Miehekkyys vähenee ja syynä on länsimaisen ihmisen syntilista
Miehet ovat kiinnostuneita omasta testosteronitasostaan, mutta lääkärin mukaan testosteronin mittaaminen varmuuden vuoksi on turhaa.
NUOREHKOT miehet ovat vähemmän miehekkäitä edellisiin sukupolviin verrattuna, ainakin jos mittana käytetään testosteronia. Testosteronitasot ovat laskeneet lähes kaikkialla maailmassa.
Urologi Martti Aho kirjoitti HS:n mielipideosastolla, että nyt 30-vuotiaan miehen testosteronitaso on vain 50 prosenttia hänen isoisänsä tasoista.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010238828.html
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luonnonvalinta vie yksilöitä alaspäin.
Ei niin ja tässä onkin kyse kehittymisestä. Miehekkyys ei ole älykästä, jos et ole huomannut.
Ei naisten mielestä. Naiset valittaa epämiehekkäistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Minulla on ulkomaalainen mies. Syy? Suomalaiset miehet olivat yllättävän konservatiivisia, ja vieläpä hyvin myrkyllisellä tavalla. En kestänyt enää kuunnella suomipojan typerää uhriutumista ja jäin pitkään vapaaehtoisesti sinkuksi.
Normaali, naista ihmisenä kunnioittava mies löytyi sattumalta länsinaapurista. Ehkä testosteronin vajaus tekee suomipojista niin heikkoegoisia ruikuttajia?"
Meinasin juuri kirjoittaa että käyttäytykää tietoisesti kuin miehet ja jättäkää se ämmämäinen ulina pois :D
Vakka kantensa valitsee. Sinulle sopiva mies. Minulle et kelpaisi.
T. Konservatiivi
Luuletko, että koen menettäneeni jotain? :D Saat olla uliseva konservatiivi aivan vapaasi ja minä saan olla aivan vapaasti mieheni kanssa joka on lähes täydellinen isä ja aviomies. Kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Minulla on ulkomaalainen mies. Syy? Suomalaiset miehet olivat yllättävän konservatiivisia, ja vieläpä hyvin myrkyllisellä tavalla. En kestänyt enää kuunnella suomipojan typerää uhriutumista ja jäin pitkään vapaaehtoisesti sinkuksi.
Normaali, naista ihmisenä kunnioittava mies löytyi sattumalta länsinaapurista. Ehkä testosteronin vajaus tekee suomipojista niin heikkoegoisia ruikuttajia?"
Meinasin juuri kirjoittaa että käyttäytykää tietoisesti kuin miehet ja jättäkää se ämmämäinen ulina pois :D
Vakka kantensa valitsee. Sinulle sopiva mies. Minulle et kelpaisi.
T. Konservatiivi
Luuletko, että koen menettäneeni jotain? :D Saat olla uliseva konservatiivi aivan vapaasi ja minä saan olla aivan vapaasti mieheni kanssa joka on lähes täydellinen isä
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testosteronista ei ole hyötyä nyky-yhteiskunnassa. Riittää, että miehelle kehittyy normaalit kivekset suvunjatkamista varten. Nykyään miehen tulee myös osallistua lapsensa hoitoon, jos jälkikasvua mielii. Kehitys ei ole huono.
Johtaa lopulta tuhoon. Muualta tulee maskuliinisempia miehiä jotka vie mennessään.
Minkä ne vievät menessään? Eipä länsimaissa hekään voi pakottaa naisia itselleen.
Tuo on vaarallinen illuusio. Mikäs se on voimaantuessa ja esittäessä vahvaa naista kuohittujen suomivässyköiden keskellä joiden testosteronikin laskee?
Sitä voi jokainen nainen kysyä itseltään että miksei ne Lähi-Idän ja Afrikan naiset voimaannu samallatavoin ja potki miehiään
Yksinkö se diktaattori taisteli kaikkia Iranin miehiä ja naisia vastaan? Hiljaisen enemmistön mielipide ei ole sama kuin joidenkin kadulle naisten kanssa lähteneiden miesten, jotka hekin luultavasti halusivat enemmän vain tehdä vaikutuksen naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ilmiö johtuu luonnonvalinnasta. Naisia ei kiinnosta testosteronipommit puolisoina.
Tämä. Pehmeä mies pehmeillä arvoilla on oikea kultakimpale.
Kunnes tulee tilanne tai aika jolloin näillä arvoilla ei tee paskaakaan.
"Olen huomannut kumppaninhaussa siinä, että nykyään tosi moni mies tuntuu olevan hyvin epäseksuaalinen. Tällaiset sitten suosivat ns. päällekäyviä naisia, siis sellaisia jotka esimerkiksi tekevät kaikki aloitteet eikä miehen tarvitse tehdä itse mitään. Itse en tällainen nainen ole vaan pidättyväisempi, joten tarvitsen miehen, joka on itsevarma ja määrätietoinen ja josta huokuu seksuaalista energiaa. Voin sanoa että aika vaikeaa on löytää. Olen ollut sängyssä yhden miehen kanssa ja hän oli juuri tällainen."
Tämä myös oma kokemus. Yli 10v sitten kun olin vielä kokematon juuri täysi-ikäistynyt, luulin olevani jotenkin hyvin epäseksikäs tai ruma kun aloitteita miehiltä ei tullut. Aika oli ennen tinderiä ja liityin suomi24 treffeihin. Olin siellä vain muutaman päivän, olin lentää persiilleen ja ahdistuin kun yhteydenottoja ehti tulla miehiltä kymmenittäin. Minulla oli ilmaisversio enkä pystynyt vastaamaan kuin tyyliin viidelle päivässä. Tämä toki buustasi itsetuntoa ja aloin tehdä kasvotusten aloitteita itse. Se poiki tulosta. Kun katson omia kuvia yli 10v takaa niin en kyllä mitenkään päin ole liian ruma. Liekö suomalaisilla molemmilla sukupuolilla jokin krooninen alemmuuskompleksi joka estää aloitteellisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luonnonvalinta vie yksilöitä alaspäin.
Ei niin ja tässä onkin kyse kehittymisestä. Miehekkyys ei ole älykästä, jos et ole huomannut.
Ei naisten mielestä. Naiset valittaa epämiehekkäistä miehistä.
Mutta mielipidekirjoituksen oli tehnyt mies. Huomiohakuisuuttaan että saa naisten huomion?
Taidan itsekin kuulua näihin (hieman) matalamman testosteronin omaaviin miehiin, vaikken mitenkään lihava ole. Vahvuuksiini on aika sanottu kuuluvan juuri näitä pehmeän miehen ominaisuuksia: olen mukava, rauhallinen, tasa-arvoinen, lämmin, hassutteleva... ymmärrän hyvin että näillä arvoilla ja ominaisuuksilla varustettu mies on halutumpi kumppani kuin joku pullisteleva ja öykkäröivä testohirviö. Parisuhteeni ovat olleet pääasiassa hyvin rauhallisia ja mukavia, olemme pystyneet keskustelemaan kiistoista ilman turhaa riitelyä, ja olemme aina tunteneet yhteenkuuluvuutta ja nauttineet toistemme seurasta.
Kuten tuossa joku jo hieman harmitteli niin ongelma on yleensä tosiaan se seksi. Se tuntuu kuihtuvan pois, hiipuu toisen osapuolen haluttomuuteen. Ensin se alkaa siitä että toinen ei enää tee aloitteita, ei näe vaivaa erotiikan eteen, ei laittaudu, ei osoita omaa halua.. ja pian menee siihen että ei myöskään innostu minun aloitteistani, ja koko homma päätyy pelkälle läheisyyden tasolle: pussailua, halailua, lähellä oloa, muttei muuta.
Kuitenkaan omat halut eivät ole minnekään kadonneet, joten sitten ollaan hankalassa tilanteessa. Olen kokeillut myös sitä että tutustumisvaiheessa asettaisi enemmän painoarvoa seksille, ikään kuin yrittäisi varmistaa että se kipinä on aito ja toimiva, koska kyllä se muu sitten aina toimii. Sekään ei valitettavasti ole kovin otollinen tapa rakentaa uutta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut kumppaninhaussa siinä, että nykyään tosi moni mies tuntuu olevan hyvin epäseksuaalinen. Tällaiset sitten suosivat ns. päällekäyviä naisia, siis sellaisia jotka esimerkiksi tekevät kaikki aloitteet eikä miehen tarvitse tehdä itse mitään. Itse en tällainen nainen ole vaan pidättyväisempi, joten tarvitsen miehen, joka on itsevarma ja määrätietoinen ja josta huokuu seksuaalista energiaa. Voin sanoa että aika vaikeaa on löytää. Olen ollut sängyssä yhden miehen kanssa ja hän oli juuri tällainen."
Tämä myös oma kokemus. Yli 10v sitten kun olin vielä kokematon juuri täysi-ikäistynyt, luulin olevani jotenkin hyvin epäseksikäs tai ruma kun aloitteita miehiltä ei tullut. Aika oli ennen tinderiä ja liityin suomi24 treffeihin. Olin siellä vain muutaman päivän, olin lentää persiilleen ja ahdistuin kun yhteydenottoja ehti tulla miehiltä kymmenittäin. Minulla oli ilmaisversio enkä pystynyt vastaamaan kuin tyyliin viidelle päi
Naisen profiilissa ei tarvitse olla välttämättä edes kuvaa ja hänellä on silti enemmän vientiä kuin useimmilla miehillä.
66: Länsimaalaiseen demokratiaan tottuneen kommentit voivat olla todella hellyttäviä.
Iranissa tapahtui Neuvostoliiton masinoima sosialistinen vallankumous, jolloin valtio otti haltuun valtavan määrän yksityisomistusta ja samalla luotiin vahva kontrollikoneisto. Islamistit tarttuivat mahdollisuuteen, ja tuhosivat vapaan yhteuskunnan. Shaahin aikana iranilaiset saivat vielä pukeutua minihameisiin halutessaan, eikä kaapuja näkynyt kuin harvoilla naisilla. Tavan kansalla on ollut hyvin vähän mitään tekemistä sen kanssa, minkälainen valtakoneisto maassa on.
Uskotko, että Pohjois-Koreassa tai edes Neuvostoliitossa olisi ollut laaja kansan hyväksyntä diktatuurissa? Ja ihmetteletkö tosissasi, miksi näissä maissa kansa ei nouse valtiota vastaan?
Naiset diggaa todellisuudessa sonnimaisesta karjusta, joka panee petomaisen kovaa niin, että naisen silmät pyörii päässä ja aivot tyhjää lyö.
Nykyään yritetään lasta ja sota aikana miesten lomilla sitten lapsia sai alkunsa sitten tuosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli juttua että nuoret miehet haluavat näyttää homoilta.
Homous ei ole mikään ulkonäkötyyli. On niitä miehekkäitäkin homomiehiä, et vaan tunnista niitä katukuvasta.
Itseasiassa se, että mies pukeutuu naiseksi ei ole homoutta vaan kyse on joko transihmisestä, transvestiitista tai drag tyylistä. Myös heteromies voi olla drag, transvestiitti tai trans.
"Naisen profiilissa ei tarvitse olla välttämättä edes kuvaa ja hänellä on silti enemmän vientiä kuin useimmilla miehillä."
Kysymyshän on siitä onko sitä vientiä oikeanlaisilta miehiltä. Jos siellä on joku tuhat epäseksuaalista, aloitekyvytöntä äijää tyrkyllä, hittoako niillä tekee, ellei itse satu olemaan aloitteellinen räväkkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ilmiö johtuu luonnonvalinnasta. Naisia ei kiinnosta testosteronipommit puolisoina.
Niin te ehkä haluaisitte ajatella, totuus on kuitenkin jotain muuta.
Tutkimukset tukee hänen sanomaansa. Naiset pitää eniten feminiinisistä miehistä. Tosin feminiininen mies on myös pitkä ja komea.
Naiset eivät valitse naisellisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli juttua että nuoret miehet haluavat näyttää homoilta.
Nuorissa miehissä on huolestuttavan paljon homoja. Alhaiset testosteroniarvot tekee tuon.
Et ole koskaan Tom of Finlandin kuvastoa nähnyt? :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset diggaa todellisuudessa sonnimaisesta karjusta, joka panee petomaisen kovaa niin, että naisen silmät pyörii päässä ja aivot tyhjää lyö.
Kaikilla naisilla ei ole samanlainen maku eikä kaikki naiset ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään yritetään lasta ja sota aikana miesten lomilla sitten lapsia sai alkunsa sitten tuosta vaan.
Haluuko naiset siis sotaa käyviä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin te ehkä haluaisitte ajatella, totuus on kuitenkin jotain muuta.
Tutkimukset tukee hänen sanomaansa. Naiset pitää eniten feminiinisistä miehistä. Tosin feminiininen mies on myös pitkä ja komea.
Naiset eivät valitse naisellisia miehiä.
Kuka valitsee?
Pahoittelen teille on jäänyt huono aines, ne ämmämäiset ulisijat. Miehisiä miehiä on vielä, mutta he eivät mölise miehisyydestään.
En nyt hehkuttaisia ulkomaan elävien puolesta, saattaa hi ga bi napsahtaa ylle.