Miehekkyys vähenee ja syynä on länsimaisen ihmisen syntilista
Miehet ovat kiinnostuneita omasta testosteronitasostaan, mutta lääkärin mukaan testosteronin mittaaminen varmuuden vuoksi on turhaa.
NUOREHKOT miehet ovat vähemmän miehekkäitä edellisiin sukupolviin verrattuna, ainakin jos mittana käytetään testosteronia. Testosteronitasot ovat laskeneet lähes kaikkialla maailmassa.
Urologi Martti Aho kirjoitti HS:n mielipideosastolla, että nyt 30-vuotiaan miehen testosteronitaso on vain 50 prosenttia hänen isoisänsä tasoista.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010238828.html
Kommentit (131)
Mitenkäs tuo ap:n oma syntilista?
Elintavat varmasti madaltavat testoja eli liikkumattomuus, vemputus ja soijaöljyinen ruokavalio. Lisäksi moderni säteily- ja kemikaalivyöry vievät tuhkatkin pesästä. Ei ihme että onnelassa kasvaneilla satavuotiaillakin on korkeammat testot kuin nykyparikymppisellä. Lisäksi nykynaiset eivät motivoi oikein millään tapaa parantamaan tapoja.
Joten maa on täytettävä uudelleen vetreillä panttereilla.
Siis eihän siinä ole mitään pahaa jos naisten miehekkyys vähenee?
Lihakset ilman aivoja vetää naisia puoleensa.
Normaali naisten ajatusmalli koulun vahvin ja tyhmin on aina suosiossa.
Sitä se ehkä kertoo miksi vankila kundit ym kovikset ovat heidän ihanne miehiä.
Saavat siis syyttää evoluutiota joka suosii rohkeaa ja voimakasta metsästäjä keräilijää edelleenkin.
Mies on mies siinä missä nainen on nainen eli tyhmä kuin saapas edelleenkin. Äly ohjaa käyttäytymistä joka on kivikauden jäänne osalla ihmisistä ja vaikuttaa lähes kaikkeen päivittäin.
Naiset taas ovat kovia ja hyökkääviä eikä sekään ole muuttunut yhtään.
Ilkeys ja kateus kun on perinnöllinen ominaisuus usealla ihmisistä. Oppi ei siis ole kehittänyt älyä tai toimintaa juuri lainkaan. Esim lastensuojelu sekä naisten väkivalta on edelleen tabu ja murhat mustasukkaisuuden aiheuttamia kilpailun takia. Tappajia ja koviksia rakastaa usein saman henkisen piirin omaavat naiset ja miehet.
Ehkä se kertoo ettei syntyvyys nouse senkään takia yhtään.
Nuorin poikani kärsii suunnattomasti näistä somen asettamista vaatimuksista, koska ei täytä määritelmiä. Hän ei ole kookas, ei vahva eikä äänekäs tilan ottaja ja komentaja luonne. Hänellä on paikka myös tässä maailmassa sellaisena kuin on. Misogynia satuttaa kaikkia ja se, että poikani kärsii näin aivan turhasta johtuu tämän maailman naisvihasta joka määrittää naiselliseski katsotut piirteet heikkoudeksi. Joten minä tulen aina taistelemaan tätä paskamaista miehekkyys trendiä ja provider hemmoja ja ties mitä kusipäistä psykopaatti ihmisuloste ryhmää vastaan joka haluaa pakottaa minun poikani pois heistä itsestään ja ihmisyydestä mitä he edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihakset ilman aivoja vetää naisia puoleensa.
Normaali naisten ajatusmalli koulun vahvin ja tyhmin on aina suosiossa.
Sitä se ehkä kertoo miksi vankila kundit ym kovikset ovat heidän ihanne miehiä.
Saavat siis syyttää evoluutiota joka suosii rohkeaa ja voimakasta metsästäjä keräilijää edelleenkin.
Mies on mies siinä missä nainen on nainen eli tyhmä kuin saapas edelleenkin. Äly ohjaa käyttäytymistä joka on kivikauden jäänne osalla ihmisistä ja vaikuttaa lähes kaikkeen päivittäin.
Naiset taas ovat kovia ja hyökkääviä eikä sekään ole muuttunut yhtään.
Ilkeys ja kateus kun on perinnöllinen ominaisuus usealla ihmisistä. Oppi ei siis ole kehittänyt älyä tai toimintaa juuri lainkaan. Esim lastensuojelu sekä naisten väkivalta on edelleen tabu ja murhat mustasukkaisuuden aiheuttamia kilpailun takia. Tappajia ja koviksia rakastaa usein saman henkisen piirin omaavat naiset ja miehet.
<
Tämän kirjoitti selkeästi mies jolla on testot nollissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testosteronista ei ole hyötyä nyky-yhteiskunnassa. Riittää, että miehelle kehittyy normaalit kivekset suvunjatkamista varten. Nykyään miehen tulee myös osallistua lapsensa hoitoon, jos jälkikasvua mielii. Kehitys ei ole huono.
Johtaa lopulta tuhoon. Muualta tulee maskuliinisempia miehiä jotka vie mennessään.
Minkä ne vievät menessään? Eipä länsimaissa hekään voi pakottaa naisia itselleen.
Minulla on ulkomaalainen mies. Syy? Suomalaiset miehet olivat yllättävän konservatiivisia, ja vieläpä hyvin myrkyllisellä tavalla. En kestänyt enää kuunnella suomipojan typerää uhriutumista ja jäin pitkään vapaaehtoisesti sinkuksi.
Normaali, naista ihmisenä kunnioittava mies löytyi sattumalta länsinaapurista. Ehkä testosteronin vajaus tekee suomipojista niin heikkoegoisia ruikuttajia?
"
Minulla on ulkomaalainen mies. Syy? Suomalaiset miehet olivat yllättävän konservatiivisia, ja vieläpä hyvin myrkyllisellä tavalla. En kestänyt enää kuunnella suomipojan typerää uhriutumista ja jäin pitkään vapaaehtoisesti sinkuksi.
Normaali, naista ihmisenä kunnioittava mies löytyi sattumalta länsinaapurista. Ehkä testosteronin vajaus tekee suomipojista niin heikkoegoisia ruikuttajia?"
Meinasin juuri kirjoittaa että käyttäytykää tietoisesti kuin miehet ja jättäkää se ämmämäinen ulina pois :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet käytännössä asiaa?
Olen itse kolmekymppinen nainen ja suhteissani (joita on ollut alle 10, nyt ollut vakisuhde vuosikausia) olen aina ollut se jonka libido on ollut korkeampi (miehet olleet ikäisiäni +-2v). Kosketan, teen aloitteita, vihjailen, käytän mielikuvitusta. Kukaan miehistä keiden kanssa olen ollut ei ole ollut myöskään käytökseltään erityisen miehekäs eli määrätietoinen, dominoiva, johtajatyyppinen... Kaikki ovatkin olleet enemmän nörttejä kuin mitenkään urheilullisia ja aktiivisia.Haluaisin edes kerran kokea seksiä sellaisen miehen kanssa jolla on suuret halut.
Ei sillä, nykyinen matalatestosteroninen mieheni on erittäin hyvä perheenisä ja voittaa luonteeltaan monet muut. Olisipa pedissä vaan enemmän menoa
Vaihda miestä. Mulla on ollut 4 pidempää suhdetta ja 2/4 on ollut halukkaampia kuin minä ja
Hei naiset, seuraavan kerran kun jääkiekkojoukkueet palaavat voitokkaalta reissulta lentokentälle eturiviin, antava kultamekko yllä ja menoksi :D Takaan että pedissä riittää menoa, ennen uusia pelejä.
Ihmettelen miksi suomalaiset miehet eivät muuta hanakkaammin ulkomaille töihin.
Tarvitsisi kuunnella valitusta joka päivä.
Vetreitä panttereita on jonossa, tulossa meille auttamaan näissä pulmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testosteronista ei ole hyötyä nyky-yhteiskunnassa. Riittää, että miehelle kehittyy normaalit kivekset suvunjatkamista varten. Nykyään miehen tulee myös osallistua lapsensa hoitoon, jos jälkikasvua mielii. Kehitys ei ole huono.
Johtaa lopulta tuhoon. Muualta tulee maskuliinisempia miehiä jotka vie mennessään.
Minkä ne vievät menessään? Eipä länsimaissa hekään voi pakottaa naisia itselleen.
Tuo on vaarallinen illuusio. Mikäs se on voimaantuessa ja esittäessä vahvaa naista kuohittujen suomivässyköiden keskellä joiden testosteronikin laskee?
Sitä voi jokainen nainen kysyä itseltään että miksei ne Lähi-Idän ja Afrikan naiset voimaannu samallatavoin ja potki miehiään munille? Miksi esim Iranissa taannoinen naisten mielenosoitus (siveyspoliisin käsissä kuolleen naisen) tukahdutettiin vesisesti ja nyt sielläkin ollaan hiirenhiljaa.
Juuri luetellaan taas mainoksessa, kuinka kymmenissä maissa lapsi nukahtaa nälkäisenä. Ruokaa meillä kuulemma on ja sitä täytyy lähettää rahan muodossa näille nälkäisille lapsukaisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei luonnonvalinta vie yksilöitä alaspäin.
Ei niin ja tässä onkin kyse kehittymisestä. Miehekkyys ei ole älykästä, jos et ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vaarallinen illuusio. Mikäs se on voimaantuessa ja esittäessä vahvaa naista kuohittujen suomivässyköiden keskellä joiden testosteronikin laskee?
Sitä voi jokainen nainen kysyä itseltään että miksei ne Lähi-Idän ja Afrikan naiset voimaannu samallatavoin ja potki miehiään munille? Miksi esim Iranissa taannoinen naisten mie
Älä viitsi olla noin pihalla. Iranissa siveyspoliisin toimintaa ovat vastustaneet myös miehet sankoin joukoin, ja kuolemantuomioita on jaettu. Irania hallitsee täysi diktaruuri, eikä tavan kansa tätä halua. Iranilaisilla miehillä on enemmän selkärankaa kuin suomalaisilla inisijöillä.
Vierailija kirjoitti:
"
Normaali, naista ihmisenä kunnioittava mies löytyi sattumalta länsinaapurista. Ehkä testosteronin vajaus tekee suomipojista niin heikkoegoisia ruikuttajia?"
Meinasin juuri kirjoittaa että käyttäytykää tietoisesti kuin miehet ja jättäkää se ämmämäinen ulina pois :D
Vakka kantensa valitsee. Sinulle sopiva mies. Minulle et kelpaisi.
T. Konservatiivi
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet käytännössä asiaa?
Olen itse kolmekymppinen nainen ja suhteissani (joita on ollut alle 10, nyt ollut vakisuhde vuosikausia) olen aina ollut se jonka libido on ollut korkeampi (miehet olleet ikäisiäni +-2v). Kosketan, teen aloitteita, vihjailen, käytän mielikuvitusta. Kukaan miehistä keiden kanssa olen ollut ei ole ollut myöskään käytökseltään erityisen miehekäs eli määrätietoinen, dominoiva, johtajatyyppinen... Kaikki ovatkin olleet enemmän nörttejä kuin mitenkään urheilullisia ja aktiivisia.Haluaisin edes kerran kokea seksiä sellaisen miehen kanssa jolla on suuret halut.
Ei sillä, nykyinen matalatestosteroninen mieheni on erittäin hyvä perheenisä ja voittaa luonteeltaan monet muut. Olisipa pedissä vaan enemmän menoa
Olen huomannut kumppaninhaussa siinä, että nykyään tosi moni mies tuntuu olevan hyvin epäseksuaalinen. Tällaiset sitten suosivat ns. päällekäyviä naisia, siis sellaisia jotka esimerkiksi tekevät kaikki aloitteet eikä miehen tarvitse tehdä itse mitään. Itse en tällainen nainen ole vaan pidättyväisempi, joten tarvitsen miehen, joka on itsevarma ja määrätietoinen ja josta huokuu seksuaalista energiaa. Voin sanoa että aika vaikeaa on löytää. Olen ollut sängyssä yhden miehen kanssa ja hän oli juuri tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ilmiö johtuu luonnonvalinnasta. Naisia ei kiinnosta testosteronipommit puolisoina.
Päinvastoin, maskuliininen musta mies vetää puoleensa valtaosaa naisista.
Tämä pitääkin paikkansa seksuaalisessa mielessä monien naisten kohdalla. Pitempiaikaiseen parisuhteeseen halutaan edelleen vakaata tervejärkistä tervettä miestä joka pystyy seisomaan tasavertaisena kumppanina rinnalla. Jos miestä nyt ylipäätään sitten halutaan. Trendi näyttää kääntyvän siinäkin asiassa.
Seksifantasiat ovat seksifantasioita, ei niitä normaali ihminen kuvittelekaan oikeaksi elämäski ja arjeksi.
Ihan sama miesten kohdalla. Useimmat pitävät latino / aasialaistyyppisistä naisista, mutta elämä heidän kanssaan olisi turhan vaikeaa, johtuen kieliongelmista.
Eikö?