Olen nainen, johon monet miehet ihastuvat. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naisena havainnoinut, etten ihastu lainkaan sinun miespuolisiin versioihin. Eli sellaisiin, joilla ei oikein ole särmää, ja jotka pyrkivät miellyttämään muita. Mielenkiintoista miettiä, voisiko olla kyse ihan yleisestä ilmiöstä. Että miehet haluavat naisen, joka jollain tapaa palvelee heidän tarpeitaan (ns. kuka vaan kelpaa, kunhan on nätti ja "palvelee" miestään), kun taas naiset ihastuvat miehen persoonaan. Mitä mieltä olet?
Hmm. Näen asian siten, että minä naisena haluan miehen, joka sopii tarpeisiini, mutta en osaa miesten puolesta vastata mitä he etsivät.Jos tietäisin, ei olisi ollut tarvetta pystyttää tätä ketjua, koska minulle on oikeastaan epäselvää mikä minussa muka niin ihmeellistä on, että noin helposti ihastutaan. Ehkä syyt ovat jokaisen kohdalla erilaisia?
Ehdin jo toisaalla vastata, että mielestäni miehet eivät etsi särmätöntä naista, vaan enemmän sellaista näpäkän tyylistä. Mutta se on vain minun kokemukseni asiasta. Luulen, että minua ei livenä kovin herkästi kuvailtaisi ihmiseksi, jossa ei ole särmää. Ap
Vierailija kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT536HZXhIt-Rq2YiR…
Näytätkö tämän tyyliseltä?
Sorry, mutta en uskalla avata linkkejä, jos niissä on viruksia. Voin vastata olenko, jos kuvailet vähän. Ap
Oletko niin hemaseva että jopa Ralph Fienneskin olis ihan lovena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta en uskalla avata linkkejä, jos niissä on viruksia. Voin vastata olenko, jos kuvailet vähän. Ap
Olen eri, mutta kuvassa oli nuori nätti nainen lähes alasti isoine tekorintoineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis sellaisella tavalla, että miehet ihastuvat? Siis eteerinen / feminiininen / missimäinen / pieni ja pehmeä / mannekiinimainen?
Kiinnostaa kai tosiaan, millaiseen tyyppiin miehet helposti ihastuvat.
Olen itse nainen, josta miehet eivät oikein pidä, liian syvämietteinen enkä osaa yhtään flirttaillakaan.
Täällä toinen ääripää, josta miehet eivät pidä. Olen kuulemma liian hauska ja nauran kovaäänisesti. Liian jyrkkiä mielipiteitä ja liikaa energiaa ja elämäniloa. Ja liikaa älyä, eli minua ei pysty oikein haastamaankaan.
Koetko itse, että sinussa on jotain liikaa? Eli koetko olevasi vääränlainen?
Olen joskus tavannut naisia, jotka ovat melko pelokkaita pohjimiltaan ja koettavat siksi viedä tilaa
Kokemus siitä, että minussa on jotain liikaa tai vääränlaista liittyy häpeäkokemuksiin. Mielestäni niitä kannattaisi selvitellä terapiassa, ei välttämättä olisi isokaan projekti, että saisit olla vilkas, hauska nainen - levollisena ja rauhassa se mikä olet niin miesten kuin naistenkin seurassa. Olen itsekin nuorempana käynyt psykodynaamisen terapian, josta oli kovasti apua kasvukipuihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin hemaseva että jopa Ralph Fienneskin olis ihan lovena?
Tuskinpa. Hän taitaa olla joku filmitähti, joten tuskin tulee tilaisuutta testata. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kuvassa oli nuori nätti nainen lähes alasti isoine tekorintoineen
Jahas. Minulla ei ole silikoneja, tekoripsiä eikä -kynsiä enkä ole kovin nuorikaan. Ap
Terve. Täällä toinen samanlainen. Olen yhdistelmä Marilyn Monroeta ja Julia Robertsia.
Vierailija kirjoitti:
Terve. Täällä toinen samanlainen. Olen yhdistelmä Marilyn Monroeta ja Julia Robertsia.
Terve. Meitä riittää! Mielenkiintoinen combo tuo Monroe ja Roberts, he ovat niin erilaisia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
94. Metsästäjänsilmät. Olen oppinut termin palstalta jo pari vuotta sitten, juuri sellaisia silmiä tarkoitan. Ap
En ole kuullut koko termiä. Ehkä pitää googlettaa.
Se termi ei varmaan olekaan muualla käytössä kuin palstalla, joten jäljet johtanevat tänne takaisin. Kapeat silmät tarkoittaa, etteivät ne ole sellaiset pyöreät (kuin kissanpoikasella), vaan "kotkamaiset". Pidän myös kotkan nenästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Heidi?
tunnen ihanan Heidin johon kaikki miehet ihastuu. Minäkin...
T :setämies
Minä taas fantasioin Annesta.
Mitäpä jos sovitaan, että edustan tässä kaikkia, joita kaukaa ihaillaan. Kysy minulta kuin olisin Anne, katsotaan voinko auttaa. Ap
Voi, Anne.........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Heidi?
tunnen ihanan Heidin johon kaikki miehet ihastuu. Minäkin...
T :setämies
Minä taas fantasioin Annesta.
Mitäpä jos sovitaan, että edustan tässä kaikkia, joita kaukaa ihaillaan. Kysy minulta kuin olisin Anne, katsotaan voinko auttaa. Ap
Voi, Anne.........
Varmuuden vuoksi toistan vielä, että minä en ole Anne :) Mutta ehkä minä tai jokin muu ketjussa oleva nainen voimme auttaa sinua jotenkin lemmentuskissasi, jos jokin Anneen liittyvä huoli tai kysymys askarruttaa sinua. Ap
En halua. Sinussa ei ole mitään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaatko hyvin?
En tienaa. Olen kotirouva, jäin töistä pois nelisen vuotta sitten, vaikka teenkin jonkin verran töitä harrastukseksi.
Mistä tuollaisia miehiä löytää? : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaatko hyvin?
En tienaa. Olen kotirouva, jäin töistä pois nelisen vuotta sitten, vaikka teenkin jonkin verran töitä harrastukseksi.
Mistä tuollaisia miehiä löytää? : )
Tämä mun löytyi baarista :) Ap
Tuletko toimeen paremmin miesten kuin naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
94. Metsästäjänsilmät. Olen oppinut termin palstalta jo pari vuotta sitten, juuri sellaisia silmiä tarkoitan. Ap
En ole kuullut koko termiä. Ehkä pitää googlettaa.
Se termi ei varmaan olekaan muualla käytössä kuin palstalla, joten jäljet johtanevat tänne takaisin. Kapeat silmät tarkoittaa, etteivät ne ole sellaiset pyöreät (kuin kissanpoikasella), vaan "kotkamaiset". Pidän myös kotkan nenästä. Ap
Ahaa okei. Itse kutsun niitä suden silmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis sellaisella tavalla, että miehet ihastuvat? Siis eteerinen / feminiininen / missimäinen / pieni ja pehmeä / mannekiinimainen?
Kiinnostaa kai tosiaan, millaiseen tyyppiin miehet helposti ihastuvat.
Olen itse nainen, josta miehet eivät oikein pidä, liian syvämietteinen enkä osaa yhtään flirttaillakaan.
Täällä toinen ääripää, josta miehet eivät pidä. Olen kuulemma liian hauska ja nauran kovaäänisesti. Liian jyrkkiä mielipiteitä ja liikaa energiaa ja elämäniloa. Ja liikaa älyä, eli minua ei pysty oikein haastamaankaan.
Koetko itse, että sinussa on jotain liikaa? Eli koetko olevasi vääränlainen?
Olen joskus tavannut naisia, jotka ovat melko pel
Miten pitkän terapian kävit?
Ne on h*oroja.