Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Tuoteväärennöksiä on myynnissä koko ajan ja jos näistä ilmoittaa tori ei tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tuoteväärennöksiä on myynnissä koko ajan ja jos näistä ilmoittaa tori ei tee mitään?
Kilpailevan palvelun trollit täällä huutelevat.
Ainakin minulla Tori on toiminut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Torissa on aivan turha enää ilmoitella, kohta sitä ei käytä enää kukaan.
Huutonet on vilkastunut selvästi tori-mokan jälkeen. Ostajia edelleen harvassa mutta uusia on ilmestynyt ja katselujen määrä vähintään kaksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla syntyy myös edelleen kauppoja, mutta paljon hitaammin ja vähemmän kuin ennen.
Aina kun ilmoituksen jättää, tulee sähköposti jossa ehdotetaan toridiiliä. En aio sitä käyttää koska en aio antaa tilitietojani muiden ulkopuolisten käyttöön. Siinä on 100% riski väärinkäytölle. En luota torin enkä maksunvälittäjän rehellisyyteen. Yksityisten ihmisten kanssa kaikki on sujunut hyvin, ilman ongelmia jo vuosikausia. En ole ketään huijannut eikä kukaan minua. Miksi vaihtaisin epäluotettavaan maksutapaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonnepa sitten ilmoitus seuraavan kerran jos tori ei reagoi ilmoituksiin. Saatesanoilla "tori sallii kun ei poista!".
Vierailija kirjoitti:
Kalliimmat tavarat tekee hyvin kauppansa. Muutaman kympin tavaroista yritetään tinkiä vitosta pois. Parhaimmat naurut sain kun kysyttiin 3 euron tuotteesta että mikä on viimeinen tiukka hinta. Viimeisen vuoden aikana pistänyt useamman kymmenen tyhjätaskukyselijää ja "varailijaa" estolistalle.
Mä laitan jo ilmoitukseen, että hinta on valmiiksi tingitty. Tinkijöille en edes vastaile enää nykyisin. En myöskään varaile tai lähettele toridiilillä. Myyjähän voi itse päättää kenelle myy ja millä ehdoilla. Aina on minulla kauppa käynyt, ei kuitenkaan pilkkahinnalla ole tarkoitus omia designhuonekalujani ja astioita kaupitella.
Onko torilla edes asianmukaista maksuvälitys lupaa? Mielestäni tori on täysin epäluotettava kun ei noudata omia sääntöjä, sallii sääntöjen vastaisia ilmoituksia, tuoteväärennöksiä koko ajan.Toridiiliä en ottaisi koskaan, en luota ko. yritykseen.Siinä on suuri tietoturvariski, joten miettikää hyvin tarkasti.
Ihan on suoraan suolesta homma. Ei vaan toimi. Joko kaikki viestit ei välity tai sitten myyjät ei niin perusta myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla syntyy myös edelleen kauppoja, mutta paljon hitaammin ja vähemmän kuin ennen.
Kyllä kauppoja syntyy mutta ennen uudistusta kauppoja syntyi keskimäärin 10 viikon aikana, nyt ei synny edes kuukaudessa samaa määrää. Jos katselukerrat on nollasta-viiteen niin kaupat on tietysti samaa tasoa.Ilmeisesti torin käyttäjiä on joka viikko entistä vähemmän 🤔
Tollot ei osaa vaatia parempaa ja ostajat ei halua välttämättä kirjautua?
Kännykällä kun käyttää ilman sovellusta niin jatkuvasti pompsahtaa päällimmäiseksi puolen näytön kokoinen varoitus teksti ettei tori koskaan kysy tai välitä yhteystietoja tai jotain sinne päin. Häiritsee suoraan sanottuna .
Antaapa olla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on suoraan suolesta homma. Ei vaan toimi. Joko kaikki viestit ei välity tai sitten myyjät ei niin perusta myydä.
Viestit toimii, ei toimi, toimii, nyt taas viikon aikana tullut samoja viestejä moneen kertaan, vanhoja viestejä, joskus tulee useamman tunnin viiveellä viestit, kaikki on yhtä epäluotettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin strömbergin käytetty hella mökille, oliko se tuoteväärennös?
En ole myynyt ennen kymmeniä esineitä päivässä enkä myy nytkään, mutta tasaisen varmasti tulee yhteydenottoja ja kauppojakin edelleen. Ilman toridiiliä. Kiitos kaikille mukaville ostajille!
Aivan onneton koko tori nykyisin, lopetin käytön kun kuukaudessa tuli 1 kauppa, saa puolestani olla.
Vierailija kirjoitti:
On ainakin Vuittonin vyö, 4 kpl ollut jo pari vuorokautta, vaikka näistä on ilmoitettu niin ne on edelleen myynnissä.Kuka luottaa toriin joka ei noudata edes omia sääntöjä tässä asiassa?
Katselukerrat kaikissa ilmoituksissa 0, tori.fi on nykyisin nolla 0.Eipä kannata käyttää enää.
Ilmoitukset roikkuu tarkistettavana vaikka kuinka kauan, tulee vanhoja viestejä, tämä tori on aivan surkea, ei näin surkeaa jaksa käyttää.