Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmistyypin, jonka ei tarvitse kuin olla olemassa niin herättää vihaa?

Vierailija
05.03.2024 |

Kaikki sanomiset väännetään joksikin negaksi ja vaikka ei sano mitään sekin on negatiivinen kannanotto. Tunnen tällaisen ja hieman säälin häntä.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten narsismi ilmenee hiljaisella ihmisellä?"

Yrittää yleensä esittää normaalia mikä ei tahdo mennä läpi jos yhtään pitempään ollaan tekemisissä. Muutamalle valitulle ihmiselle valittaa tauotta minkälainen jättimäinen uhri on.

Vierailija
42/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vähän riippuu. Olen itsekin kohdannut tätä. Jotkut tykkää ja jotkut ei vaikka mitä tekisi. Parhaansa mukaan kannattaa valita oma seuransa. Se on lähinnä tärkeintä. Itsevarmuus sekä hyvä olo on joillekin liikaa. Kaikki eivät pidä vain kaikista ja se kannattaa hyväksyä.

Millä tavoin olette diagnosoineet niitä jotka eivät halua olla tekemisissä kanssanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon herkkänahkainen narsisti ei oikeasti YMMÄRRÄ että hänren onnellisuutensa on hänen omalla vastuullaan. Yhtään.

Vierailija
44/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se vähän riippuu. Olen itsekin kohdannut tätä. Jotkut tykkää ja jotkut ei vaikka mitä tekisi. Parhaansa mukaan kannattaa valita oma seuransa. Se on lähinnä tärkeintä. Itsevarmuus sekä hyvä olo on joillekin liikaa. Kaikki eivät pidä vain kaikista ja se kannattaa hyväksyä.

Millä tavoin olette diagnosoineet niitä jotka eivät halua olla tekemisissä kanssanne?

Taisin tuossa viestin lopussa sanoa että täytyy hyväksyä se että joku ei vain pidä minusta. Eli hyväksyn sen. Muista en tiedä.

Vierailija
45/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vihaa, mutta yksi työkaveri aiheuttaa ilman syytä minussa ja joissakin muissa ärtymystä. Muista en tiedä, mutta itsestäni tiedän, että ongelma on täysin minun päässäni eikä työkaveri ilkeä ole. Käydään vaan jotenkin ihan eri energialla eikä kiinnostuksenkohteetkaan mitenkään kohtaa. Vihaan tätä piirrettä itsessäni, mutta en oikein osaa muuta kuin yrittää olla mukava ja vältellä häntä. Ja on tällä ihmisellä myös ystäviäkin, ettei hän mitenkään syrjitty ole. Ehkä pitää vaan todeta, ettei kaikkien kanssa natsaa. 

Vierailija
46/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykosomaattinen sairas antifeministi

Kaksisuuntainen sairas parasetamoli

Alzheimerin sairas syndrooma

Kognitiivinen sairas autisti

Vierailija
47/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt vihaa, mutta yksi työkaveri aiheuttaa ilman syytä minussa ja joissakin muissa ärtymystä. Muista en tiedä, mutta itsestäni tiedän, että ongelma on täysin minun päässäni eikä työkaveri ilkeä ole. Käydään vaan jotenkin ihan eri energialla eikä kiinnostuksenkohteetkaan mitenkään kohtaa. Vihaan tätä piirrettä itsessäni, mutta en oikein osaa muuta kuin yrittää olla mukava ja vältellä häntä. Ja on tällä ihmisellä myös ystäviäkin, ettei hän mitenkään syrjitty ole. Ehkä pitää vaan todeta, ettei kaikkien kanssa natsaa. 

Lohduttaudu ajattelemalla että rumuus on oikeasti parempaa kuin kauneus.

Vierailija
48/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä tuo, käydään eri energialla? Kemiat ei tosiaan kaikkien kanssa aina natsaa. Ja sit kun ne natsaa, niin mitään ärsytystä ei oikein toisessa ole :)

Vierailija
49/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä tuo, käydään eri energialla? Kemiat ei tosiaan kaikkien kanssa aina natsaa. Ja sit kun ne natsaa, niin mitään ärsytystä ei oikein toisessa ole :)

Tämän huomaa käytöksessä, kun toinen voi kysellä mitä vaan tyhmiä ja sille vastataan aina asiallisesti. Kun itse kysyy jotain josta voi keksiä näpäytettävää, niin vastataan asiattomasti.

Vierailija
50/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

räppärit

Vierailija
51/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti nistipiiteistä on juuri tuon takia vaikea irtautua. Yksi haluaa pois nistien vaikutuksen alaisuudessa, mutta ryhmänistipaine on liian kova irtaantumiseen. Helposti joutuu epäsuosioon.

En nyt oikein ymmärtänyt. Haluat irtaantua nistipiireistä mutta pelkäät joutuvasi epäsuosioon näissä nistipiireissä? Wtf? Senkus irtaantuu ja jättää niparoskasakin taakseen.

Vierailija
52/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

räppärit

Kateus

Vierailija
53/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hullujen huoneella ja täällä on aika monta, joita ei vaan voi sietää. Yksi sössöttää taukoamatta kuinka hyvää kannabis tekee, toinen haukkuu jokaista vastaantulijaa rumaksi ja uhkailee yms.

Vierailija
54/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon herkkänahkainen narsisti ei oikeasti YMMÄRRÄ että hänren onnellisuutensa on hänen omalla vastuullaan. Yhtään.

Minulla on lähipiirissä yksi tällainen ja hänen elämänsä sisältö on selittää miten kukaan ei arvosta ja kaikki kohtelee huonosti jne jne. Hänellä ei ole mitään käsitystä siitä että "kurjuus" on täysin itse aiheutettua. Suluissa siksi että harvalla on oikeasti ollut yhtä helppo elämä, hänen itsensä luullessa ettei kenelläkään ole ollut yhtä rankkaa.

Vierailija
55/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano rehellisesti oletko kateellinen? Positiivista on se että tunnistat näinkin hyvin itsessäsi olevan ongelman etkä halua hänelle pahaa. Jos olet kateellinen niin muista että sinun ei tarvitse olla. Joskus käy niin että se kateus vain pitää kaukana eikä halua lähestyä.

Vierailija
56/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Niinkin naurettavia syitä kuin lapsettomuus, vain samaa sukupuolta olevia lapsia, opiskelut jääneet tekemättä ja nyt jumissa perhekaaoksessa, oma väljöhtänyt avioliitto jne.

Nuo siis eri ihmisillä. Johonkin se viha piti purkaa. 

Vierailija
57/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano rehellisesti oletko kateellinen? Positiivista on se että tunnistat näinkin hyvin itsessäsi olevan ongelman etkä halua hänelle pahaa. Jos olet kateellinen niin muista että sinun ei tarvitse olla. Joskus käy niin että se kateus vain pitää kaukana eikä halua lähestyä.

Mitä ihmettä nyt taas. Mistä edes keksit tuon? Onko sinulla itselläsi tuollainen kokemus?

-eri

Vierailija
58/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähipiirissä yksi tällainen ja hänen elämänsä sisältö on selittää miten kukaan ei arvosta ja kaikki kohtelee huonosti jne jne. Hänellä ei ole mitään käsitystä siitä että "kurjuus" on täysin itse aiheutettua. Suluissa siksi että harvalla on oikeasti ollut yhtä helppo elämä, hänen itsensä luullessa ettei kenelläkään ole ollut yhtä rankkaa.

Ettet itse ole ollut aiheuttamassa kutejuuden ja nyt peset kädet asiasta syyllistämällä kisauksen kohdettasi. Ota vastuu tekemisistäsi.

Vierailija
59/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet itse ole ollut aiheuttamassa kutejuuden ja nyt peset kädet asiasta syyllistämällä kisauksen kohdettasi. Ota vastuu tekemisistäsi.

*kurjuuden

Vierailija
60/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän koska olen sellainen. Toisaalta herätän tunteita myös toisesta ääripäästä eli osa ihmisistä tykkää superpaljon. Sellaista harmaata aluetta ei oikein ole.

Hahaa. Tämä. Reppana/narsistimagneetti. Kaikki normaalit ignooraa.

Kun ignooraisivatkin. Tuntuu että kaikilla jotka minut tietävät on jonkinlainen mielipide minusta, joko negatiivinen tai positiivinen. Yleensäkin jään tosi helposti ihmisten mieleen. Välillä mietin että ois kiva olla sitä ihmistyyppiä joka on kuin seinätapettia.