Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtavaa olla se täytehenkilö ja tukipilari "ystäville"

Vierailija
23.01.2025 |

Mua kehutaan kyllä kuinka luotettava olen ja näin pois päin, mutta kerta toisensa jälkeen huomaan et olen vain se täytehenkilö tai tukipilari hädän tullen. Muuten mua ei oikeastaan tarvita. Ainoastaan silloin, jos multa tarvitaan jotain apua tai kuuntelevaa korvaa, tai muut ilmeisesti tärkeämmät ystävät eivät ole saatavilla. Ja auta armias jos mulla olisi huolia tai tarvisin apua tai kuuntelijaa, otetaan välittömästi kunnon etäisyys ja ollaan kovin kiireisiä. Ei mulla ole edes tapana kuormittaa toisia huolilla, mielummin selvitän asiani itse. Mutta jännä huomata. Pitäis ehkä etsiä uusia ihmisiä ympärille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaa varmaan etsiä uusia ihmisiä.

Vierailija
2/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaa heti tuollaiset, yksinkin olet vahvemmilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Näin pitää toimia.

Vierailija
4/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli turhia kavereita joista ei ole ystäviksi. Move on.

Vierailija
5/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Lapsuuden kehityksellinen trauma -kirja, olet kavereillesi ohjailtava objekti, et itsenäinen subjekti.

Vierailija
6/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Näin pitää toimia.

Ei mitään ja tsemppiä! Elämä on paskaa välillä mutta luota siihen että pärjäät aina, luota itseesi, ja katso tarkkaan millaisia ihmisiä kelpuutat lähellesi

Vierailija
7/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea Lapsuuden kehityksellinen trauma -kirja, olet kavereillesi ohjailtava objekti, et itsenäinen subjekti.

Kenen se trauma sitten lopulta on?

Vierailija
8/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjät pois elämästä.

Vierailija
9/26 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tämä hyväksikäyttävä ystävä on yhtä lailla oman traumansa uhri mutta se ei tarkoita että hänen käytöksensä olisi mitenkään hyväksyttyä.

Vierailija
10/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tiedän mistä puhut. Ystävä juuri soitti muka kyselläkseen kuulumisia ja kertoillakseen omiaan. Puhelun lopussa ilmoitti, että on käyttänyt minua alibina miehelleen, taas, että on luonani tai minun kanssani menossa, vaikka onkin jonkun uuden miekkosen luona. Eli mitään muuta syytä puhelulle ei ollut kuin tämä ilmoitusluontoinen alibina toimiminen, taaskaan. 

Vierailija
11/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kannattaa varmaan etsiä uusia ihmisiä.

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yksinolo voittaa tuollaiset ihmissuhteet 100-0. Ei tuollaisilla tee yhtään mitään.

ei ap

Vierailija
12/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kunnon hajurako. Älä suostu kenenkään kaatopaikaksi.

Vierailija
13/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaa, ettei ole ystävälleen koko elämä, niin kyllähän sitä silloin kokee olevansa täytehenkilö.

Vierailija
14/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri 

Vierailija
15/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kummallakin osapuolella.

Vierailija
16/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tämä hyväksikäyttävä ystävä on yhtä lailla oman traumansa uhri mutta se ei tarkoita että hänen käytöksensä olisi mitenkään hyväksyttyä.

Jahas yhtälailla uhri. Niim kuin vastakkaisten traumojen? Jong ja jang traumojen? Älä viitsi naurattaa.

Vierailija
17/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele heitä samalla tavoin. Vastaat yhteydenottoon kuten he, ei ole aikaa, on parempaa tekemistä, valittelee kiireitä ja käännät aina puheen itseesi ja omiin asioihisi. Ja etsi parempaa seuraa tosiystäviksi.

Vierailija
18/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mielellään edes sitä. Mutta olen totaaliyksinäinen, mulla ei ole mitään muita ihmissuhteita kuin että vanha 80-vuotias äiti joskus sentään soittelee. Työpaikallakin olen lähinnä hyljeksitty ja välillä kiusattukin.

Vierailija
19/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä juuri soitti muka kyselläkseen kuulumisia ja kertoillakseen omiaan. Puhelun lopussa ilmoitti, että on käyttänyt minua alibina miehelleen, taas, että on luonani tai minun kanssani menossa, vaikka onkin jonkun uuden miekkosen luona. Eli mitään muuta syytä puhelulle ei ollut kuin tämä ilmoitusluontoinen alibina toimiminen, taaskaan. 

Vierailija
20/26 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep tiedän mistä puhut. Ystävä juuri soitti muka kyselläkseen kuulumisia ja kertoillakseen omiaan. Puhelun lopussa ilmoitti, että on käyttänyt minua alibina miehelleen, taas, että on luonani tai minun kanssani menossa, vaikka onkin jonkun uuden miekkosen luona. Eli mitään muuta syytä puhelulle ei ollut kuin tämä ilmoitusluontoinen alibina toimiminen, taaskaan. 

Sanoithan, ettet missään nimessä sekaannu heidän asioihinsa etkä varsinkaan valehtele mitään?