Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmistyypin, jonka ei tarvitse kuin olla olemassa niin herättää vihaa?

Vierailija
05.03.2024 |

Kaikki sanomiset väännetään joksikin negaksi ja vaikka ei sano mitään sekin on negatiivinen kannanotto. Tunnen tällaisen ja hieman säälin häntä.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua"

Vierailija
82/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teini-iän ylittänyt käyttää tällaisessa yhteydessä sanaa vihaa niin aikuiseksi kasvaminen on mennyt jotenkin pieleen. Siis "maailma vihaa minua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset odottaa maailmalta ja muilta ihmisiltä vip-kohtelua ja kaiken tapahtuvan ilman omaa vaivannäköä, ja jos saavatkin tavallisen elämän, heistä tuntuu siltä että heitä sorretaan ja elämä potkii päähän.

Vierailija
84/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä Sanna Marin

Vierailija
85/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oon varmaan mä. 35v lapseton ja asuntolainaton sinkku. Joillain menee pahasti tunteisiin. Olen tästä joskus aiemminkin kertonut kun eräässä työpaikassa tuli sellainen 60v kääpä oikein erikseen työpisteelleni homottelemaan, kun niin ahisti meikän elämä.

En ymmärrä kun en elämäntapaani kellekään suosittele, mutta en myöskään halua elää itse kuin muut. Mikä ongelma?? 

Vierailija
86/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset odottaa maailmalta ja muilta ihmisiltä vip-kohtelua ja kaiken tapahtuvan ilman omaa vaivannäköä, ja jos saavatkin tavallisen elämän, heistä tuntuu siltä että heitä sorretaan ja elämä potkii päähän.

Joku kertoi täällä syövänsä lounaan omassa huoneessaan koska kukaan työkaveri ei ole tullut hakemaan syömään tai kahville. Hakemaan... what? Kun menee uuteen työpaikkaan, on mentävä kahvihuoneeseen ihan itse ja ilman kutsua ja alettava työstää itselleen paikkaa yhteisössä. Sillä lailla joku päivä työkaveri voi tulla joku päivä huikkaamaan kahville. Tai itse olet se huikkaaja.

Vierailija
87/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tommonen. Jo pelkkä olemassaolo ärsyttää muita🤣🤣

N27

Vierailija
88/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on vihaako joku vai ei. Vihatkoon ihan vapaasti ja niin paljon kuin haluaa. Ei se minun kynnykseni yli tule ikinä pääsemään. Sekös kiukuttaa vielä enemmän.

Vierailija
89/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin ap. Muistan että itse olin nimittäin tällainen henkilö.

Huono lapsuus ja vanhemmillani huonot kommunikointitaidot. En osannut sitten itsekään keskustella. Vasta päälle parikymppisenä aloin tajuamaan, että vastasin muille vain miten osasin. Ja vähitellen, että se oli aika negatiivista. Ei välttämättä suoraan, mutta silti vastasin tavalla, joka ei toiselle ollut niin mukavaa. Pikku hiljaa olen olen opetellut tästä pois. Olen opetellut myös, että aina ei tarvitse olla myöskään oikeassa. Ihmiset kertovat asioita koska he haluavat että toinen kuuntelee, eivät siksi että toinen voi vastata.

Harmittaa ette tajunnut tätä aiemmin. Kukaan ei nimittäin ole ikinä mulle asiasta sanonut. Oikeasti jos toisen kommunikointi häiritsee, sanokaa.

"Ollaanpa sitä taas negatiivisia!" ja naurahdus päälle. Tästä kommentista olen ikuisesti kiitollinen, se nimittäin herätti.

Vierailija
90/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono lapsuus ja vanhemmillani huonot kommunikointitaidot. En osannut sitten itsekään keskustella. Vasta päälle parikymppisenä aloin tajuamaan, että vastasin muille vain miten osasin. Ja vähitellen, että se oli aika negatiivista. Ei välttämättä suoraan, mutta silti vastasin tavalla, joka ei toiselle ollut niin mukavaa. Pikku hiljaa olen olen opetellut tästä pois. Olen opetellut myös, että aina ei tarvitse olla myöskään oikeassa. Ihmiset kertovat asioita koska he haluavat että toinen kuuntelee, eivät siksi että toinen voi vastata.

Harmittaa ette tajunnut tätä aiemmin. Kukaan ei nimittäin ole ikinä mulle asiasta sanonut. Oikeasti jos toisen kommunikointi häiritsee, sanokaa.

"Ollaanpa sitä taas negatiivisia!" ja naurahdus päälle. Tästä kommentista olen ikuisesti kiitollinen, se nimittäin her

Minulla samantapainen tarina. Hävetti kun ymmärsin miten negatiivinen olin ollut. Nykyään kun kuuntelen toista vanhempaa säälittää. Hän ei juuri koskaan sano mitään positiivista ja hyväntuulista. Ja ne vähät positiiviset asiat mitä hän sanoo, menee pilalle sillä että ne on samalla haukkumista jotain toista kohtaan. Tyyliin naapurin Maijalla on niin hieno keittiö toisin kuin meillä koska meidän Matti blaa blaa.

Vierailija
91/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli mieluummin niitä myrkkymyllyjä siinä ympärillä. Jotain vikaa on oltava korvien välissä jos jonkun pelkkä olemassaolo nostattaa vihaa. Kannattaa miettiä, mistä se kumpuaa. Tuollaisella ihmisellä on itsellään paha olla.

Mutta voiko kaikki muut olla väärässä ja se yksi vihan kohde oikeassa?

Kyllä voi. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ignaz_Semmelweis

Oli oikeassa ja kiusattiin sekä syrjittiin..

Vierailija
92/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää vihaa - siis vihaat ko. henkilöä? - vai herättääkö hän sinussa suuttumusta? Olet vihainen?

Nämä ovat kaksi eri asiaa.

Itse en vihaa ketään.  Vihaan tarvittaisiin niin paljon etten vielä ole sellaiseen ihmiseen törmännyt jota voisin sanoa vihaavani.  Toki inhoan, halveksin, tunnen ällötystä, jne. mutta vihaa en. Suutun kyllä mutta suutumukseni menee ohi ja saattaa jättää jonkin noista edellämainituista jälkeensä.

Vierailija
93/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon just tommonen. Jo pelkkä olemassaolo ärsyttää muita🤣🤣

N27

Saattaa johtua noista emojeista? 😂😆😅🤣😄

Vierailija
94/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, 

Jos tunnet vihaa, onko se sinun tunteesi vai sen toisen? 

Jos siis sinussa herää tunteita, ne ovat sinun ongelmasi, ei sen toisen. 

Vierailija
95/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ja Marin? Herättävät suunnattomasti vihaa ainakin tällä palstalla. 

Vierailija
96/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ollaanpa sitä taas negatiivisia!" ja naurahdus päälle. Tästä komme

Hienoa. Tsemppiä teille. Tämä negatiivisyys on jonkinlainen suomalainen kansanperinne, josta voisi opetella eroon.

Vierailija
97/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se vähän riippuu. Olen itsekin kohdannut tätä. Jotkut tykkää ja jotkut ei vaikka mitä tekisi. Parhaansa mukaan kannattaa valita oma seuransa. Se on lähinnä tärkeintä. Itsevarmuus sekä hyvä olo on joillekin liikaa. Kaikki eivät pidä vain kaikista ja se kannattaa hyväksyä.

Millä tavoin olette diagnosoineet niitä jotka eivät halua olla tekemisissä kanssanne?

Psykosomaattinen sairas antifeministi

Kaksisuuntainen sairas parasetamoli

Alzheimerin sairas syndrooma

Kognitiivinen sairas autisti

Pitäiskö sun yrittää itsereflektiota? 

Vierailija
98/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex. mutta sitä ei väärinymmärretä. se on vaan niin tyhmä, ruma ja v-mäinen että saa riiden vaikka sanois hyvää päivää. toivottavasti mätänee helvetin tulessa ikuisesti (olen jopa valmis alkamaan uskovaiseksi ateistista jos tämä saataisiin toteutumaan)

Vierailija
99/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen sarjapettäjä herättää halveksuntaa kaikissa normaaleissa ihmisissä.

Vierailija
100/104 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people

Seiska-lehti.