Tiedätkö ihmistyypin, jonka ei tarvitse kuin olla olemassa niin herättää vihaa?
Kaikki sanomiset väännetään joksikin negaksi ja vaikka ei sano mitään sekin on negatiivinen kannanotto. Tunnen tällaisen ja hieman säälin häntä.
Kommentit (104)
Tiedän, mutta sitä ei saa sanoa.
Joo, minä itse olen tuollainen. Eipä mulla olekaan ollut yhtäkään kaveria kohta kuuteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people
On helpompaa haukkua kauniimpia naisia kuin suunnitella ydinvoimaloita. Teen sen mitä osaan.
Vierailija kirjoitti:
Monesti nistipiiteistä on juuri tuon takia vaikea irtautua. Yksi haluaa pois nistien vaikutuksen alaisuudessa, mutta ryhmänistipaine on liian kova irtaantumiseen. Helposti joutuu epäsuosioon.
No ei paljoo pitäs haitata jos haluaa nistipiiristä eroon jos nistit on eri mieltä.
Kokemusasiantuntijana voin myös sanoa että kukaan yli 10v narkannut ei halua olla nisti. Se joukkopaine tapahtuu siinä vaiheessa kun kukaan ei vielä koe olevansa nisti vaan viihdekäyttäjä
Teennäiset ihmiset ovat ärsyttäviä
Suurin osa ihmisistä vaan on sellaisia, kateellisia...heillä ei välttämättä ole hyvä olla, kaihertaa melkein kaikki asiat, vertaillaan itseä toisiin eikä osata olla tyytyväisiä siitä, mitä itsellä on. Valitetaan herkästi. Sitten kun törmäävät itseensä ja elämäänsä tyytyväiseen henkilöön, niin nostaahan se vihan tunteita....veikkaisin että tässä syy.
Vierailija kirjoitti:
Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people
Seiska on Suomen luetuin lehti ja siinä puhutaan vain muista ihmisistä. Mitä tämä kertoo meidän juoruämmäkansasta?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä vaan on sellaisia, kateellisia...heillä ei välttämättä ole hyvä olla, kaihertaa melkein kaikki asiat, vertaillaan itseä toisiin eikä osata olla tyytyväisiä siitä, mitä itsellä on. Valitetaan herkästi. Sitten kun törmäävät itseensä ja elämäänsä tyytyväiseen henkilöön, niin nostaahan se vihan tunteita....veikkaisin että tässä syy.
Hyvä pointti. Oma entinen esimies on hyvä esimerkki. Sillä oli kaikki sama kuin minulla, mutta niin vaan oli järkyttävän kateellinen. Johtui varmasti tuosta että olin tyytyväinen elämääni ja hän taas ei omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Teennäiset ihmiset ovat ärsyttäviä
Kumman asiakaspalvelijan kohtaisit ennemmin: sen jolla on se teennäinen hymy ja tervehdys vai se joka avoimen aidosti mököttää suu mutrulla eikä sano mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli mieluummin niitä myrkkymyllyjä siinä ympärillä. Jotain vikaa on oltava korvien välissä jos jonkun pelkkä olemassaolo nostattaa vihaa. Kannattaa miettiä, mistä se kumpuaa. Tuollaisella ihmisellä on itsellään paha olla.
Mutta voiko kaikki muut olla väärässä ja se yksi vihan kohde oikeassa?
Herkkänahkainen narsisti, maailman suurin uhri, kenenkään elämä ei ole yhtä epäreilua, itse ei ole ikinä syyllinen mihinkään. Tosi raskas ihmistyyppi, top 3 raskaimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli mieluummin niitä myrkkymyllyjä siinä ympärillä. Jotain vikaa on oltava korvien välissä jos jonkun pelkkä olemassaolo nostattaa vihaa. Kannattaa miettiä, mistä se kumpuaa. Tuollaisella ihmisellä on itsellään paha olla.
Herkkänahkainen narsisti, maailman suurin uhri, kenenkään elämä ei ole yhtä epäreilua, itse ei ole ikinä syyllinen mihinkään. Tosi raskas ihmistyyppi, top 3 raskaimpia.
Milloin narsistit on hiljaisia ? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ne on covert.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ne on covert.
Miten narsismi ilmenee hiljaisella ihmisellä?
Ehkä hiljaisuus tulkitaan ylimielisyydeksi?
Tiedän koska olen sellainen. Toisaalta herätän tunteita myös toisesta ääripäästä eli osa ihmisistä tykkää superpaljon. Sellaista harmaata aluetta ei oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän koska olen sellainen. Toisaalta herätän tunteita myös toisesta ääripäästä eli osa ihmisistä tykkää superpaljon. Sellaista harmaata aluetta ei oikein ole.
Hahaa. Tämä. Reppana/narsistimagneetti. Kaikki normaalit ignooraa.
Vierailija kirjoitti:
Minua on haukuttu ulkonäöstä, koulutuksesta, tuloista, lapsettomuudesta, miehettömyydestä, talosta, pihasta ym... jopa 10v nuoremmalta näyttäminen on kuulemma paha asia. Joillakin sitä veetuilua ei ole yhtään yritetty peitellä edes. Mietin miksi olen edes tekemisissä niin vihamielisten ihmisten kanssa ja kuinka paha jollain on olla elämässään :/
No se vähän riippuu. Olen itsekin kohdannut tätä. Jotkut tykkää ja jotkut ei vaikka mitä tekisi. Parhaansa mukaan kannattaa valita oma seuransa. Se on lähinnä tärkeintä. Itsevarmuus sekä hyvä olo on joillekin liikaa. Kaikki eivät pidä vain kaikista ja se kannattaa hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
En. Yleensä ihmiset tekevöt jotain ärsyttääkseen tai sitten ärsytys on ärsyyntyjän päässä
Joitakin ärsyttää kaikki mitä tekee vaikka ei tee mitään pahaa kenellekään. Sarkasmi on taitolaji eivätkä kaikki sitten vain suvaitse sietää kaikkia mutta sitten täytyy ärsyyntyjän itse ottaa se vastuu ja sanoa etten vain pidä henkilöstä ja piste eikä ainakaan alkaa syyttämään tätä henkilöä turhan takia.
Monesti nistipiiteistä on juuri tuon takia vaikea irtautua. Yksi haluaa pois nistien vaikutuksen alaisuudessa, mutta ryhmänistipaine on liian kova irtaantumiseen. Helposti joutuu epäsuosioon.