Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2343)
Torin henkilöstö on suomen surkeinta, kukaan ei tajua mitään, ei osaa edes lukea, tori on tyhmien suojatyöpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Torin henkilöstö on suomen surkeinta, kukaan ei tajua mitään, ei osaa edes lukea, tori on tyhmien suojatyöpaikka.
Se on juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Torissa ei oikeasti liiku mikään, surkein myyntikanava tänä päivänä.
Tori on nykyisin jobbareiden, rikollisten foorumi täynnä harmaata taloutta.
Verkkokurssi, miten ostaa asunto, siis tällaista paskaa tori sallii ilmoitella, aivan täyttä roskaa ja tätäkin markkinoidaan jollain yllätyslahjalla? Ei tällaista pitäisi sallia lainkaan.
Joku Mike kyselee, on näitä " ostajia" kyselee, kyselee ja kyselee mutta haaskaa vain myyjien aikaa.
Aiemmin sain Torissa myytyä hyvin tavaraa. Vielä kesällä siis. Mutta nyt mikään ei liiku. Ei tule edes tarjouksia, ihan kuollutta on. Ja mulla ToriDiili käytössä sekä olen alentanut hintoja. Onko muilla sama? Meneekö kirppiksellä kaupaksi?
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin sain Torissa myytyä hyvin tavaraa. Vielä kesällä siis. Mutta nyt mikään ei liiku. Ei tule edes tarjouksia, ihan kuollutta on. Ja mulla ToriDiili käytössä sekä olen alentanut hintoja. Onko muilla sama? Meneekö kirppiksellä kaupaksi?
Torihan on nykyisin täysin out, surkein myynti kanava, on aivan kuollutta ja toridiili on turhaa rahastamista, paskaa, näin se vaan on.
Huutonetissä on tulossa muutoksia muistaakseni vuoden vaihteessa. Nyt kannattaa panostaa siihen ja laittaa ilmoituksia. Alkavat mainostamaan oikein reilusti. Syyskuu oli kyllä ihan kuollut sielläkin, elokuussa vielä kauppa kävi hyvin. Torissa saa ehkä yhdet kaupat 2 kk aikana, etenkin kun ei ole diili käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla, mitään ei mene kaupaksi. Kirppiksiä en ole kokeillut vuosikausiin.
Kirppiksellä meni hyvin kaupaksi, lähes kaikki lasten vaatteet, lelut meni saman tien ja jopa kirjoja ostettiin.Torissa ei mene tänä päivänä mikään kaupaksi, todella huono nykyisin.
Ei oikein ole mitään hyvää myyntisivua enää.
Toridiiliä en tod. käytä tai huutonetin vastaavaa. Ne on myyjille hankalia ja vielä se hiton pankkitietojen lähetys ties minne. Jos ne tulee pakolliseksi niin sitten en myy.
Jotkut facebookin myyntiryhmät on ihan täyttä syöpää, käyttökokemukseltaan ihan karmeita, enkä edes käytä fb:tä juurikaan.
Miten vinted? Aika paljon juttuja että sielläkin huijaavat. Olen monta kertaa kysynyt että miten siellä ne postikulut menee jos joku ostaa useamman kohteen samalta myyjältä? Kukaan ei ilmeisesti osaa vastata. Eikö ostaja maksa heti kun on ostanut, myös ne postit?
Tori on tänä päivänä surkein myyntikanava.
Vierailija kirjoitti:
Toridiiliä en tod. käytä tai huutonetin vastaavaa. Ne on myyjille hankalia ja vielä se hiton pankkitietojen lähetys ties minne. Jos ne tulee pakolliseksi niin sitten en myy.
Jotkut facebookin myyntiryhmät on ihan täyttä syöpää, käyttökokemukseltaan ihan karmeita, enkä edes käytä fb:tä juurikaan.
Mitä oikein sössötät ToriDiilin vaikeudesta? Helpompaa ei voisi myyjälle tai ostajalle olla. ToriDiilillä ostat tuotten heti, myyjälle menee Postin Helposti koodi automaattisesti ja myyjän riittää, että paketoi, kirjoittaa koodin pakettiin ja vie lähetyksen palvelupisteeseen.
En tiedä miten myyt mitään helpommin.
Mä myyjänä tykkään toridiilistä.Nyt tavara taas lähti liikkumaan kun postit -50%,mutta hiljaista on ollut.Tuntuu että kaikki vaan odottelee että hinnat tippuu ja näitä postitus aleja.Toivottavasti Joulun lähentyessä ,tavara taas liikkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein sössötät ToriDiilin vaikeudesta? Helpompaa ei voisi myyjälle tai ostajalle olla. ToriDiilillä ostat tuotten heti, myyjälle menee Postin Helposti koodi automaattisesti ja myyjän riittää, että paketoi, kirjoittaa koodin pakettiin ja vie lähetyksen palvelupisteeseen.
En tiedä miten myyt mitään helpommin.
Toridiili on täyttä paskaa, ei kannata käyttää missään tapauksessa.
Torissa ei mikään liiku tänä päivänä, aivan kuollutta, huonoin myyntikanava nykyisin.
Ei kenelläkään ole rahaa ostaa mitään tai sitten rahaa säästetään.
Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.
Minä ostan ja myyn säännöllisesti torissa. Viimeisen kuukauden aikana on toteutunut 6 kauppaa. Ei nyt aiheuta suuria hurraahuutoja mutta olen tyytyväinen. Ai niin, mutta tällä palstallahan pitääkin vaan haukkua kaikki...
Torissa ei todellakaan liiku mikään.