Olen nainen, johon monet miehet ihastuvat. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyypillinen huomioH joka vaikka väkisin rakastuttaa miehiä itseensä?
En eikä tuollaista ole olemassakaan, se on vain sinun painajaisesi. Pahoittelen sitä. Ap
Kyllä näitä ikävä kyllä on jotain huonoa itsetuntoa nää tuolla hoitaa.
Toinen kysymys. Kun nämä miehet ihastuvat sinuun oletko heihin edelleen yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, pidän joukon ympäripörrääviä miehiä somessa laittamalla pikkutuhmia kuvia instaan joita oma mies ei näe. Sivelee mun egoa kun monet miehet sanoo kauniiksi. Jotkut jopa sanoo suoraan että ne haluu panna mua ja sit mä kiihotun.
Ap
Tulihan se totuus sieltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt saat paljon ihailua, niin otatko ilon irti tilanteesta? Oletko siis poly ja annat monen miehen nussía sua samalla kun vaadit sun betapoikkikselta uskollisuutta?
Että mitä!? :D Aikamoinen skenaario kyllä tuokin, joka sinun päästäsi pölähti. En ole poly ja iloni on olla monogaaminen ja uskollinen. Samaa odotan myös mieheltäni. Ap
Mutta kyllä kelpaa vastaanottaa kaikkien muitten miesten ihailua? Sen takiahan sä tän aloituksen teit.
Älä hupsi. Minähän voin olla vaikka 150 kiloinen työtön daami, jolla on sana ap hallussaan. Eiköhän useimmat ketjuun osallistuneet ymmärrä sen, mistä kertoo sekin, että stategisia mittoja kysyttiin vasta ties monennellako sivulla. Tässä on kyse ilmiön ruotimisesta. Ap
Ihastuuko miehet sinuun usein, koska olet (tajuamatta sitä) flirtti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, pidän joukon ympäripörrääviä miehiä somessa laittamalla pikkutuhmia kuvia instaan joita oma mies ei näe. Sivelee mun egoa kun monet miehet sanoo kauniiksi. Jotkut jopa sanoo suoraan että ne haluu panna mua ja sit mä kiihotun.
Ap
Taisit ihan itse tekeytyä ap:ksi?
Koska ketjuun putkahti toinen ap, ei ole mielekästä enää jatkaa vastailua, jätän ketjun trollien vastattavaksi. He voivat vastata noihin eksoottisempiin kysymyksiin, joita aiemminkin oli.
Kiitos kaikille asiallisesti kommentoineille ja mukavaa päivää kaikille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt saat paljon ihailua, niin otatko ilon irti tilanteesta? Oletko siis poly ja annat monen miehen nussía sua samalla kun vaadit sun betapoikkikselta uskollisuutta?
Että mitä!? :D Aikamoinen skenaario kyllä tuokin, joka sinun päästäsi pölähti. En ole poly ja iloni on olla monogaaminen ja uskollinen. Samaa odotan myös mieheltäni. Ap
Mutta kyllä kelpaa vastaanottaa kaikkien muitten miesten ihailua? Sen takiahan sä tän aloituksen teit.
Älä hupsi. Minähän voin olla vaikka 150 kiloinen työtön daami, jolla on sana ap hallussaan. Eiköhän useimmat ketjuun osallistuneet ymmärrä sen, mistä kertoo sekin, että stategisia mittoja kysyttiin vasta ties monennellako sivulla. Tässä on kyse ilmiön ruotimisesta. Ap
Satakiloinen työtön mt-ongelmainen palstanainen se vasta ihailua kaipaakin, kun ei ole sitä ikinä saanut kokea.
Vierailija kirjoitti:
10 vetoa niin tää on just se syy miksi AP ihastuu miehet. Tää on melkein aina se syy näihin. Meillä on töissä yks 35 varattu nainen. En usko et hän edes tajuaa miten tyrkky on kun vastaan tulee suht samaa ikäluokkaa oleva mies.
Ääni muuttuu, alkaa naureskelu, tuijottaa silmiin, korostaa rintojaan, hymyilee kuin Naantalin . Sit valittaa kun miehet aina ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska ketjuun putkahti toinen ap, ei ole mielekästä enää jatkaa vastailua, jätän ketjun trollien vastattavaksi. He voivat vastata noihin eksoottisempiin kysymyksiin, joita aiemminkin oli.
Hyvin sä vedit, Jarmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tais loppua vastailu koska jouduit ajattelemaan asioita joita et halua hyväksyä.
Pidätkö elämäntavastasi? Haluaisitko, että joku pysyvästi sitoutuisi elämään kanssasi?
Eli ap on flirtti ja itse syypää siihen että miehet ihastuu häneen sankoin joukoin. Se on näet voimaannuttavaa, eikö niin Ap?
Huomenta Jessicalle. Jessica ja ihastuneet miehet olleet jo aamusta täällä kirjoittamassa todella mielenkiintoista analyysiä, itse en ehtinyt tulla lukemaan näitä kun pitää tehdä töitä reaalimaailmassa. Teamsissä Johannan kanssa Exceliä pyöritettiin. Aikataulupaineita, pitää saada illaksi homma nippuun. Katsotaan oletko vielä illalla Jessica jos käyn kurkistamassa tätä ketjua, vai oletko kuitenkin taas Savonsolmussa kanssani diskoillut Sari, johon en ihastunut koska oli vain tanssiseuraa, jostain 80-luvun alusta. Hyvää päivänjatkoa sinulle ja myös muille lukijoille ja kirjoittajille! t: "160 km tanssireissut Savonsolmuun"
Lopeta jo mies tämä larppaaminen naisena. Olet ällöttävä iljetys mieheksi johon kukaan ei ihastu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo mies tämä larppaaminen naisena. Olet ällöttävä iljetys mieheksi johon kukaan ei ihastu koskaan.
Eikös se jo kirjottanut lopettavansa? Tai siis ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkinen sivupersoonineen mellastaa täällä itselle vastaillen. Nolo no-life-tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkinen sivupersoonineen mellastaa täällä itselle vastaillen. Nolo no-life-tyyppi.
Anonyymipalstalla sivupersoonillakin sokka irti toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis sellaisella tavalla, että miehet ihastuvat? Siis eteerinen / feminiininen / missimäinen / pieni ja pehmeä / mannekiinimainen?
Kiinnostaa kai tosiaan, millaiseen tyyppiin miehet helposti ihastuvat.
Olen itse nainen, josta miehet eivät oikein pidä, liian syvämietteinen enkä osaa yhtään flirttaillakaan.
Täällä toinen ääripää, josta miehet eivät pidä. Olen kuulemma liian hauska ja nauran kovaäänisesti. Liian jyrkkiä mielipiteitä ja liikaa energiaa ja elämäniloa. Ja liikaa älyä, eli minua ei pysty oikein haastamaankaan.
Minä olen myös aika ääripäässä siinä, että miehet eivät pidä minusta. Olen kyllä nätti, mutta joskus sitä epäilen kun en koskaan kuule sitä muiden suusta :D Paitsi jotenkin pahalla sanottuna. Vaikka että "voi, voi, on se rankkaa olla nätti".
Minä jostain syystä ärsytän miehiä. En kaikkia, mutta monia. Ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle, niin vaistoan miten osalla nousee k_ä otsaan. Niin miehillä, kuin naisillakin. Ja sitten saan tehdä ison työn jään rikkomisessa ja sen esille tuomisessa, että olen tavallinen, muita kunnioittava ja maanläheinen ihminen. En pukeudu näyttävästi, mutta pukeudun tyylikkäästi. En meikkaa paljoa, mutta ei tarvitsekaan. En pyytele anteeksi olemassaoloani mutta sitä kyllä, jos olen ollut väärässä tai vaikka puhunut jonkun päälle. Osaan sanoa mielipiteeni, mutta myös olla hiljaa. En kuuntele kettuilua (työelämässä ei tarvitsekaan, mutta vapaa-ajalla joskus on tullut tällaisia tilanteita), vaan vastaan siihen piikikkääksi ja varmasti sen verran sanavalmiina, että sanojaa ärsyttää.
Minulle on sanottu siitä, että hymyilen liikaa. On sanottu, että olen ärsyttävä kirjaviisas. On sanottu, että rauhoitu kun olen innostunut jostakin.
On minuun miehet ihastuneetkin, monta kertaa. Ikä ja elopaino on onneksi tehneet tehtävänsä hiljalleen.
Ap:n jutuista ja vastauksista tykkään tosi paljon! Näen hänessä paljon itseäni.
terv. satunnainen lukija
Harmi että tämäkin hyvä ketju piti tulla pilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vetoa niin tää on just se syy miksi AP ihastuu miehet. Tää on melkein aina se syy näihin. Meillä on töissä yks 35 varattu nainen. En usko et hän edes tajuaa miten tyrkky on kun vastaan tulee suht samaa ikäluokkaa oleva mies.
Ääni muuttuu, alkaa naureskelu, tuijottaa silmiin, korostaa rintojaan, hymyilee kuin Naantalin . Sit valittaa kun miehet aina ihastuu.
Minulle on joskus sanottu, että olen niitä naisia, joiden käytös on tismalleen samanlaista, oli läsnä naisia tai miehiä. Olin aikanaan jenkeissä töissä ja jenkkinaiset oikein ihmetteli tätä, heillä kun käytös muuttuu heti kun joku kaksilahkeinen ilmestyy paikalle.
En eikä tuollaista ole olemassakaan, se on vain sinun painajaisesi. Pahoittelen sitä. Ap