Tiedätkö ihmistyypin, jonka ei tarvitse kuin olla olemassa niin herättää vihaa?
Kaikki sanomiset väännetään joksikin negaksi ja vaikka ei sano mitään sekin on negatiivinen kannanotto. Tunnen tällaisen ja hieman säälin häntä.
Kommentit (104)
On toki ! Yks jos toinenkin ns työpaikalla on sellainen. Täysi hullu ja narsisti. Yks jopa kehtasi sanoo, et suomen uus presidentti on Putin ! Että hävetti !!! Se än pee on siellä vieläkin ! Kuinka kauan se siellä vielä kuppaa ? Se on aina liian leveesti sohvalla, valtaa sen kokonaan ! Siihen mahtuu parikin muuta ihmistä. Niin ei saa olla, että yks vie koko sohvan ! Ja aina se ottaa jopa kenkänsä pois, vaikka kukaan muukaan ei niin tee, kun istuu sohvalla. Sit ne on aina tiellä !!! Tää prinsessa ei sitä tajua. Sä oot nolouden prinsessa ! Ja tuut aina olemaan ! Se ei muutu koskaan. Onneks oon ny hiihtolomalla tän koko viikon, ei tarvitse kärsiä !! Ens viikol se taas alkaa se sekoilu. Se ei lopu koskaan ! Se muistuttaa erehdyttävästi hullujen huonetta, ainoo ero on vaan puhelinnumero ! Siin tulee hulluks kuka tahansa !
Marttyyri on ihminen joka ärsyttää pelkällä olemassaolollaan. Marttyyri silittää kiukkuisesti mutisten sukkia, alushousuja ja yöasuja. Kukaan ei ole sitä häneltä vaatinut. Marttyyri avautuu kaikille jotka jaksaa kuunnella kuinka sukkaakaan ei ole kumppanin tarvinnut silittää, raskain tehtävä on ollut kaukosäätimen napin painaminen. Kukaan ei jaksais kuunnella.
Besserwisserit energiasyöpöt minä, minä ihmiset.
Polta lisää hei.