Olen nainen, johon monet miehet ihastuvat. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (227)
Kysymys:
Miksi jaksat jauhaa tälläistä soopaa?
Hohhoi. Miehen kirjoittama tylsä provo. Miten on aikaa jollakin näin paljon tehtailla pitkiä ketjuja mielikuvitus ihmisestä. Elämä hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet sinussa ihastuvat?
Hyvä kysymys. Tätä olen itsekin monesti miettinyt eli en tarkalleen tiedä. Ehkä se tulee jotenkin sitä kautta, että suhtaudun ihmisiin kiinnostuneesti ja saan miehen tuntemaan, että hän on tärkeä ja arvokas. Hän siis rakastuu siihen tunteeseen, minkä saan hänessä aikaan. Ihmisillä on nimittäin puutetta siitä, että heitä kunnioitetaan ja arvostetaan sellaisina kuin he ovat ja heidän asiansa ovat tärkeitä. Osaan siis kuunnella ja kysyä hyvin. Ja se on myös aitoa. Olen oikeasti kiinnostunut ihmisistä ja elämästä enkä ole kovin tuomitseva persoona. Sellaiselle on kysyntää, mikä siis johtuu täysin maailman tilasta eikä minusta.
Hyvä vastaus. Suurin osa varmaankin alkoi heti miettimään ulkoisia avuja ja asioita.
Miehen kunnioitus ja arvostus. Hear hear, palstamammat.
Siitä ei pitemmän päälle hyvä seuraa jos on ihastunut, ihastumisen kohteena olemiseen.
Millä elät, jos et käy tällä hetkellä töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Tätä olen itsekin monesti miettinyt eli en tarkalleen tiedä. Ehkä se tulee jotenkin sitä kautta, että suhtaudun ihmisiin kiinnostuneesti ja saan miehen tuntemaan, että hän on tärkeä ja arvokas. Hän siis rakastuu siihen tunteeseen, minkä saan hänessä aikaan. Ihmisillä on nimittäin puutetta siitä, että heitä kunnioitetaan ja arvostetaan sellaisina kuin he ovat ja heidän asiansa ovat tärkeitä. Osaan siis kuunnella ja kysyä hyvin. Ja se on myös aitoa. Olen oikeasti kiinnostunut ihmisistä ja elämästä enkä ole kovin tuomitseva persoona. Sellaiselle on kysyntää, mikä siis johtuu täysin maailman tilasta eikä minusta.
Hyvä vastaus. Suurin osa varmaankin alkoi heti miettimään ulkoisia avuja ja asioita.
Miehen kunnioitus ja arvostus. Hear hear, palst
Miesten ensimmäiset kysymykset naisille tällaisissa ketjuissa on aina tyyliä "pituus/paino/ikä?". Turha valehdella etteikö ulkonäöllä olisi valtavan suuri merkitys miehille.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko toimeen paremmin miesten kuin naisten kanssa?
Tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen, miesten ja naisten, ja yleensä asiat sujuvat hyvin myös sellaisten ihmisten kanssa, joita pidetään hankalina. Se on yksi mun vahvuuksista töissäni ja toki myös kehittynyt työkokemuksen myötä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
94. Metsästäjänsilmät. Olen oppinut termin palstalta jo pari vuotta sitten, juuri sellaisia silmiä tarkoitan. Ap
En ole kuullut koko termiä. Ehkä pitää googlettaa.
Se termi ei varmaan olekaan muualla käytössä kuin palstalla, joten jäljet johtanevat tänne takaisin. Kapeat silmät tarkoittaa, etteivät ne ole sellaiset pyöreät (kuin kissanpoikasella), vaan "kotkamaiset". Pidän myös kotkan nenästä. Ap
Ahaa okei. Itse kutsun niitä suden silmiksi.
Suden silmät on varmaan paljon parempi kuvaus, sillä linnun silmät ovat aika pyöreät kuitenkin. Ap
Olin skeptinen tämän ketjun suhteen, mutta ap vaikuttaakin sympaattiselta ja sivistyneeltä ihmiseltä. Lisäksi hän puhui feminiinisyydestä, kunnioituksesta ym., jotka vetoavat miehiin. Eli olen ihastunut sinuun (;
M40+
130. Terapia kesti noin kolme vuotta, mutta viimeinen vuosi harvempaan tahtiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan sulla vaan olla liian iso ego, kuin noin uskot?
Ei se ole uskonasia eikä egonkaan. Tarkoitan, etten voi sille mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysymys:
Miksi jaksat jauhaa tälläistä soopaa?
Ketjusta tuli yllättäen paljon pitempi kuin luulin. Mutta palstahan menee kohta kiinni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voitko todistaa väitteesi?
En. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kunnioitus ja arvostus. Hear hear, palst
Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei pitemmän päälle hyvä seuraa jos on ihastunut, ihastumisen kohteena olemiseen.
En ole siihen ihastunut, se on aina herättänyt ristiriitaisia tunteita ja välillä kauhua. Esimerkiksi teininä, kun eräs ihastunut alkoi vihjailla itsensä vahingoittamisesta, kun en voinut vastata tunteisiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millä elät, jos et käy tällä hetkellä töissä?
Mies elättää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole uskonasia eikä egonkaan. Tarkoitan, etten voi sille mitään. Ap
Pidätkö tuota piirrettäsi enemmän lahjana vai taakkana?
Miehelläsi tulee ainakin olla itsetuntoa ja -varmuutta, eikä mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olin skeptinen tämän ketjun suhteen, mutta ap vaikuttaakin sympaattiselta ja sivistyneeltä ihmiseltä. Lisäksi hän puhui feminiinisyydestä, kunnioituksesta ym., jotka vetoavat miehiin. Eli olen ihastunut sinuun (;
M40+
Heh, kiitos kauniista sanoistasi ja loppukevennyksestä :) Ap