Olen nainen, johon miehet eivät ihastu. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus & paino? 170/ 68
2. Tatuointien lukumäärä? 0
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä? 2 korvalehdissä
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä? En tiedä, vähän yli olkapäiden
5. Käytätkö huumeita? En
6. Vedätkö röökiä? En
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa? En juo kuin juhlissa
8. Koulutus? Yliopisto
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? Persut
Vertailun vuoksi vastasin, koska itse olen parisuhteessa. Enemmän painoa ainakin kuin ap:lla, joten onko myytti, että laihduttamalla saisi miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sdp... Niin patologisia tekopyhiä valehtelijoita tukevan kanssa on vaikea ottaa mitään luottamukselllista esiin...
Olen yhä enemmän persumies, mutta demarinainen voisi olla ja itse asiassa onkin mukavaa keskusteluseuraa. Siis ihan oli terveellistä puhkoa reikiä omaan kuplaan täss pari viikkoa sitten ja nainenkin puhkoi omaa kuplaansa. Romanttista suhdetta ei kuitenkaan varatun naisen kanssa syntynyt, enkä halunnut. Asiathan ne riitelevät ja näkökannoista pitää voida kesksutella.
Sinä runkkari puhko yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus & paino? 163cm ja 57kg
2. Tatuointien lukumäärä? Nolla
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä? Nolla
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä? Noin 70 cm (en tiedä onko pisin, mutta tuollainen oli sopivasti irronneena harjassa)
5. Käytätkö huumeita? En
6. Vedätkö röökiä? En
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa? En yhtään
8. Koulutus? Lukio + amk
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? Perussuomalaiset
Vastasin lainaukseen vähän kuin ystäväkirjaan. En siis ole ap, mutta sama ongelma.
Ja syykin löytyi heti :)
"Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? Perussuomalaiset"
Tuossa on vaan semmoinen ongelma, ettei minuun ihastuttu yhtään sen enempää silloinkaan kun äänestin keskustaa ja demareita. Eihän se puoluekanta ulospäin ihmisestä näy.
Persut (niin miehet kuin naiset) on epäviehättäviä, esim. Terhi Kiemunki. Kannattaa olla punavihreä nainen, me ollaan söpöjä, pehmeitä ja sopivasti kovia yhtä aikaa. 😘
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus & paino?
2. Tatuointien lukumäärä?
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä?
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä?
5. Käytätkö huumeita?
6. Vedätkö röökiä?
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa?
8. Koulutus?
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa?
Tämän kysymyspatterin esittäjä on nyt saanut useammaltakin vastauksia joten saataisiinko nyt analyysi siitä mikä on pielessä?
Ap: olet 175cm pituisena naisena enemmistölle suomalaisia miehiä liian pitkä, sillä suunnilleen kaikki miehet haluavat niitä siroja taskuraketteja (etenkin jos lapset tehty).
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta tykkään kyselyistä joten osallistun:
1. Pituus & paino? 170 cm ja 80 kg
2. Tatuointien lukumäärä? 1 - ei näy vaatteiden ollessa päällä
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä? 0, mutta on ollut 2 (korviksia en laskenut)
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä? 35 cm, tosin olen ajatellut lyhentää
5. Käytätkö huumeita? En
6. Vedätkö röökiä? En
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa? Arkena joskus 1 - 2 annosta illallisen kanssa, viikonloppuna voi olla enemmänkin.
8. Koulutus? Maisteri (luonnontieteellinen ala)
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? KOK
Minä analysoin ulkopuolisen silmin sekä Ap, että ei ap:n ongelma on, että te olette naisia. Osaavia, tavallisia naisia.
Te pärjäätte yksikin, että ole jatkuvaa huomiota tarvitsevia instababeja. Mitään bile Pete kaljamaha miestä vierellenne ette halua. Hyvä näin. Vastausten perusteella teillä on itsekunnioitusta.
Sulaudutte ulkonäön perusteella kuitenkin massaan, ette erotu hyvässä eikä pahassa.
Ehdottaisin rohkeasti lähestymään miehiä, jotka teitä itseä kiinnostaa. Mies voi tosiaan ajatella, että te olette varattuja.
Ei ole kysymyksiä. Sanon vaan että tervepä terve, täällä toinen. Tai no, muutama todella outo tyyppi on alkanut vainoamaan minua, mutta en kutsuisi niitä ihastumisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysymyksiä. Sanon vaan että tervepä terve, täällä toinen. Tai no, muutama todella outo tyyppi on alkanut vainoamaan minua, mutta en kutsuisi niitä ihastumisiksi.
Ja minäkin vastaan kysymyksiin, niin saadaan lisää dataa siitä, millaiset naiset ovat miesten mielestä kelvottomia. 😄
1. Pituus & paino?
169/60
2. Tatuointien lukumäärä?
0
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä?
0
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä?
40
5. Käytätkö huumeita?
En
6. Vedätkö röökiä?
Kyllä
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa?
Kohtuukäyttäjä
8. Koulutus?
Amk
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa?
Sitoutumatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään viehätä miehiä, ainakaan suomalaisia sellaisia. Ja tiedän kyllä syyn. Olen nimittäin päälle 180cm pitkä ja moni mies on minua lyhyempi. Se ilmeisesti ahdistaa joitakin miehiä ja kokevat sen vähentävän maskuliinisuuttaan. Toinen syy lienee se, että tiedän mitä haluan - olen vaativassa asiantuntijatyössä, harrastan tavoitteellisesti urheilua ja olen tarkka elämäni, arkeni, kotini ja ulkonäköni suhteen. Minulla on selkeä oma ihanne ja tavoittelen sitä ilman, että muiden mielipiteet tai arvostelu vaikuttaa siihen. Joitakin miehiä ahdistaa, kun eivät saa sanella naiselle miten tämä pukeutuu, millaisessa kodissa tämä elää, millaisella autolla tämä ajaa jne.
Kykenetkö kompromisseihin ollenkaan?
Ap: Miten viehättäväksi koet itsesi ja miksi näin?
En kovin viehättäväks
Olen kysymysten perustella aikalailla kuin ap. Tulee myös huomioita joten oletettavasti en ole ruma. Ne miehet vaan ei sitten ihastu lopulta kun koittaa jotain tutustumista. Epäilen samaa kuin ap, osaa lopulta olla hyvin etäinen ja tutustuminen vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä analysoin ulkopuolisen silmin sekä Ap, että ei ap:n ongelma on, että te olette naisia. Osaavia, tavallisia naisia.
Te pärjäätte yksikin, että ole jatkuvaa huomiota tarvitsevia instababeja. Mitään bile Pete kaljamaha miestä vierellenne ette halua. Hyvä näin. Vastausten perusteella teillä on itsekunnioitusta.
Sulaudutte ulkonäön perusteella kuitenkin massaan, ette erotu hyvässä eikä pahassa.
Ehdottaisin rohkeasti lähestymään miehiä, jotka teitä itseä kiinnostaa. Mies voi tosiaan ajatella, että te olette varattuja.
Varattuja taitaa olla suurin osa ainakin omassa ikäluokassani. Miten pääsen yli siitä häpeästä, jos minut torjutaan tai menen pokailemaan jotain varattua tietämättäni...
No tulkaas nyt miehet analysoimaan mikä on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ihastu meihin eivätkä edes viitsi nähdä vaivaa vastatakseen meidän esittämiin kysymyksiin. Nice..
Vierailija kirjoitti:
Paino ja pituus,kiitos
Vastattu jo vaikka kuinka monen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Persut (niin miehet kuin naiset) on epäviehättäviä, esim. Terhi Kiemunki. Kannattaa olla punavihreä nainen, me ollaan söpöjä, pehmeitä ja sopivasti kovia yhtä aikaa. 😘
Ei se ihan noinkaan ole. Esim Sara Seppänen, Laura Jokela jne ovat varsin pehmeitä ja ovat persuissa ja varsin viehättäviä, kuten myös Teija Makkonen. Ja vihreissä taas Jenni Pitko ja Fatim Diarra taas eivät ole ollenkaan pehmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ihastu meihin eivätkä edes viitsi nähdä vaivaa vastatakseen meidän esittämiin kysymyksiin. Nice..
Nykymuodin mukaan tiivistän kolmeen pointtiin: 1) Asenne, 2) kyky ja halu kehittyä & mennä eteenpäin sekä 3) yleinen harrastuneisuus. Mielellään kaikki kolme samassa paketissa, niin ihastun. Tosin mikä tahansa piirre yksinäänkin riittävän voimakkaana saa leposykkeeni yli 200. Mutta onkin siinä että ikäni puolesta kävisin isäksenne. M56
Hei, vastasit minunkin puolestani! Tasan samat vastaukset täällä 😀
Minäkin taidan olla etäinen ja jotenkin epäeroottinen, enkä erityisempi flirttailija.