Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2345)

Vierailija
2321/2345 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein myyntipaikka, näin se vaan on.

Vierailija
2322/2345 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.

Minä ostan ja myyn säännöllisesti torissa. Viimeisen kuukauden aikana on toteutunut 6 kauppaa. Ei nyt aiheuta suuria hurraahuutoja mutta olen tyytyväinen. Ai niin, mutta tällä palstallahan pitääkin vaan haukkua kaikki...

3-4 vuotta sitten kauppoja tuli tuon verran viikossa vähintään, joskus tuli jo päivässä 10 kauppaa, nykyisin tulee ehkä 1 kauppa viikossa. Samanlaista tavaraa myynnissä kun aiemmin mutta tori on vaan niin huono paikka myydä mitään tänä päivänä.Kävin kirpputorilla la-su, myyntiä tuli 687€, käyn tästä lähtien siellä.

2017 meni heti kaupaksi kaikki lasten vaatteet, urheilukamppeet, samoin naisten vaatteet ja myös autotarvikkeet.Tänä päivänä kauppa käy todella nihkeästi torissa, aivan surkea verrattuna entiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2345 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä persaukiset tinkijät, valittajat epärealistisista hinnoista, minulle ainakin on ihan sama meneekö kaupaksi, en kuitenkaan ala tinkimään hinnoista.Minulla ei ole rahasta pulaa, ei ole mikään tuote pakkomyynnissä.

45 yläpeukkua vahvistaa sen että kaikki torin myyjät ovat juuri samaa sorttia.

Kukaan ei laita enää nykyään ilmoitusta toriin siksi että haluaisi myydä jotain vaan siksi ettei selvästikään haluakaan minkään menevän kaupaksi 

Saavat kohotettua olematonta itsetuntoaan sillä että "Minunhan ei ole pakko myydä mitään persaukisille tinkijöille. Minulla on varaa heittää vaikka roskiin ellei ostaja maksa hintaa jonka Minä olen määrännyt ".

Sitten joku vielä ihmettelee miksi kaikki täyspäiset ostajat ovat kaikonneet torista.

Olet sairas, hakeudu hoitoon.

Vierailija
2324/2345 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä persaukiset tinkijät, valittajat epärealistisista hinnoista, minulle ainakin on ihan sama meneekö kaupaksi, en kuitenkaan ala tinkimään hinnoista.Minulla ei ole rahasta pulaa, ei ole mikään tuote pakkomyynnissä.

45 yläpeukkua vahvistaa sen että kaikki torin myyjät ovat juuri samaa sorttia.

Kukaan ei laita enää nykyään ilmoitusta toriin siksi että haluaisi myydä jotain vaan siksi ettei selvästikään haluakaan minkään menevän kaupaksi 

Saavat kohotettua olematonta itsetuntoaan sillä että "Minunhan ei ole pakko myydä mitään persaukisille tinkijöille. Minulla on varaa heittää vaikka roskiin ellei ostaja maksa hintaa jonka Minä olen määrännyt ".

Sitten joku vielä ihmettelee miksi kaikki täyspäiset ostajat ovat kaikonneet torista.

Olet sairas, hakeud

Kyllä. Itselläni on sellainen fiilis että edellisen omistajan/myyjän negatiivinen karma tarttuu myyntituotteeseen. En halua tavaraa jonka ympärillä leijailee tympeä vihamielisyys, umpimielisyys, epäkohteliaisuus, joustamattonuus ja ilottomuus

Vierailija
2325/2345 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on nykyään aivan onneton kauppapaikka, ihan sama oletko myymässä vai ostamassa niin surkein vaihtoehto on tori.fi.

Vierailija
2326/2345 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei koske samat säännöt, jotkut saa pitää useita ilmoituksia samasta tuotteesta kun taas minun ilmoitus poistettiin, tori väitti että minulla on kaksi ilmoitusta samasta tuolista vaikka ne oli oikeasti erilaisia, kaksi eri tuolia.Näin tori.fi toimii, asettaa ilmoittajat eriarvoiseen asemaan.

Vierailija
2327/2345 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liiku tavara, ei. Vaikeahan sen on liikkua, kun ilmoitusta ei edes katsota. Luulisi että hyväkuntoiset ja edullisesti hinnoitellut lasten talvivaatteet kiinnostaisivat tähän aikaan vuodesta, mutta eipä näköjään. 

Niin. Mä esim. en tee mitään lastenvatteilla, joten en niitä edes katso. Kotimaista lasia kyllä ostin juuri äsken satasella.

Minä ostin tonnilla, tosin en mistään torista.

Vierailija
2328/2345 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut Toridiiliä käyttöön.

Normi jos joku vastaa/kysyy/varaa tuotteen tulee sähköpostiin viesti.

Ihmetyttää kun välillä tulee, ei sähköpostiviestiä, Tori ilmoituksissa kysytään Toridiilillä tuotetta. Selkeesti huijari. Mistä huijarit? Tori:n työntekijöitä?

Ja tavara ei liiku. Systeemi huono. Haku huono. Vanha oli moninkerroin parempi.

Vierailija
2329/2345 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kun välillä tulee, ei sähköpostiviestiä, Tori ilmoituksissa kysytään Toridiilillä tuotetta. Selkeesti huijari. Mistä huijarit? Tori:n työntekijöitä?

Niinpä.

Vierailija
2330/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden turhake tori.fi.

Vierailija
2331/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä paikka jos jaksaa vähän typeriä ostajia. On paljon paremmin saanut osumia kuin vanhassa torissa. Myös kauppoja lähes joka viikolla.

Jos joku aikoo ehdottaa kauppoja kotona klo 22-23 niin se kannattaa suosiolla laittaa vaan estoon.

Vierailija
2332/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy mutta useita sekopäitä saa joka viikko laittaa estoon. 

Vierailija
2333/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole sen huonompi. Riippuu ihan siitä miten suosittua tavaraa myyt. Huomaan kyllä myös ettå jokin tavara nyt ei vaan kiinnosta mutta toinen tavara menee kuin häkä.

Toridiili vähentää kirjoitushommaa kun siinä vaan koodi mutta verottajalle menee suoraan tulotieto.

Vierailija
2334/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Haamuostajia on myös illalla, jotka eivät muista enää kauppiaalle laitettua "voin ostaa" viestiä enää seuraavana aamuna.

En oo varma onko alzheimer ostajat samoja.

Vierailija
2335/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minä myyn, mutta en myy tinkijöille, kaikki mennyt aina kaupaksi asettamallani hinnalla"

Seurakunta nousee.

HALLELUJAA!

Seurakunta istui.

Kuka haluaa todistaa seuraavaksi?

Veli Petteri siellä takana viittookin jo innokkaasti. Tulepa kertomaan miten se tinkijä palasi itkien tarjoamaan polvillaan 50% yli pyynnin ja otti suihin ettei vaan jää ilman.

Sitten veisaammekin virrestä viis.

Vierailija
2336/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi vähän tingata jos ostaja ostaa useamman tavaran. 

Pienestä hinnasta ei kannattaisi alkaa tingata. 

15 € -10€

Vierailija
2337/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on nykyään aivan onneton kauppapaikka, ihan sama oletko myymässä vai ostamassa niin surkein vaihtoehto on tori.fi.

Ei pidä paikkaansa. Paskin on huuto.net

Vierailija
2338/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen kuulemma tökerö kun en halua outoa ihmistä hakemaan tavaraa klo 23 yöllä.

Vierailija
2339/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut ilmoituksiin selvästi että vain nouto ja käteinen enkä vastaa tinkaajille ja postitse pyytäjille. Silti tuotteista kyselevät tinkaavat urpot toiselta puolelta Suomea. 

Vierailija
2340/2345 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen jaksan ihmetellä, miksi jotkut ehdottaa toridiiliä, kun ilmoituksessa lukee "vain nouto". Kyseessä pakettiautolla tai peräkärryllä kuljetettava tuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme