Arla pienensi levitteitään ja kermajuustoaan keväällä. Myös S-ryhmän oman tuotesarjan perunalastupussit ovat kutistuneet.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009726601.html
Arla tolkuton cheddar myös pieneni 1kg -> 900g ja hinta pysyi samana jos ei peräti noussut.
Kommentit (15)
En osta mitään elintarviketta katsomatta kilohintaa. Se sentään vielä kertoo totuuden. Ostopäätökset ovat kyllä muuttuneet muutaman tuotteen kohdalla.
Toisaaltaan olen jo odottanut, että ne hehtaarisäkit häviäisi jonnekin. Sipsipussin kooksi riittää 75g oikein hyvin ja karkkipussiin 120-140g max
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään elintarviketta katsomatta kilohintaa. Se sentään vielä kertoo totuuden. Ostopäätökset ovat kyllä muuttuneet muutaman tuotteen kohdalla.
Samma här. Det spelar ingen roll hur mycket ett paket strömmingsflundror kostar i affären då kilopriset är 23 €! Fiskaren får 20 c - 35 c/kg för råvaran, beroende på om den går till foder eller människoföda. Vart försvinner 22,65 €/kg på vägen från fiskaren till affärens kyldisk?
No ilmankos se Arlan Loputon kermajuusto loppui jo alkuunsa mulla...
Hur läser u.s. innantill?
Länken "Moni harmitteli myös Arlan Loputon-kermajuuston kutistuneen 1,1 kilosta kilon pakkaukseen."
U.s. "Arla tolkuton cheddar myös pieneni 1kg -> 900g ja hinta pysyi samana jos ei peräti noussut."
Det står inget om Arla cheddar i referensmaterialet.
Lidl tiputtanut joidenkin tuotteiden hintoja.
Infenso kahvi 1,19€/paketti
Kartanon maksamakkara iso pötkö 500g 2 euroo ja jotain per kilo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samma här. Det spelar ingen roll hur mycket ett paket strömmingsflundror kostar i affären då kilopriset är 23 €! Fiskaren får 20 c - 35 c/kg för råvaran, beroende på om den går till foder eller människoföda. Vart försvinner 22,65 €/kg på vägen från fiskaren till affärens kyldisk?
Silakka vai kampela? No väliäkö hällä kumpi, molemmat ovat Itä-Suomessa liki harvinaisia. Silakkafilettä saa joskus törkyhintaan normimarketin kylmähyllystä, kampelaa en ole näissä nähnyt ikinä. Isoistakin marketeista on nykyisin liha- ja kalatiskit poistettu muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta.
Joo mutta Lidl leikkeleissä pakkauksen oaino 270 g, mutta 300 g hinta. Oletteko huomanneet?
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset 250 grammaa lohta, ostatko kilon paketin jossa kilohinta on pienempi kuin 300 gramman paketissa?
Kutistuu kuin se kylmässä järvivedessä.
Kivikylän jauhelihapihvejä oli pakkauksessa ennen 6kpl , nyt niitä on enää 4 ja hinta sama. Samoin lindströminpihvit.
Aivan sama. Jalosteita syön tuskin enää yhtään, sipsit tms olen jättänyt hyllyyn jo aikapäiviä sitten.
Juustoa ostan harkiten enkä todellakaan mitään Loputon-skeidaa.
Muutenkin olen vähentänyt syömistä koska ruoka on kallista, ja pysynpähän hoikempana.
Näin se tehdään. Petkutetaan kuluttajaa.