Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2308)

Vierailija
2301/2308 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liiku tavara, ei. Vaikeahan sen on liikkua, kun ilmoitusta ei edes katsota. Luulisi että hyväkuntoiset ja edullisesti hinnoitellut lasten talvivaatteet kiinnostaisivat tähän aikaan vuodesta, mutta eipä näköjään. 

Niin. Mä esim. en tee mitään lastenvatteilla, joten en niitä edes katso. Kotimaista lasia kyllä ostin juuri äsken satasella.

Vierailija
2302/2308 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tule torin viestit perille.

Minulle tullut sähköpostiin tasaiseen tahtiin ilmoituksia viesteistä, joita minulle on lähetetty tässä viimeisen viikon sisällä. Siis tuotteista jotka olen myynyt ja niiden ostajien viestit siis kyseessä. Rasittavaa. Ap 

Laita asetuksissa, ettet halua sähköpostia.

Itte valitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2308 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liiku tavara, ei. Vaikeahan sen on liikkua, kun ilmoitusta ei edes katsota. Luulisi että hyväkuntoiset ja edullisesti hinnoitellut lasten talvivaatteet kiinnostaisivat tähän aikaan vuodesta, mutta eipä näköjään. 

Ei liiku mikään tavara, todella huono, aivan onneton koko tori.

Millaista tavaraa olet koittanut Torissa myydä?

Vierailija
2304/2308 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torihan on nykyisin ihan last season, ei siellä mene mitään kaupaksi, täynnä juoppoja tinkijöitä, osa ei osaa edes suomea ja sitten on kerjäläisiä.

Vierailija
2305/2308 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä persaukiset tinkijät, valittajat epärealistisista hinnoista, minulle ainakin on ihan sama meneekö kaupaksi, en kuitenkaan ala tinkimään hinnoista.Minulla ei ole rahasta pulaa, ei ole mikään tuote pakkomyynnissä.

45 yläpeukkua vahvistaa sen että kaikki torin myyjät ovat juuri samaa sorttia.

Kukaan ei laita enää nykyään ilmoitusta toriin siksi että haluaisi myydä jotain vaan siksi ettei selvästikään haluakaan minkään menevän kaupaksi 

Saavat kohotettua olematonta itsetuntoaan sillä että "Minunhan ei ole pakko myydä mitään persaukisille tinkijöille. Minulla on varaa heittää vaikka roskiin ellei ostaja maksa hintaa jonka Minä olen määrännyt ".

Sitten joku vielä ihmettelee miksi kaikki täyspäiset ostajat ovat kaikonneet torista.

Kyllä minä myyn, mutta en myy tinkijöille, kaikki mennyt aina kaupaksi asettamallani hinnalla, en ymmärrä miksi minun pitäisi tinkiä, ostaja voi etsiä omaan budjettiin sopivan tuotteen.

Vierailija
2306/2308 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Tori on nykyään sama kuin Huutonet. Torissa voi tehdä huutokauppaa. En ymmärrä miksi Toriin piti pistää huuto ominaisuus. Eikö ole sama asia jos myyjä laittaa hinnan ja voi tehdä siitä edullisemman tarjouksen vai onko suomalaiselle vaikea neuvotella hintaa alemmas?

Vierailija
2307/2308 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on huonoin paikka oli sitten ostaja tai myyjä niin tori on surkein vaihtoehto.

Vierailija
2308/2308 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että kukaan ei ole vielä laittanut Torille kilpailijaa, joka toimisi kuten Tori ennen vanhaan.

-Ilmoituksessa puhelinnumero, jota kautta voi soittaa rimpauttaa myyjälle

-Ei mitään Toridiilihörhöilyjä

-Mahdollisuus myydä asuntoja

-Mahdollisuus myydä autoja, moottoripyöriä ja mopoja

Tässä olisi kilpailijalle markkinarakoa. Moni on totaalisen hajonnut nykyiseen Toriin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi