Olen nainen, johon monet miehet ihastuvat. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Minä voin myös kertoa olevani tuollainen nainen, edelleen tulee treffipyyntöjä Instan ja Facen kautta (entisiä työkamuja/koulukavereita, kaverin kavereita jne), vanhat hellut ikävöivät, on tullut töissä ja harrastuksissa vastaan ihastumisia. Mutta itse en lue tätä ulkonäön piikkiin; olen ihan kivan näköinen nainen mutta luulen, että suurempi syy on se, että olen tosi helposti lähestyttävä, iloinen, huumorintajua löytyy, kohtelen kaikkia samalla tavalla. Mikään tyrkky en ole ja en postaile vähäpukeisia kuvia, en tajua sellaisia ollenkaan, ei ole mun juttu. Onneksi olen löytänyt rinnalleni ihanan miehen ja vastailen kutsuihin kohteliaasti kiitos, mutta ei kiitos.
Mä luulen että sä olet ns synnynnäinen flirtti. Mäkin olen. Olen 32v itse ja sain viime kesänä illanistujaisissa kuulla olevani todella tyrkky.
En olisi uskonut mutta kun 5 lapsuudesta asti minut tuntenutta kaveria näin väitti pakko se oli uskoa.
Mistä tiedät että he ovat ihastuneita sinuun, eivätkä siihen että näytät olevan ihastunut heihin? Miehet rakastavat ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että he ovat ihastuneita sinuun, eivätkä siihen että näytät olevan ihastunut heihin? Miehet rakastavat ihailua.
Ei se vastaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että sinuun on ihastuttu?
Kyllähän tuon aika helposti huomaa tyypistä, Katseet, seuraaminen, vilkuilu yms.
En usko tuohon, sori vaan. Totuus on, että sinuun ei ole ihastunut kukaan, ellei kukaan kerro olevansa ihastunut sinuun.
Joillain ihmisillä on taipumusta kuvitella tietynlaisia asioita. Olin itse nuorempana vähän samantyylinen. Merkkien hakemista ja kuvittelua.
Tämä ei kyllä välttämättä pidä lainkaan paikkaansa että ap kuvittelisi! Itselle on ainakin iän myötä vasta selvinnyt, että hitto sentään jos olen vähänkin huomannut jotain kiinnostuksen merkkejä, niin mies todellakin on ollut kiinnostunut. Nuorena kuvittelin aina että kuvittelen! :D Nyt 35v, ja selvinnyt lukuisista tapauksista jälkikäteen että enpäs muuten kuvitellut (esim. luokkakokouksessa puhuin kahden lukiokaverin kanssa, molemmat kertoivat olleensa aikoinaan ihastuneita, ja minähän vaan luulin silloin lukiossa että kuvittelin katseet yms.). Nykyään tiedän, että jos aistin vähänkin miehen suunnalta kiinnostusta, niin mies on jo sillä tasolla kiinnostuksensa kanssa että ei vaadi minulta kun jotain pientä vastavuoroisuutta, niin siinä se. Testattu monta kertaa. Jos kuvittelet jonkun olevan ihastunut, niin kyllä se vähintään viehättynyt on.
Kyllä minä niin jäin Annea kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin jäin Annea kaipaamaan.
Kuka Anne
Minä voin myös kertoa olevani tuollainen nainen, edelleen tulee treffipyyntöjä Instan ja Facen kautta (entisiä työkamuja/koulukavereita, kaverin kavereita jne), vanhat hellut ikävöivät, on tullut töissä ja harrastuksissa vastaan ihastumisia. Mutta itse en lue tätä ulkonäön piikkiin; olen ihan kivan näköinen nainen mutta luulen, että suurempi syy on se, että olen tosi helposti lähestyttävä, iloinen, huumorintajua löytyy, kohtelen kaikkia samalla tavalla. Mikään tyrkky en ole ja en postaile vähäpukeisia kuvia, en tajua sellaisia ollenkaan, ei ole mun juttu. Onneksi olen löytänyt rinnalleni ihanan miehen ja vastailen kutsuihin kohteliaasti kiitos, mutta ei kiitos.