Olen nainen, johon miehet eivät ihastu. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Onko se vapauttavaa ettei sinuun ihastuta? Kokisitko vaivaantuvasi jos joku random-mies, oletetaan hetkeksi että esimerkiksi minä, ilmoittaisin ihastuneeni sinuun? En kuitenkaan reaalimaailmassa todellakaan ole ihastunut sinuun.
On se varmaan tavallaan, kun ei ole pelkoa esim. stalkkaajista. Voisin huoletta jakaa osoitetta ja puhelinnumeroa eikä kukaan häiriköisi :D
Toista kysymystä en ihan ymmärrä.
Ap
Mä taidan myös olla sellainen nainen. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään viehätä miehiä, ainakaan suomalaisia sellaisia. Ja tiedän kyllä syyn. Olen nimittäin päälle 180cm pitkä ja moni mies on minua lyhyempi. Se ilmeisesti ahdistaa joitakin miehiä ja kokevat sen vähentävän maskuliinisuuttaan. Toinen syy lienee se, että tiedän mitä haluan - olen vaativassa asiantuntijatyössä, harrastan tavoitteellisesti urheilua ja olen tarkka elämäni, arkeni, kotini ja ulkonäköni suhteen. Minulla on selkeä oma ihanne ja tavoittelen sitä ilman, että muiden mielipiteet tai arvostelu vaikuttaa siihen. Joitakin miehiä ahdistaa, kun eivät saa sanella naiselle miten tämä pukeutuu, millaisessa kodissa tämä elää, millaisella autolla tämä ajaa jne.
Kykenetkö kompromisseihin ollenkaan?
Ap: Miten viehättäväksi koet itsesi ja miksi näin?
En kovin viehättäväksi perustuen miesten antaman huomion vähäisyyteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinäiseksi koet itsesi? Millaista muutosta kaipaisit siihen?
Tykkään kyllä olla yksinkin, mutta varsinkin juhlapäivinä on todella yksinäinen olo. Haluaisin parisuhteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö tilanteestasi vai oletko tyytyväinen yksineläjä?
Kärsin ajoittain.
Ap
Muhunkaan miehet eivät ihastu, ei kun olin nuori, ei kun aikuistuin, eikä nyt keski-iässäkään. Ei ole ollut yhtään poikakaveria, miesystävää, eikä edes yhden yön juttuja. Olen vissiin liian ruma.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vastata myös noihin kysymyksiin?
Olen vastannut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vapauttavaa ettei sinuun ihastuta? Kokisitko vaivaantuvasi jos joku random-mies, oletetaan hetkeksi että esimerkiksi minä, ilmoittaisin ihastuneeni sinuun? En kuitenkaan reaalimaailmassa todellakaan ole ihastunut sinuun.
On se varmaan tavallaan, kun ei ole pelkoa esim. stalkkaajista. Voisin huoletta jakaa osoitetta ja puhelinnumeroa eikä kukaan häiriköisi :D
Ap
Oletetaan siis hetkeksi, lähinnä kysymyksenasettelun tai simulaation kannalta, että minä miehenä ilmoittaisin ihastuneeni sinuun. Olisiko ensimmäinen tai yksi ensimmäisistä tunteistasi vaivaantuminen? Toki vastaamistasi vaikeuttaa että et tiedä minust ajuurikaan mitään muuta kuin että olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko analysoinut miksi?
Olen yrittänyt. En tiedä varmaa vastausta, mutta epäilen, että olen liian etäisen oloinen.
Ap
Mulle yks mies sano kerran, että oon ihan erilainen ku miltä näytän. Tarkoitti kai että oon totisen ja kylmän oloinen. Ehkä sulla on sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletetaan siis hetkeksi, lähinnä kysymyksenasettelun tai simulaation kannalta, että minä miehenä ilmoittaisin ihastuneeni sinuun. Olisiko ensimmäinen tai yksi ensimmäisistä tunteistasi vaivaantuminen? Toki vastaamistasi vaikeuttaa että et tiedä minust ajuurikaan mitään muuta kuin että olen mies.
Ensimmäinen ajatus olisi hämmennys. "Sekoittaakohan tuo nyt mut johonkin toiseen?" Tai "Onkohan tuo joku valehteleva huijari, joka yrittää vaan hyötyä minusta?" Tms.
Ajattelisin siis, että taustalla on jotain ikävää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppimerkkisi?
Jousimies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko analysoinut miksi?
Olen yrittänyt. En tiedä varmaa vastausta, mutta epäilen, että olen liian etäisen oloinen.
Ap
Mulle yks mies sano kerran, että oon ihan erilainen ku miltä näytän. Tarkoitti kai että oon totisen ja kylmän oloinen. Ehkä sulla on sama?
Ehkä. Intensiivinen katsekontakti tuntuu usein myös kiusalliselta.
Ap
Oletko introvertti?
Horoskooppimerkki?
Onko sinulla lemmikkejä?
Onko sinulla sisaruksia? Tapaatko heitä?
Onko sinulla "resting bitch face"?
Oletko harrastanut pilatesta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko introvertti? Olen
Horoskooppimerkki? Jousimies
Onko sinulla lemmikkejä? Ei
Onko sinulla sisaruksia? On Tapaatko heitä? Harvoin
Onko sinulla "resting bitch face"? En tiedä
Oletko harrastanut pilatesta? Olen
Ap
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus & paino? 163cm ja 57kg
2. Tatuointien lukumäärä? Nolla
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä? Nolla
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä? Noin 70 cm (en tiedä onko pisin, mutta tuollainen oli sopivasti irronneena harjassa)
5. Käytätkö huumeita? En
6. Vedätkö röökiä? En
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa? En yhtään
8. Koulutus? Lukio + amk
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? Perussuomalaiset
Vastasin lainaukseen vähän kuin ystäväkirjaan. En siis ole ap, mutta sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus & paino? 163cm ja 57kg
2. Tatuointien lukumäärä? Nolla
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä? Nolla
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä? Noin 70 cm (en tiedä onko pisin, mutta tuollainen oli sopivasti irronneena harjassa)
5. Käytätkö huumeita? En
6. Vedätkö röökiä? En
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa? En yhtään
8. Koulutus? Lukio + amk
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? Perussuomalaiset
Vastasin lainaukseen vähän kuin ystäväkirjaan. En siis ole ap, mutta sama ongelma.
Ja syykin löytyi heti :)
"Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? Perussuomalaiset"
Haluatko vastata myös noihin kysymyksiin?