Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tämän aloituksen autoa ajaessa olen olen tehnyt

Vierailija
02.10.2026 |

asialla ei kai ole niin väliä täällä on aika vähän liikennettä näkynyt hirviä nyt meni punainen postilaatikko olen ajanut nyt kaksi tuntia matkaa on vielä tunti jäljellä lähdin kotoa ajelemaan mökille en tiedä onko siellä sauna lämmin kä ole paikalla olen ottanut tässä ajaessani muutaman siiderin aikani kuluksi ei siitä varmaan haittaakaan ole

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon nyt lonkeroa tuntuu että en näe tietä enää kunnolla mutta minulla ei ole muutakaan vaihtoehtoa sillä ajan autoa yksin enkä usko että löytäisin matkan varrelta ketään joka voisi ajaa loppumatkan olen ehkä hieman humalassa mutta liikennettä on sen verran vähän että katson järkevämmäksi jatkaa matkaa varsinkin kun taksin saaminen olisi vaikeaa enkä oikein näin humalassa ollessani osaisi etsiä oikeaa puhelinnumeroa jonka takia päätin jatkaa matkaani päihtymyksestä huolimatta autolla ajaen minulla on vielä 12 tölkkiä olutta jotka aion juoda tänään n 29

Vierailija
2/4 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuvasti ainakin humalassa autoa ajaessasi kirjoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kummallista että se on niin paljon että se on maksuton pysäköinti lemmikit sallitaan ja että hän on toiminut vuodesta toiseen niin paljon ettei hän ole vielä lisännyt omia ja muiden rakennusten ja rakenteiden mekaniikka tuotanto 

Vierailija
4/4 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sujuvasti ainakin humalassa autoa ajaessasi kirjoitat.

Speech to text