Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2308)

Vierailija
2281/2308 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen (myynyt ja) ostanut Torista todella paljon onnistuneesti, mm. astioita, kodintavaraa ja elektroniikkaa. Viimeisimmät ostokset ovat olleet vaatteita ja useammat epäonnistuneet ostot on vieneet siitä innon. Tuotteet on ilmoitettu uudenveroisiksi, mutta olleetkin tyydyttävän tasoisia. Vaikka olenkin noista saanut rahat takaisin, olen silti ostajana pettynyt ja tulee huijattu olo. Enkä ymmärrä, mikä järki on lähettää esim. loppuunkuluneet kengät toiselle puolen Suomea roskiin heitettäviksi.

Vierailija
2282/2308 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.

Minä ostan ja myyn säännöllisesti torissa. Viimeisen kuukauden aikana on toteutunut 6 kauppaa. Ei nyt aiheuta suuria hurraahuutoja mutta olen tyytyväinen. Ai niin, mutta tällä palstallahan pitääkin vaan haukkua kaikki...

3-4 vuotta sitten kauppoja tuli tuon verran viikossa vähintään, joskus tuli jo päivässä 10 kauppaa, nykyisin tulee ehkä 1 kauppa viikossa. Samanlaista tavaraa myynnissä kun aiemmin mutta tori on vaan niin huono paikka myydä mitään tänä päivänä.Kävin kirpputorilla la-su, myyntiä tuli 687€, käyn tästä lähtien siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/2308 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on nykyisin täynnä jobbareita jotka ilmoittelee ostavansa autoja, kultaa, lp levyjä, kännyköitä, taidelasia ynnä muuta pilkkahintaan yrittävät ostaa ja sitten samat jobbarit myy niitä torissa ylihintaan.Harmaata taloutta, älkää myykö jobbareille mitään, älkää ostako mitään jobbareilta, jobbarit boikottiin.

Vierailija
2284/2308 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuoteväärennöksiä myynnissä toridiilillä.

Vierailija
2285/2308 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin myyntipaikka tänä päivänä=tori

Vierailija
2286/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torihan on aivan paska nykyisin

Vierailija
2287/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen (myynyt ja) ostanut Torista todella paljon onnistuneesti, mm. astioita, kodintavaraa ja elektroniikkaa. Viimeisimmät ostokset ovat olleet vaatteita ja useammat epäonnistuneet ostot on vieneet siitä innon. Tuotteet on ilmoitettu uudenveroisiksi, mutta olleetkin tyydyttävän tasoisia. Vaikka olenkin noista saanut rahat takaisin, olen silti ostajana pettynyt ja tulee huijattu olo. Enkä ymmärrä, mikä järki on lähettää esim. loppuunkuluneet kengät toiselle puolen Suomea roskiin heitettäviksi.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että oman havaintoni ja kokemukseni perusteella kaikki muut kaupat ovat sujuneet mutkitta ja sujuvasti järkevien ostajien ja myyjien kanssa, mutta kun kyseessä ovat VAATTEET, alkaa sekopäiden ja säätäjien kavalkadi, jolle ei loppua näy. Viimeisimpänä havaintona ovat myyjät, joita näköjään ei kiinnosta myydä. Laitan viestiä ja kaupat periaatteessa sovittu mutta kun kysyn tietoja maksua varten niin ei kuulu enää mitään. Aivan vammaista touhua. On myös kokemusta siitä, että lähetetään haisevia ryppyisiä pölyisiä ja nyppyisiä tekstiilejä ilman mitään häpyä. Onko tosiaan nykyihmisen sivistys näin kateissa?

Vierailija
2288/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä on ollut puhetta Myyjän Tilastoista? Itselläni tämä on ollut kuralla jo ainakin kuukauden. Torin aspista ei yhtään mitään apua. 

Vierailija
2289/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole mitään hyvää myyntisivua enää.

Toridiiliä en tod. käytä tai huutonetin vastaavaa. Ne on myyjille hankalia ja vielä se hiton pankkitietojen lähetys ties minne. Jos ne tulee pakolliseksi niin sitten en myy.

Jotkut facebookin myyntiryhmät on ihan täyttä syöpää, käyttökokemukseltaan ihan karmeita, enkä edes käytä fb:tä juurikaan.

Tilinroa ei tarvitse lähettää kuin ostajalle. En minä ainakaan Torille tai Huudolle tilitietojani ole päivittänyt.  Ja pelkällä tilinrolla ei kukaan pysty mitään vahinkoa tekemään. Hyvin on maksut tulleet perille. 

Vierailija
2290/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toridiiliä en tod. käytä tai huutonetin vastaavaa. Ne on myyjille hankalia ja vielä se hiton pankkitietojen lähetys ties minne. Jos ne tulee pakolliseksi niin sitten en myy.

Jotkut facebookin myyntiryhmät on ihan täyttä syöpää, käyttökokemukseltaan ihan karmeita, enkä edes käytä fb:tä juurikaan.

Mitä oikein sössötät ToriDiilin vaikeudesta? Helpompaa ei voisi myyjälle tai ostajalle olla. ToriDiilillä ostat tuotten heti, myyjälle menee Postin Helposti koodi automaattisesti ja myyjän riittää, että paketoi, kirjoittaa koodin pakettiin ja vie lähetyksen palvelupisteeseen.

En tiedä miten myyt mitään helpommin.

Diili on köyhäpersesäätäjien hommia. Se on maksu tilille tai ei mitään. En tarvitse välikättä maksuihin ja kommunikointiin ostajan tai myyjän kanssa. 

Vierailija
2291/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitukseen ei saa laittaa puhelinnumeroa muuten he poistavat koko ilmoituksen 🙄

Olisi hyvä, kun saisi laittaa koska he voisivat soittaa jotka, eivät halua rekisteröityä ja laittaa viestiä sitten ilmoituksen kautta.

Vierailija
2292/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitukseen ei saa laittaa puhelinnumeroa muuten he poistavat koko ilmoituksen 🙄

Olisi hyvä, kun saisi laittaa koska he voisivat soittaa jotka, eivät halua rekisteröityä ja laittaa viestiä sitten ilmoituksen kautta.

Tosin tuo kai estää huijaus ja kalastelusoitot?

Vierailija
2293/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tod laittaisi puhelinnumeroani esiin minnekään. Hullun hommaa. 

Vierailija
2294/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilinroa ei tarvitse lähettää kuin ostajalle. En minä ainakaan Torille tai Huudolle tilitietojani ole päivittänyt.  Ja pelkällä tilinrolla ei kukaan pysty mitään vahinkoa tekemään. Hyvin on maksut tulleet perille. 

Jos haluaa käyttää toridiiliä niin silloin tarvitsee kirjautua pankkitunnuksilla ja ne haluaa oikeuden lukea sinun tilitietoja. Tuosta oli paljonkin juttua silloin kun se tuli, että miksi noin laajat oikeudet.

Vierailija
2295/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liiku tavara, ei. Vaikeahan sen on liikkua, kun ilmoitusta ei edes katsota. Luulisi että hyväkuntoiset ja edullisesti hinnoitellut lasten talvivaatteet kiinnostaisivat tähän aikaan vuodesta, mutta eipä näköjään. 

Vierailija
2296/2308 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa käyttää toridiiliä niin silloin tarvitsee kirjautua pankkitunnuksilla ja ne haluaa oikeuden lukea sinun tilitietoja. Tuosta oli paljonkin juttua silloin kun se tuli, että miksi noin laajat oikeudet.

Mutta ei ole pakko käyttää tuota typerää diiliä, voi myydä muutenkin. 

Vierailija
2297/2308 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei myyjän tilastot toimi? Eihän se elintärkeä toiminto ole, mutta kun sitä kerran tarjotaan, niin voisihan se sitten toimia myös. 

Vierailija
2298/2308 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on täyttä roskaa, ylimääräistä rahastusta tyhjästä.

Vierailija
2299/2308 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liiku tavara, ei. Vaikeahan sen on liikkua, kun ilmoitusta ei edes katsota. Luulisi että hyväkuntoiset ja edullisesti hinnoitellut lasten talvivaatteet kiinnostaisivat tähän aikaan vuodesta, mutta eipä näköjään. 

Ei liiku mikään tavara, todella huono, aivan onneton koko tori.

Vierailija
2300/2308 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä persaukiset tinkijät, valittajat epärealistisista hinnoista, minulle ainakin on ihan sama meneekö kaupaksi, en kuitenkaan ala tinkimään hinnoista.Minulla ei ole rahasta pulaa, ei ole mikään tuote pakkomyynnissä.

45 yläpeukkua vahvistaa sen että kaikki torin myyjät ovat juuri samaa sorttia.

Kukaan ei laita enää nykyään ilmoitusta toriin siksi että haluaisi myydä jotain vaan siksi ettei selvästikään haluakaan minkään menevän kaupaksi 

Saavat kohotettua olematonta itsetuntoaan sillä että "Minunhan ei ole pakko myydä mitään persaukisille tinkijöille. Minulla on varaa heittää vaikka roskiin ellei ostaja maksa hintaa jonka Minä olen määrännyt ".

Sitten joku vielä ihmettelee miksi kaikki täyspäiset ostajat ovat kaikonneet torista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi