Miehekkyys vähenee ja syynä on länsimaisen ihmisen syntilista
Miehet ovat kiinnostuneita omasta testosteronitasostaan, mutta lääkärin mukaan testosteronin mittaaminen varmuuden vuoksi on turhaa.
NUOREHKOT miehet ovat vähemmän miehekkäitä edellisiin sukupolviin verrattuna, ainakin jos mittana käytetään testosteronia. Testosteronitasot ovat laskeneet lähes kaikkialla maailmassa.
Urologi Martti Aho kirjoitti HS:n mielipideosastolla, että nyt 30-vuotiaan miehen testosteronitaso on vain 50 prosenttia hänen isoisänsä tasoista.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010238828.html
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet käytännössä asiaa?
Olen itse kolmekymppinen nainen ja suhteissani (joita on ollut alle 10, nyt ollut vakisuhde vuosikausia) olen aina ollut se jonka libido on ollut korkeampi (miehet olleet ikäisiäni +-2v). Kosketan, teen aloitteita, vihjailen, käytän mielikuvitusta. Kukaan miehistä keiden kanssa olen ollut ei ole ollut myöskään käytökseltään erityisen miehekäs eli määrätietoinen, dominoiva, johtajatyyppinen... Kaikki ovatkin olleet enemmän nörttejä kuin mitenkään urheilullisia ja aktiivisia.Haluaisin edes kerran kokea seksiä sellaisen miehen kanssa jolla on suuret halut.
Ei sillä, nykyinen matalatestosteroninen mieheni on erittäin hyvä perheenisä ja voittaa luonteeltaan monet muut. Olisipa pedissä vaan enemmän menoa
Vaihda miestä. Mulla on ollut 4 pidempää suhdetta ja 2/4 on ollut halukkaampia kuin minä ja 2/4 haluttomampia. On parempi olla miehen kanssa jolla enempi haluja. Ainakin itse tunnen että se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ilmiö johtuu luonnonvalinnasta. Naisia ei kiinnosta testosteronipommit puolisoina.
Niin te ehkä haluaisitte ajatella, totuus on kuitenkin jotain muuta.
Tutkimukset tukee hänen sanomaansa. Naiset pitää eniten feminiinisistä miehistä. Tosin feminiininen mies on myös pitkä ja komea.
Näin tutkimustulosten mukaan suomessa, mutta muualla päinvastoin. Suomalainen nainen on on taas hyvin miehekäs olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kolmekymppinen nainen ja suhteissani (joita on ollut alle 10, nyt ollut vakisuhde vuosikausia) olen aina ollut se jonka libido on ollut korkeampi (miehet olleet ikäisiäni +-2v). Kosketan, teen aloitteita, vihjailen, käytän mielikuvitusta. Kukaan miehistä keiden kanssa olen ollut ei ole ollut myöskään käytökseltään erityisen miehekäs eli määrätietoinen, dominoiva, johtajatyyppinen... Kaikki ovatkin olleet enemmän nörttejä kuin mitenkään urheilullisia ja aktiivisia.Haluaisin edes kerran kokea seksiä sellaisen miehen kanssa jolla on suuret halut.
Ei sillä, nykyinen matalatestosteroninen mieheni on erittäin hyvä perheenisä ja voittaa luonteeltaan monet muut. Olisipa pedissä vaan enemmän menoa
Ilman korkeahkoja testosteroni pitoisuuksia tuo on mahdotonta. Ikävää, mutta totta.
Niin eikö kaljuuntuminen johdu korkeista tasoista eli siltä suunnalta onnistaa aloittajaa?
Vierailija kirjoitti:
Omat kumppanit myös olleet aina "nörttityyppisiä" eikä perinteisen miehekkäitä ulkonäöltään eikä käytökseltään, mutta se ei ole mitenkään korreloinut alhaisten halujen kanssa. Päinvastoin, olen jotenkin aina päätynyt yhteen suorastaan rasittavan seksihullujen miesten kanssa - ei voi suunnilleen edes tiskata rauhassa, kun miesystävällä alkaa seisomaan sen katselemisesta, kun peppu häneen päin tiskaan astioita, ja sitten täytyisi taas jaksaa seksiä :D
Miehekykys ja tehokkuus ja osaaminen vähenee kun naiset eivät ole enää hiljaa seurakunnissa. Siispä naisten tulee olla tulevaisuudessa hiljaa. Amen!
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten miehisyys lisääntyy. Hiukset kynitty kaameaksi ja tatuoitu muovikuvatus on paha katsoa.
Siittiöt haetaan naapurimaan tankeista ja ollaan niin onnellisiä, kaksi tai kolme äitiä. On siinä lapsella soma varttua "terveeksi" aikuiseksi? Kaiken tämän lisäksi, varhaiskasvatuksessa aloitetaan aivopesu, kuinka pojalla voi olla pimppi. Puhumattakaan nyt peruskoulun touhusta.
Ei ihme, kun katsoo ko. ministeriöiden onganisaatioita.
Meneväkköhan koko viisikko jonossa EU:n leipiin. Siellä puhaltaa nyt oikeiston tuulet, mutta äkkiäkös sen jakun kääntää :D
Voi ei. Koko maailma tuntuu pikkusieluiselle miehelle uhkaavalta EU:ta myöten. Varmaan raskasta olla sinä.
Vierailija kirjoitti:
Testosteronista ei ole hyötyä nyky-yhteiskunnassa. Riittää, että miehelle kehittyy normaalit kivekset suvunjatkamista varten. Nykyään miehen tulee myös osallistua lapsensa hoitoon, jos jälkikasvua mielii. Kehitys ei ole huono.
Tuleeko nykyään sitä jälkikasvua kovinkin? Aivan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ilmiö johtuu luonnonvalinnasta. Naisia ei kiinnosta testosteronipommit puolisoina.
Seksikumppaneina kylläkin. Win-win tilanne.
Kuulostaa enemmän alennusmyynniltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman korkeahkoja testosteroni pitoisuuksia
Ei välttämättä ollenkaan.
Aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten miehisyys lisääntyy. Hiukset kynitty kaameaksi ja tatuoitu muovikuvatus on paha katsoa.
Siittiöt haetaan naapurimaan tankeista ja ollaan niin onnellisiä, kaksi tai kolme äitiä. On siinä lapsella soma varttua "terveeksi" aikuiseksi? Kaiken tämän lisäksi, varhaiskasvatuksessa aloitetaan aivopesu, kuinka pojalla voi olla pimppi. Puhumattakaan nyt peruskoulun touhusta.
Meneväkköhan koko viisikko jonossa EU:n leipiin. Siellä puhaltaa nyt oikeiston tuulet, mutta äkkiäkös sen jakun kääntää :D
Voi ei. Koko maailma tuntuu pikkusieluiselle miehelle uhkaavalta EU:ta myöten. Varmaan raskasta olla sinä.
Antaa kaikkien kukkien kukkia. No, ehkä se punainen aate voisi kukkia vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testosteronista ei ole hyötyä nyky-yhteiskunnassa. Riittää, että miehelle kehittyy normaalit kivekset suvunjatkamista varten. Nykyään miehen tulee myös osallistua lapsensa hoitoon, jos jälkikasvua mielii. Kehitys ei ole huono.
Johtaa lopulta tuhoon. Muualta tulee maskuliinisempia miehiä jotka vie mennessään.
Minkä ne vievät menessään? Eipä länsimaissa hekään voi pakottaa naisia itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei luonnonvalinta vie yksilöitä alaspäin.
Se vie ihan juuri siihen suuntaan kuin mihin valitaan. Ei luonnonvalinnalla ole mitään tietoista pyrkimystä viedä kehitystä aina johonkin sinun mielestäsi parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, koska naiset eivät halua enää synnyttää lapsia jo valmiiksi epästabiiliin maailmaan. Miehen testosteronitasoilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Länsimaisen miehen syntilista on istua töissä konttorissa, kun voisi samalla vaivalla nostella heinäpaaleja kartanon hevosille syötäväksi, jolloin lihaksetkin kasvaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtaa lopulta tuhoon. Muualta tulee maskuliinisempia miehiä jotka vie mennessään.
Minkä ne vievät menessään? Eipä länsimaissa hekään voi pakottaa naisia itselleen.
Ainakin lehdistä on saatu lukea että Suomeen muuttaessa kulttuuri tulee mukana eli moniavioisuus jatkuu täälläkin vaikkei ole laissa sallittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia. No, ehkä se punainen aate voisi kukkia vähemmän.
Taidat olla hieman yksinkertainen jos luulet kaikkien harhoillesi nauravien ihmisten olevan punikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luonnonvalinta vie yksilöitä alaspäin.
Se vie ihan juuri siihen suuntaan kuin mihin valitaan. Ei luonnonvalinnalla ole mitään tietoista pyrkimystä viedä kehitystä aina johonkin sinun mielestäsi parempaan.
Kehäpäätelmä perusteluna. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien kukkien kukkia. No, ehkä se punainen aate voisi kuk
Voit harhailla missä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, koska naiset eivät halua enää synnyttää lapsia jo valmiiksi epästabiiliin maailmaan. Miehen testosteronitasoilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Eipä noita ole tullut vastaan. Hyvin yleinen kysymys on pidätkö lapsista. Mitä sillä olisi väliä, ellei niitä olisi tekemässä.
Seksikumppaneina kylläkin. Win-win tilanne.