Olen nainen, johon miehet eivät ihastu. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus & paino? 163cm ja 57kg
2. Tatuointien lukumäärä? Nolla
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä? Nolla
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä? Noin 70 cm (en tiedä onko pisin, mutta tuollainen oli sopivasti irronneena harjassa)
5. Käytätkö huumeita? En
6. Vedätkö röökiä? En
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa? En yhtään
8. Koulutus? Lukio + amk
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? Perussuomalaiset
Vastasin lainaukseen vähän kuin ystäväkirjaan. En siis ole ap, mutta sama ongelma.
Ja nyt luin ap sun vastaukset ja sähän olet liki just kuin minä! Vastasitkin samalla tyylillä.. Jo
Ei tatuointeja, lävistyksiä, päihteitä, tupakkaa tai muita jännittäviä ominaisuuksia = tylsyys.
Vierailija kirjoitti:
Oletko introvertti? En, mutta en ole ekstroverttikään vaan sekä että.
Horoskooppimerkki? Neitsyt
Onko sinulla lemmikkejä? Ei
Onko sinulla sisaruksia? Tapaatko heitä? On ja en.
Onko sinulla "resting bitch face"? Taitaa olla.
Oletko harrastanut pilatesta? Olen.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vapauttavaa ettei sinuun ihastuta? Kokisitko vaivaantuvasi jos joku random-mies, oletetaan hetkeksi että esimerkiksi minä, ilmoittaisin ihastuneeni sinuun? En kuitenkaan reaalimaailmassa todellakaan ole ihastunut sinuun.
On se varmaan tavallaan, kun ei ole pelkoa esim. stalkkaajista. Voisin huoletta jakaa osoitetta ja puhelinnumeroa eikä kukaan häiriköisi :D
Toista kysymystä en ihan ymmärrä.
Ap
Mä olen usein ajatellut, että voisin vaikka syyllistyä henkirikokseen ihmisjoukossa eikä kukaan todennäköisesti osaisi kertoa minkäänlaisia tuntomerkkejä tekijästä.
Olet tylsää seuraa ja ulkonäössä voi olla puute. Sen takia miehet vaihtavat ja kokeilevat saada pillua toisilta naisilta. Iän perusteella miehet olettavat sinun olevan varattu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään viehätä miehiä, ainakaan suomalaisia sellaisia. Ja tiedän kyllä syyn. Olen nimittäin päälle 180cm pitkä ja moni mies on minua lyhyempi. Se ilmeisesti ahdistaa joitakin miehiä ja kokevat sen vähentävän maskuliinisuuttaan. Toinen syy lienee se, että tiedän mitä haluan - olen vaativassa asiantuntijatyössä, harrastan tavoitteellisesti urheilua ja olen tarkka elämäni, arkeni, kotini ja ulkonäköni suhteen. Minulla on selkeä oma ihanne ja tavoittelen sitä ilman, että muiden mielipiteet tai arvostelu vaikuttaa siihen. Joitakin miehiä ahdistaa, kun eivät saa sanella naiselle miten tämä pukeutuu, millaisessa kodissa tämä elää, millaisella autolla tämä ajaa jne.'
Mutta sinulle ei ole ongelma jos mies on lyhyempi? monelle naiselle ykköskriteeri on että mies pitää olla pidempi.
Minulle kyllä kelpaa itseäni pidempi nainen :)
T: mies 175cm
Kelpaako sinulle itseäsi lyhyempi mies ja jos kelpaa, niin pitääkö miehen kompensoida lyhyyttään jollain muilla maskuliinisiksi mielletyillä ominaisuuksilla, esim. miehen tulee olla rotevampi, isommat kämmenet kuin itselläsi, jne.?
On lasi puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä?
Oletko aamu vai ilta ihminen?
Oletko sinnikäs? Miten se ilmenee?
Milloin viimeksi halasit miestä?
Kehu jotain ulkonäöstäsi?
Sdp... Niin patologisia tekopyhiä valehtelijoita tukevan kanssa on vaikea ottaa mitään luottamukselllista esiin...
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sinulle itseäsi lyhyempi mies ja jos kelpaa, niin pitääkö miehen kompensoida lyhyyttään jollain muilla maskuliinisiksi mielletyillä ominaisuuksilla, esim. miehen tulee olla rotevampi, isommat kämmenet kuin itselläsi, jne.?
Kelpaa mainiosti, kunhan on sinut itsensä kanssa. Viimeksi kun olin ihastunut, niin mies oli mua 3 cm lyhyempi. Hän vaan ei valitettavasti ollut ihastunut muhun vaan halusi pelkkää seksiä :( Ei aavistustakaan minkä kokoiset kämmenet esim. hänellä oli, mutta arvostan urheilullisuutta kun se tuo olemukseen ryhtiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On lasi puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä? Täynnä
Oletko aamu vai ilta ihminen? Ilta
Oletko sinnikäs? Miten se ilmenee? En erityisen
Milloin viimeksi halasit miestä? En muista
Kehu jotain ulkonäöstäsi? Mulla on kaunis hartialinja ja nätit jalkaterät
Ap
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus & paino? / 172,65
2. Tatuointien lukumäärä? 0
3. Nenärenkaiden, levistysten jne. lukumäärä? 0
4. Pisimpien hiusten pituus senttimetreinä? Olkapäille
5. Käytätkö huumeita? en
6. Vedätkö röökiä? En
7. Kuinka paljon alkoholia juot viikossa? En käytä alkoholia
8. Koulutus? Ylempi korkeakoulututkinto
9. Mitä puoluetta äänestit eduskuntavaaleissa? Kokoomus
mulla sama ongelma kuin aloittajalla. Joten vastasin kysymyksiin jos se auttaisi.
Christiiina kirjoitti:
Mä taidan myös olla sellainen nainen. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Et ole sellainen nainen. Useampikin mies, jolle annoit pakit, saattoi ihastua sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Sdp... Niin patologisia tekopyhiä valehtelijoita tukevan kanssa on vaikea ottaa mitään luottamukselllista esiin...
Olen yhä enemmän persumies, mutta demarinainen voisi olla ja itse asiassa onkin mukavaa keskusteluseuraa. Siis ihan oli terveellistä puhkoa reikiä omaan kuplaan täss pari viikkoa sitten ja nainenkin puhkoi omaa kuplaansa. Romanttista suhdetta ei kuitenkaan varatun naisen kanssa syntynyt, enkä halunnut. Asiathan ne riitelevät ja näkökannoista pitää voida kesksutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään viehätä miehiä, ainakaan suomalaisia sellaisia. Ja tiedän kyllä syyn. Olen nimittäin päälle 180cm pitkä ja moni mies on minua lyhyempi. Se ilmeisesti ahdistaa joitakin miehiä ja kokevat sen vähentävän maskuliinisuuttaan. Toinen syy lienee se, että tiedän mitä haluan - olen vaativassa asiantuntijatyössä, harrastan tavoitteellisesti urheilua ja olen tarkka elämäni, arkeni, kotini ja ulkonäköni suhteen. Minulla on selkeä oma ihanne ja tavoittelen sitä ilman, että muiden mielipiteet tai arvostelu vaikuttaa siihen. Joitakin miehiä ahdistaa, kun eivät saa sanella naiselle miten tämä pukeutuu, millaisessa kodissa tämä elää, millaisella autolla tämä ajaa jne.'
Mutta sinulle ei ole ongelma jos mies on lyhyempi? monelle naiselle ykköskriteeri on että mies pitää olla pidempi.
Meillä vaimo, 180 cm, on noin 5 cm pidempi kuin minä. Ei ole aiheuttanut mitään ongelmaa kummallekaan. Ei olla varmaankaan ikinä edes puhuttu siitä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yhä enemmän persumies, mutta demarinainen voisi olla ja itse asiassa onkin mukavaa keskusteluseuraa. Siis ihan oli terveellistä puhkoa reikiä omaan kuplaan täss pari viikkoa sitten ja nainenkin puhkoi omaa kuplaansa. Romanttista suhdetta ei kuitenkaan varatun naisen kanssa syntynyt, enkä halunnut. Asiathan ne riitelevät ja näkökannoista pitää voida kesksutella.
Tää on ehkä järkevin persulta tullut viesti mitä olen ikinä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään viehätä miehiä, ainakaan suomalaisia sellaisia. Ja tiedän kyllä syyn. Olen nimittäin päälle 180cm pitkä ja moni mies on minua lyhyempi. Se ilmeisesti ahdistaa joitakin miehiä ja kokevat sen vähentävän maskuliinisuuttaan. Toinen syy lienee se, että tiedän mitä haluan - olen vaativassa asiantuntijatyössä, harrastan tavoitteellisesti urheilua ja olen tarkka elämäni, arkeni, kotini ja ulkonäköni suhteen. Minulla on selkeä oma ihanne ja tavoittelen sitä ilman, että muiden mielipiteet tai arvostelu vaikuttaa siihen. Joitakin miehiä ahdistaa, kun eivät saa sanella naiselle miten tämä pukeutuu, millaisessa kodissa tämä elää, millaisella autolla tämä ajaa jne.
Koetko itse vastaavasti sen vähentävän feminiinisyyttäsi, jos mies on sinua lyhyempi?
Vierailija kirjoitti:
On lasi puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä? Useammin täynnä.
Oletko aamu vai ilta ihminen? Aamu.
Oletko sinnikäs? Miten se ilmenee? Joissain asioissa. Olen juossut puolimaratonin ja opetellut norjan kielen ihan vain huvikseni.
Milloin viimeksi halasit miestä? En muista.. taisi olla vuosi 2017.
Kehu jotain ulkonäöstäsi? Pidän pitkistä ja paksuista hiuksistani.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen 179-senttinen mies. Sain pakit naiselta, joka piti minua liian lyhyenä. Nainen oli 176-senttinen, mutta halusi käyttää 10-senttisiä korkoja. On täysi myytti, ettei miehille kelpaisi heitä itseään pidemmät tai koulutetummat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä taidan myös olla sellainen nainen. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Et ole sellainen nainen. Useampikin mies, jolle annoit pakit, saattoi ihastua sinuun.
Christiinan kirjoituksia kun hakee ja lukee, niin ei tietyllä tapaa voi olla ihastumatta. Vaikuttaa että kanssaan saisi kunnon väännön aikaiseksi, ellei pakenisi. Siis ainoa miinus näin analysoiden Christiinalla on sitkeyden puute, joku ihmeellinen vimma paeta. Kunnon seurustelusuhde alkaa kun vuosi riidellään & väännetään kunnolla alkaen ensitreffeistä niin että alahuuli haukkuu ja ylähuuli pyytää anteeksi. Sitten katsotaan jatkuuko homma. Mutta hyvää jatkoa Christiinalle, muista että ne asiat riitelevät ja toivotaan että sinua onnistaa t: "salainen miesihailijasi (joka haluaa pysyä salaisena)"
Ja nyt luin ap sun vastaukset ja sähän olet liki just kuin minä! Vastasitkin samalla tyylillä.. Jokin meissä siis tosiaan on joka karkottaa miehet.