Mihin pääsee helposti ja nopeasti töihin?
Otsikossa kysymys. Ottaako esim. päiväkoteihin ja kauppoihin henkilöstövuokrausta välittävät firmat miten hyvin töihin? Entä pankkiin perustehtäviin? Ei ole hoitoalan koulutusta, joten sairaalaan tai tk tuskin pääsisin, mutta työkokemusta päiväkodista, joten ilmeisesti sijaistamaan kelpaisin.
Alueena Uusimaa, ja jos tavoitteena saada edes jotain tuloja työpaikkojen välissä, jos nykyisessä ei voi jatkaa, sillä asiantuntijarekryt vievät useasti aikaa ja harvemmin alkaa heti.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei mitenkään. Kaikki menee niiden rekryjen kautta. Ehkä helpoin oli minulla kun hain hyllyttäjäksi. Oli vain hakemuksen täyttö ja teams-haastattelu.
Kiitos. Mietin, että hyvin voisin tehdä esim. juuri tuollaista hyllytystyötä tai verkkokauppakeräilyä jonkin aikaa, aika monipuolisen näköistä porukkaa ainakin noissa Prismoissa näkyy olevan noissa hommissa :) Olen ollut vuosia töissä kaupoissa opiskeluaikaan.
Oliko tuonne helppo saada vuoroja?
ap
Täällä maaseudulla ainakin haetaan päiväkoteihin jatkuvasti sijaisia. Uskoisin että kaupungissakin pääsee helposti.
Nykyään ei mitenkään. Kaikki menee niiden rekryjen kautta. Ehkä helpoin oli minulla kun hain hyllyttäjäksi. Oli vain hakemuksen täyttö ja teams-haastattelu.