Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi löytää ihminen joka on hukassa?

Vierailija
18.05.2023 |

Onko edes mahdollista jos ei mitään someja ole hänellä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös eräs ihminen, jonka haluaisin tavata. En vaan tiedä mistä etsisin. Viimeksi tavattiin 16 vuotta sitten.

Vierailija
2/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää löytää se hukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella saattaa olla etunimi.sukunimi -tyylinen sähköposti. Ehkä sitä voi kokeilla viimeisenä oljenkortena.

Toisaalta pakko sanoa näin itse somettomana tyyppinä, että mua ei kiinnosta mitkään kymmenen vuoden takaiset ihmiset (esimerkiksi samalla luokalla olleet). Mennyt on mennyttä ja jos kaverisuhde ei tuolloin ottanut tuulta alleen niin miksi se ottaisi tänäkään päivänä. Jos joku yhtäkkiä keksis tavoittaa mut mun sähköpostin avulla, niin saattaisi tulla aika "evvk/mitä toi haluaa" -fiilis.

Vierailija
4/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella saattaa olla etunimi.sukunimi -tyylinen sähköposti. Ehkä sitä voi kokeilla viimeisenä oljenkortena.

Toisaalta pakko sanoa näin itse somettomana tyyppinä, että mua ei kiinnosta mitkään kymmenen vuoden takaiset ihmiset (esimerkiksi samalla luokalla olleet). Mennyt on mennyttä ja jos kaverisuhde ei tuolloin ottanut tuulta alleen niin miksi se ottaisi tänäkään päivänä. Jos joku yhtäkkiä keksis tavoittaa mut mun sähköpostin avulla, niin saattaisi tulla aika "evvk/mitä toi haluaa" -fiilis.

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
5/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsuuden ystävälle hukassa vuosikymeniä.En ole somessa ja osoiteeni kielto maistraatissa, Hän muisti tyttönimeni .Sukunimeni siis laitoi hakukonelle ja sietä napasi saman sukunimemen omaavaan miespuolisen henkilön etelä Suomesta. Henkilö pyysi hänen yhteystiedot.Lähetti ne sukututkijallemme ja suku tutkija s-postina minulle. Täässä henkilö joka haluaa tavata,kohdata.jne.

Vierailija
6/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniron kautta voi löytää.

Vierailija
7/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, en halua olla kaverisi!

Vierailija
8/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Eli nimen perusteella? Etu- ja sukunimi? Pitääpä tsekkailla tuota Eniroa.

Vierailija
9/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalstan stalkkauskoulu osa 1: Elämää on myös somen ulkopuolella. Jos tiedät nimen niin voit hakea numerotiedustelusta. Jos nimi on kovin tavallinen niin sillä tiedät paikkakunnan jossa tyyppi asuu saat tarkempia tuloksia. Jotkut numeropalvelut vaaativat aina paikkakunnan, joillekin riittää pelkkä nimi. Jos numero on salainen tai prepaid niin sitten numerohaku ei onnistu.

Jos etsitty henkilö on vaihtanut nimensä tai päättänyt olla tavoittamattomissa eikä ole aktiivinen netissä niin sitten voi olla vaikeaa.

Muista että kaikki eivät halua yhteydenottoja. Itseeni otettiin yhteyttä tavalla joka täytti viestintärauhan rikkomisen tunnusmerkit. Yhteyttä ottanut tyyppi oli myös kaivanut numeroni laittomalla tavalla. Tein tutkintapyynnön poliisille ja myös GDPR-selvityspyynnön tyypin työnantajalle siitä onko hän urkkinut numeroni asiakastietokannasta. Tuollaisesta voi joutua aikamoiseen liemeen.

Vierailija
10/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sukunimellä somessa, vaan etunimilläni. Tämä työni takia. Minulla ei myöskään kasvokuvaa. Puhelinnumeroni on salattu, joten numerohaulla ei ainakaan löydy. Ehkä sukulisteni kautta minut voisi löytää, sillä moni on facebookissa.

Vierailija
11/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstan stalkkauskoulu osa 1: Elämää on myös somen ulkopuolella. Jos tiedät nimen niin voit hakea numerotiedustelusta. Jos nimi on kovin tavallinen niin sillä tiedät paikkakunnan jossa tyyppi asuu saat tarkempia tuloksia. Jotkut numeropalvelut vaaativat aina paikkakunnan, joillekin riittää pelkkä nimi. Jos numero on salainen tai prepaid niin sitten numerohaku ei onnistu.

Jos etsitty henkilö on vaihtanut nimensä tai päättänyt olla tavoittamattomissa eikä ole aktiivinen netissä niin sitten voi olla vaikeaa.

Muista että kaikki eivät halua yhteydenottoja. Itseeni otettiin yhteyttä tavalla joka täytti viestintärauhan rikkomisen tunnusmerkit. Yhteyttä ottanut tyyppi oli myös kaivanut numeroni laittomalla tavalla. Tein tutkintapyynnön poliisille ja myös GDPR-selvityspyynnön tyypin työnantajalle siitä onko hän urkkinut numeroni asiakastietokannasta. Tuollaisesta voi joutua aikamoiseen liemeen.

Ei hätää! En varmasti ole etsimässä sinua tai kaltaistasi ihmistä!

Vierailija
12/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Eli nimen perusteella? Etu- ja sukunimi? Pitääpä tsekkailla tuota Eniroa.

Ups, anteeksi sanoinkohan väärin... Joskus on ollut ninellä Eniro.

Siis kun googlaa Eniro, se menee Fonectaksi. Sieltä siis haku. Etunimi- sukinimi ja jos arvelet tietäväsi paikkakunnan..

Tsemppiä hakuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän