Oletteko koskaan tavanneet ihmistä, joka
tuntuu ensitapaamisesta lähtien tutulta. Aivan kuin olisitte tunteneet aina, vaikka olette täysin ventovieraita toisillenne. Siihen lisäksi ensisilmäyksestä lähtien tuli pakottava tarve hakeutua lähelle ennen kuin olitte kerenneet sanomaan sanaakaan.
Kommentit (24)
Joo. Ollaan oltu kavereita kohta 30 vuotta. Alkuun oli jotain treffailusäätöä, mutta ei siitä mitään tullut, oltais kuristettu toisemme suhteessa.
On tullut vastaan, mutta tyhmänä olen huomannut vasta liian myöhään ja hän on ehtinyt mennä mihin lie, ei yhteystietoja...
Tällaiset saavat uskomaan, että meille kaikille on ''se oikea''.
En, mutta kuullut olen muutamalta.
Kertokaa tarinoita missä olette tavanneet tuollaisen? Sivu.
Kyllähän kaikki tuon ovat kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset saavat uskomaan, että meille kaikille on ''se oikea''.
Tai ehkä ennemminkin, että joillekin on se oikea. En voisi kuvitella noin tapahtuvan minulle, ainakaan niin että se olisi molemminpuolista.
Olen. Entinen mieheni entisestä elämästä sanoi povari. Mikä tunne .
Vierailija kirjoitti:
Olen. Entinen mieheni entisestä elämästä sanoi povari. Mikä tunne .
Salamat iski ja oli todella ihana tunne rakastaa. Tapahtui merkillisiä asioita .En vaan jaksa kertoa koska täälltä otetaan kaikki pois, enkä jaaksa .Pitkä rakkaustarina.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rakkaudelta.
Kuinka voi rakastaa tuntematonta?
Kyllä. Olen jopa ajatellut, että minulla on taito spotata kaltaiseni ihmiset ja sillä tavoin onnistunut luomaan onnistuneita ystävyyssuhteita. 😄 Esim. kun aloitin yliopiston, heti ekalla ryhmäytymiskerralla tunsin samaistuvuutta sanaakaan sanomatta yhteen naispuoliseen opiskelijaan, josta tulikin koko opintojeni ajaksi tärkein ystäväni (myös minä olin tärkein hänelle).
No en, mutta kaupassa menen joskus jonkin tyypin viereen katsomaan vaivihkaa mitä ostaa, jos kiinnostaisi itseänikin.
Vierailija kirjoitti:
No en, mutta kaupassa menen joskus jonkin tyypin viereen katsomaan vaivihkaa mitä ostaa, jos kiinnostaisi itseänikin.
:D
Joo, mieheni. Tänä vuonna tulee 13 vuotta yhdessä.
Tunne myös molemminpuolinen. Ap.