Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
2241/2259 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pro: tip. Ei tarvitse valittaa yhdestäkään tyhjän kyselijästä tai oharin tekijästä kun tuote on hinnoiteltu oikein.

Ainoa kysymys joka tulee jo ennen kuin olet saanut sormen enteriltä kuuluu "Mikä on tarkka osoite, tulen hakemaan vartin sisään?"

Ilmoituksen voi poistaa saman tien ennen kuin näitä on ehtinyt tulla puolta tusinaa enempää minkä ensimmäisenä ovelle ehtinyt tietää joten se lyö pyydetyn summan kouraan ja poistuu tuote mukanaan.

Kun torissa kaupattava tavara on myyjälle tarpeettomaksi käynyttä romua jota ei haluta nurkkiin tai edes roskikseen tilaa viemään niin se pitäisi myös hinnoitella sellaiseksi ja kauppa käy. Win-win tilanne jossa myyjä ja ostaja ovat tyytyväisiä.

Oikeastiko tykkäät, kun sun ovella ravaa porukkaa hakemassa ro

Äijät täällä valittavat, kun naiset myyvät vaatteita, mutta paljon mielummin säilön, myyn - ja postittelen - vaatteita tms. kuin jotain jättikokoista metallijätettä.  

Vierailija
2242/2259 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on suojatyöpaikka lukutaidottomille tyhmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2259 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja tuoteväärennöksiä jatkuvasti myynnissä.

Vierailija
2244/2259 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torissa taas postikulut -50%. Kumma että noita kampanjoita on kokoajan. Eikös Torilla pitänyt mennä todella hyvin, joten miksi noita on jatkuvasti.

Tuhannet lopettaneet kokonaan torin käytön, ei taida mennä hyvin.

Vierailija
2245/2259 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torissa taas postikulut -50%. Kumma että noita kampanjoita on kokoajan. Eikös Torilla pitänyt mennä todella hyvin, joten miksi noita on jatkuvasti.

Olisko perus "ensin houkutellaan kaikki mukaan halvoilla hinnoilla ja sitten poistetaan muut postitusvaihtoehdot ja päräytettään hinnat taivaaseen."

Vierailija
2246/2259 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko perus "ensin houkutellaan kaikki mukaan halvoilla hinnoilla ja sitten poistetaan muut postitusvaihtoehdot ja päräytettään hinnat taivaaseen."

Ei kannata käyttää mitään epäluotettavaa torin diiliä missään tapauksessa.

Vierailija
2247/2259 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pro: tip. Ei tarvitse valittaa yhdestäkään tyhjän kyselijästä tai oharin tekijästä kun tuote on hinnoiteltu oikein.

Ainoa kysymys joka tulee jo ennen kuin olet saanut sormen enteriltä kuuluu "Mikä on tarkka osoite, tulen hakemaan vartin sisään?"

Ilmoituksen voi poistaa saman tien ennen kuin näitä on ehtinyt tulla puolta tusinaa enempää minkä ensimmäisenä ovelle ehtinyt tietää joten se lyö pyydetyn summan kouraan ja poistuu tuote mukanaan.

Kun torissa kaupattava tavara on myyjälle tarpeettomaksi käynyttä romua jota ei haluta nurkkiin tai edes roskikseen tilaa viemään niin se pitäisi myös hinnoitella sellaiseksi ja kauppa käy. Win-win tilanne jossa myyjä ja ostaja ovat tyytyväisiä.

Oikeastiko tykkäät, kun sun ovella ravaa porukkaa hakemassa romuja? MInulle tuo olisi  painajainen. Käyn mie

Maksikirjeenä menee kaikki.

Vierailija
2248/2259 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä persaukiset tinkijät, valittajat epärealistisista hinnoista, minulle ainakin on ihan sama meneekö kaupaksi, en kuitenkaan ala tinkimään hinnoista.Minulla ei ole rahasta pulaa, ei ole mikään tuote pakkomyynnissä.

Vierailija
2249/2259 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä persaukiset tinkijät, valittajat epärealistisista hinnoista, minulle ainakin on ihan sama meneekö kaupaksi, en kuitenkaan ala tinkimään hinnoista.Minulla ei ole rahasta pulaa, ei ole mikään tuote pakkomyynnissä.

Tänään tuli taas todistettua se, että vaikka olisi kuinka houkutteleva kohde myynnissä, niin myyjän tökerön viestinnän takia jää ostamatta. Oli kyllä niin töksähtävää kirjallista ilmaisua, että ei mitään rajaa. Toivottavasti saa jänkäjunttilasta kipponsa myytyä jollekin "onnekkaalle". 

Vierailija
2250/2259 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Välillä tuntuu, että tulee vain pidettyä "mukavaa kuvakirjaa" persaukisille, kun käydään katselemassa ilmoituksia jatkuvalla syötöllä, mutta kukaan ei laita viestiä edes tinkiäkseen?!? 

Vierailija
2251/2259 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osta mitään enää. Laitan nuotion pihalle viikonloppuna.

Vierailija
2252/2259 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Tori on paras ikinä. Ostan todella paljon Toridiilillä. Nopeat kaupat eikä mitään viestien vaihtoa. Loistava systeemi.

Lisäksi kategoriat toimii hyvin jos etsii vaikka tietyn merkkisiä ja tietyn kuntoisia kenkiä. 100 kertaa parempi kuin vanha ja sekava Tori.

Vierailija
2253/2259 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on ihan täyttä paskaa.

Vierailija
2254/2259 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki myyjät ja/tai ostajat siirtyneet Vintediin vai minne? Vaikka on tosi kivoja, uudenveroisia ja maltillisesti hinnoiteltuja vaatteita, ei tahdo mennä kaupaksi. Vielä muutama vuosi sitten olisin myynyt jo moneen kertaan samassa ajassa nämä. :(

Lisäksi ei tahdo löytyä ostettavaakaan, koitin pojalle löytää hupparia ja valikoima supistunut ihan surkean pieneksi ja kurjaksi, vähän kuin ennen oli vähänkäytetty.fi toriin verrattuna. Nyt vaan tori on se surkea vaihtoehto...

Vierailija
2255/2259 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin sen huomannut, että liian kalliita hintoja siellä pyydetään. 

Moni tavara voisi mennä kaupaksi jos hinta olisi realistinen. Lisäksi tuotetiedot ovat puutteellisia, myydään pöytäliinaa, mutta ei kerrota sen kokoa. Myydään mukeja, mutta ei kerrota niiden vetoisuutta jne. 

Vierailija
2256/2259 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on ihan surkea, en käytä enää.

Vierailija
2257/2259 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki myyjät ja/tai ostajat siirtyneet Vintediin vai minne? Vaikka on tosi kivoja, uudenveroisia ja maltillisesti hinnoiteltuja vaatteita, ei tahdo mennä kaupaksi. Vielä muutama vuosi sitten olisin myynyt jo moneen kertaan samassa ajassa nämä. :(

Lisäksi ei tahdo löytyä ostettavaakaan, koitin pojalle löytää hupparia ja valikoima supistunut ihan surkean pieneksi ja kurjaksi, vähän kuin ennen oli vähänkäytetty.fi toriin verrattuna. Nyt vaan tori on se surkea vaihtoehto...

Itsellä taas ongelmana itse ostajana, että kaupat kariutuu siihen, kun myyjät ei vaivaudu enää vastaamaan viesteihin (siis kerron heti ekassa viestissä, että ostan, mihin maksan ja kuinka paljon tai mistä voi hakea) hyväksymään toridiilitarjousta heidän omalla pyytämällään hinnalla tai sitten eivät postita määräajassa ja kaupat menee siinä.

Vierailija
2258/2259 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoja on myynnissä vaikka kuinka paljon, en ymmärrä miksi väitetään ettei autoja saa myydä?

Asunnnot, mökit piti myös poistua, kuitenkin niitä ilmoituksia on, kaikkia ei ilmeisesti koske samat säännöt?

Vierailija
2259/2259 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin. Mä en ymmärrä sitä toridiiliä !!! Se tuntuu olevan kaikilla, mut ei mulla, siks mun myymät asiat eivät mene kaupaksi, eikä kukaan oo niistä kiinnostunut. Se pitäisi nyt poistaa kokonaan. Tai se maksulliseksi ! Muuten ilmainen ilmoitus yms. Kun ovat liian laiskoja hakeakseen sen, jos ostavat sen. Mikä siinä nyt on, jos menee paikan päälle bussilla, junalla, omalla tai kaverin yms autolla ? Vaikka olisikin pitkäkin matka edes takaisin. Ainahan voi yöpyä jossakin hotellissa siellä. Tai meno- paluu on öisin junalla.