Olen nainen, johon miehet eivät ihastu. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö tältä.
https://neural.love/cdn/ai-photostock/1ee8d04c-73cd-65f4-9962-a3455b59f…
Da, kyselyissä esitettyjen painolukemien puitteissa ei voi näyttää tuolta
Vierailija kirjoitti:
Minuun teki vaikutuksen se, että ap kertoi olevansa jousimies. Olen itsekin jousimies ja omat vastaukset kysymyspatteristoon eivät paljon poikkea muiden antamista vastauksista.
Joku vika jousimiesnaisissa?
Olen jousimiesnainen, ja minulla on koko elämän ollut vaikeus löytää parisuhde, kunnes viimein tärppäsi. Omalla kohdalla luulen, että haaste on ollut siinä, että olen aika tempperamenttinen, itsenäinen, enkä perinteisellä tavalla naisellinen (paitsi ulkoisesti). Tällainen ei vetoa miehiin yleisesti, joihinkin harvoihin kyllä. Voiko muilla joukkaridaameilla olla sama ongelma :D?
Minkä ikäinen olet? Oletko koskaan seurustellut?
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään viehätä miehiä, ainakaan suomalaisia sellaisia. Ja tiedän kyllä syyn. Olen nimittäin päälle 180cm pitkä ja moni mies on minua lyhyempi. Se ilmeisesti ahdistaa joitakin miehiä ja kokevat sen vähentävän maskuliinisuuttaan. Toinen syy lienee se, että tiedän mitä haluan - olen vaativassa asiantuntijatyössä, harrastan tavoitteellisesti urheilua ja olen tarkka elämäni, arkeni, kotini ja ulkonäköni suhteen. Minulla on selkeä oma ihanne ja tavoittelen sitä ilman, että muiden mielipiteet tai arvostelu vaikuttaa siihen. Joitakin miehiä ahdistaa, kun eivät saa sanella naiselle miten tämä pukeutuu, millaisessa kodissa tämä elää, millaisella autolla tämä ajaa jne.
Ei mies halua sanella naiselle miten pitää elää, mutta mies haluaa kokea olevansa tarvittu. Jos viestit liian voimakkaasti sitä, miten itsenäinen ja pärjäävä supernainen olet, etkä tarvitse meistä, niin se on vähän luotaantyöntävää. Tai ehkä se on tottakin, jospa et edes tarvitse miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ajattelet olevan syynä siihen, että miehet eivät ihastu sinuun? Oletko naisvaltaisella alalla ja harrastuksissa? Millainen olet luonteeltasi?
Olen ehkä liian etäinen. Työpaikalla on miesenemmistö ja harrastan vain yksin tai kotioloissa. Olen luonteeltani kiltti, asiallinen ja rauhallinen (tylsä?).
Ap
Kuulostat hyvältä kumppanilta tasapainoiseen suhteeseen. Esim. tuo sinun työpaikkasi: Onko joukossa vapaita suunnilleen ikäisiäsi miehiä. Olisiko siellä sellaisia miehiä, joihin voisit itse ihastua. Usein on niin, että vetovoima on molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun teki vaikutuksen se, että ap kertoi olevansa jousimies. Olen itsekin jousimies ja omat vastaukset kysymyspatteristoon eivät paljon poikkea muiden antamista vastauksista.
Olen jousimiesnainen, ja minulla on koko elämän ollut vaikeus löytää parisuhde, kunnes viimein tärppäsi. Omalla kohdalla luulen, että haaste on ollut siinä, että olen aika tempperamenttinen, itsenäinen, enkä perinteisellä tavalla naisellinen. Voiko muilla joukkaridaameilla olla sama ongelma :D?
Minulla on kolme kokemusta jouskarinaisista, eikä neljättä enää tule. :) Kaikki näistä ulkoisesti normaalin viehättäviä, mutta sisältä sysimustia. Hyvin narsistisia ja vaikeita persoonia, koko ajan riitaa haastamassa, siis nauttivat riitelemisestä. Uskottomuutta aiemmissa parisuhteissa kun riittävästi kaiveli, sekä piiloteltuja päihdeongelmia, huumeitakin. Joitain teissä jouskarinaisissa on siis perustavasti vialla..
Ei muhunkaan kukaan ole koskaan ollut ihastunut ja parempi niin. Voi olla helpommin miestenkin kanssa kaveri ja toimia luontevasti kaikkien kanssa työpaikalla. En saa ylimääräistä huomiota ulkonäön tai muun viehättävyyden vuoksi, joten tiedän, että kun jotain saavutan, se on puhtaasti osaamisestani kiinni. Aseksuaalinen en ole, päinvastoin ja ns. hoitoja on, mutta kaiken kaikkiaan elämä on helpompaa ilman parisuhdeongelmia ja draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jousimiesnainen, ja minulla on koko elämän ollut vaikeus löytää parisuhde, kunnes viimein tärppäsi. Omalla kohdalla luulen, että haaste on ollut siinä, että olen aika tempperamenttinen, itsenäinen, enkä perinteisellä tavalla naisellinen. Voiko muilla joukkaridaameilla olla sama ongelma :D?
Minulla on kolme kokemusta jouskarinaisista, eikä neljättä enää tule. :) Kaikki näistä ulkoisesti normaalin viehättäviä, mutta sisältä sysimustia. Hyvin narsistisia ja vaikeita persoonia, koko ajan riitaa haastamassa, siis nauttivat riitelemisestä. Uskottomuutta aiemmissa p
Heeei, sä et oo selkeestikkään nyt vaan yhteensopiva jousimiehen kanssa! Tsekkaas itelles yhteensopivat tähtimerkit :D
Kookkaat naiset - väh. 175 cm ja 130 kg - ovat ihania.
Vierailija kirjoitti:
Ei muhunkaan kukaan ole koskaan ollut ihastunut ja parempi niin. Voi olla helpommin miestenkin kanssa kaveri ja toimia luontevasti kaikkien kanssa työpaikalla. En saa ylimääräistä huomiota ulkonäön tai muun viehättävyyden vuoksi, joten tiedän, että kun jotain saavutan, se on puhtaasti osaamisestani kiinni. Aseksuaalinen en ole, päinvastoin ja ns. hoitoja on, mutta kaiken kaikkiaan elämä on helpompaa ilman parisuhdeongelmia ja draamaa.
Oon a-seksuaalinen. Lakatkaa elämästä teille tuntemattomien ihmisten elämää.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on ratkaisu
Lukeminen kannattaa aina. Miksi joku on nostanut tämänkin vanhan ketjun?
Ap
Paljonko on painoindeksisi, koulutustasosi, älykkyysosamääräsi ja ikäsi? Onko joku kysymykseni osa sinulle liian vaikea vastata?
Rima tarpeeksi alas,niin tärppää...lähipubin tiskille vaan..
Vierailija kirjoitti:
Kookkaat naiset - väh. 175 cm ja 130 kg - ovat ihania.
ei ole ku lihavia.
Onneksi löysin persumiehen niin homma toimii XD. t: se kyselyyn vastannut parisuhteessa oleva