Olen nainen, johon monet miehet ihastuvat. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan sulla vaan olla liian iso ego, kuin noin uskot?
Ei se ole uskonasia eikä egonkaan. Tarkoitan, etten voi sille mitään. Ap
Pidätkö tuota piirrettäsi enemmän lahjana vai taakkana?
Miehelläsi tulee ainakin olla itsetuntoa ja -varmuutta, eikä mustasukkaisuutta.
Olisi ylimielistä pitää sitä taakkana. Lahjana, kohteliaisuutena tällainen pitää ottaa ja luottamuksen osoituksena. Siihen liittyy myös vastuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vara-Annelle hyvät yöt.
Kiitos samoin, oman kullan kuvia. Ap
Vierailija kirjoitti:
No en, ei kiinnosta.
Ei kun muuten joo, millanen persereikä sulla on ja tykkäätkö anaaliseksistä?
Tässä viestissä jälleen kerran palstaälykkö näyttää sivistystasoaan.
Jos lihoisit parikymmentä kiloa ja lopettaisit meikkaamisen, niin ihastuisivatko miehet vielä sinuun? Mitä veikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Jos lihoisit parikymmentä kiloa ja lopettaisit meikkaamisen, niin ihastuisivatko miehet vielä sinuun? Mitä veikkaat?
Veikkaan, että ei. Sama vaikutus on sillä, kun vanhenen tästä vielä 15 vuotta.
Joku kaivoi tämän ketjun esille vielä tähänkin päivään, oho. Ap
Annatko miten nopeasti pildeä yleensä uusille tuttavuuksille
Vierailija kirjoitti:
No en, ei kiinnosta.
Vastaan kysymykseesi, jos perustelet hyvin minkä vuoksi haluat tietää tällaisen asian tuntemattomasta naisesta. Mitä järkeä on koettaa kiusata seksin kaltaisella normaalilla asialla? Vai edustanko minä Naista tai naisia yleensä? En tajua tämän otatko ahteriin- asian merkitystä, valista nyt vähän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Annatko miten nopeasti pildeä yleensä uusille tuttavuuksille
Perustele hyvin miksi haluat tietää tuollaisen asian. Sitten voin ehkä vastata. Ap
"Miesten ensimmäiset kysymykset naisille tällaisissa ketjuissa on aina tyyliä "pituus/paino/ikä?". Turha valehdella etteikö ulkonäöllä olisi valtavan suuri merkitys miehille. "
Tässä ketjussa ei ole kukaan vieläkään kysynyt. Sen sijaan moni on jo kysynyt seksistä, mikä kertoo asioiden tärkeysjärjestyksestä ehkä jotain, kun kyseessä on kuitenkin vain joku tuntematon nainen, joka kertoo itsestään jotain, mikä voi olla täyttä fuulaakin. Siksi ei olisi kovin järkevää kysyä pituutta ja painoakaan. Ajatuksista saa sentään pennin parhaimmillaan. Ap
Keneen olet itse ihastunut tällä hetkellä ap?
Vierailija kirjoitti:
Keneen olet itse ihastunut tällä hetkellä ap?
En kehenkään. Olen vähän huono ihastuja ollut ikäni, en ihastunut aviomieheenikään heti. Ap
Katsos, Heidi on palannut. Tai ainakin nainen jota pidän ruotsalaisena Heidinä. Suomen kieli on kehittynyt Heidillä melkein 15 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Katsos, Heidi on palannut. Tai ainakin nainen jota pidän ruotsalaisena Heidinä. Suomen kieli on kehittynyt Heidillä melkein 15 vuoden aikana.
Kas, Heidillä on paljon ihailijoita, jo kaksi. Valitettavasti joudut vielä kaipailemaan "ruotsalaista Heidiä", en ole hän.
Hassua, kun ihmiset tunnistavat täällä tuttaviaan. Kerran eräs äkäinen nainen kävi kimppuuni täällä, kun luuli minua siskokseen. Mutta minulla ei ole siskoa ollenkaan. Sitten minua on luultu myös joksikin palstahahmoksi, mutta en nyt muista hahmon nimeä. Mieheksi on luultu tässäkin ketjussa, se toistuu, mutta syy on arvoitus. Onko kirjoitustapani jotenkin maskuliininen vai mistä moinen. En tiedä.
En ole tämän palstan vanha hahmo enkä varmasti ole kenenkään tuttava. En usko, että yksikään ystäväni käy täällä. Eivät he ehdi enkä minäkään olisi ehtinyt vielä kolme vuotta sitten. Tää on niin kaukana. Ap
Oletko kateellinen jos sinua kauniimpi nainen tulee paikalle ja miehet alkavat huomioida häntä eivätkä sinua?
Miltä tuntuu olla tavallinen nainen? Lähes jokaiseen naiseen ihastuu kymmeniä miehiä. Hyvin vähän on naisia joihin ei ihastuisi kukaan tai vaan pari miestä.
Asiantuntija
No en, ei kiinnosta.