat riittää, näin se on meillä muillakin.
Ei minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....
AP<< Hätöhän vuokraveoista on jo tulossa.Pian saat kirjatunkirjeen ja kutsun asuntooikeiteen.Yö majat on ilmasia,sinne vaan
Vuokravelat on edellisestä asunnosta ei nykyisestä
AP
Vierailija kirjoitti:
Ota toinen tai kolmas työ. Monet ihmiset tekevät nyt jo useampaa työtä. Ole ahkera ja tunnollinen kansalainen.
En saa edes yhtä työtä mistää, 11 000 hakeumsta laitettu kaikkeen mahdolliseen työhön
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN.
Ei kannata mihinkään töihin mennä, kannattaa jäädä eläkkeelle. Työeläkettä ei tietty oo karttunut, mutta saa takuueläkkeen ja eläkkeensaajan asumistuen. Nyt kun alkaa eläkettä hakemaan, niin voi jo 10 vuoden päästä saada eläkkeen, paitsi jos kerkeä täyttää 65 vuotta jo aikaisemmin.
Töitä hakenut 1000 hakemusta vuodessa eli yhteensä 11 000 eikä ole töitä saanut....
AP
Vierailija kirjoitti:
Tuki = se osuus vuokrastasi jonka maksavat muut suomalaiset.
Miksi minä maksan sinun vuokraasi?
Ihan omalla rahalla maksan vuokrani. Sinunkin vuokran maksaa työnantaja et sinä itse....
AP
Vierailija kirjoitti:
Alat vastaamaan itse elämäsi kustannuksista ja vuokrastasi. Problem solved.
Ihan omalla rahalla maksan vuokrani. Sinunkin vuokran maksaa työnantaja et sinä itse....
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN.
Ei kannata mihinkään töihin mennä, kannattaa jäädä eläkkeelle. Työeläkettä ei tietty oo karttunut, mutta saa takuueläkkeen ja eläkkeensaajan asumistuen. Nyt kun alkaa eläkettä hakemaan, niin voi jo 10 vuoden päästä saada eläkkeen, paitsi jos kerkeä täyttää 65 vuotta jo aikaisemmin.
Hah! Loistavaa loppuelämää pikkuhiluilla kitkutellen!
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vähene vasta kun vuodenvaihteessa. Kerkiät muuttamaan.
1.4 vähenee
AP
Jos et pysty muuttamaan, niin kiristät vyötä.
Ei kannata sössiä luottotietoja, vaikeuttaa elämää monella tapaa kuten nyt huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sössiä luottotietoja, vaikeuttaa elämää monella tapaa kuten nyt huomaat.
En sössinyt niitä itse vaan Kela yms muut.
AP
Ei ole luottotietoja😂😂😂😂 minä kun luulin, että kaikilla on luottotiedot 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty enää kiristämään, leikkauksien jälkeen jää vain 250€/kk käteen vuokran jälkeen, ei tuolla saa edes 2 viikon ruokia.....
AP
Persettä jakoon. Äkkiä kuitattu vaje
Eihän tuet vielä ole pienentyneet , yhtään. Ei ainakaan minulla
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuet vielä ole pienentyneet , yhtään. Ei ainakaan minulla
1.4 vähenee asumistuki ainakin Helsingisssä
AP
Vierailija kirjoitti:
Persettä jakoon. Äkkiä kuitattu vaje
En ole homo
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sössiä luottotietoja, vaikeuttaa elämää monella tapaa kuten nyt huomaat.Ei pysty enää kiristämään, leikkauksien jälkeen jää vain 250€/kk käteen vuokran jälkeen, ei tuolla saa edes 2 viikon ruokia.....
AP
Minä olen syönyt toisinaan 100 eur/kk..sika-nauta +riisi/peruna. Ei maitoa tms.
Telttaan kesäksi,ei maksa euroakaan asuminen,4kk ja velat kuitattu,nyt asennetta.