Olen nainen, johon monet miehet ihastuvat. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kateellinen jos sinua kauniimpi nainen tulee paikalle ja miehet alkavat huomioida häntä eivätkä sinua?
En, kyllä miehiä riittää kaikille. Nuorempana olin ainakin omasta mielestäni meidän tyttöjen joukosta se vähiten kaunis. Kaksi lapsuudenystävääni hankki opiskelurahojaan katalogimallina ja oli catwalkillakin täällä Suomessa. Minä olin se tavallinen tyllerö. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein keskimäärin joku mies ihastuu sinuun? Mistä ihastuminen yleensä johtuu?
Kauhean hassu ajatus että joku vetää ihmisiä noin paljon puoleensa. Minuun ihastuu suunnilleen yksi mies kymmenessä vuodessa ja oikeastaan kaikki ihmiskontaktini ovat aina olleet paria poikkeusta ja muutamia kadulla huutelevia spurguja lukuun ottamatta platonisia. Me eletään ihan eri maailmoissa
Taisin jo tähän vastatakin ketjun aiemmassa vaiheessa. Minusta ihastumisen tunne syntyy siitä, kun ihmisellä on paikka elämässä, jonka se täyttää ja hän saa peilauksen itsestään, josta pitää. Valitettavasti minusta tuntuu, että miehet ihastuvat melkein kehen hyvänsä, se on jotenkin sääli, koska olisihan se hienoa, jos he tuntisivat sen, johon ihastuvat. He ihastuvat ulkonäköön ja tunteeseen, jonka ihastus saa heissä aikaan. Mutta jos joku mies oli erilainen, niin silloin minäkin arvostin häntä korkeammalle - siis mies, joka kiinnostui minusta jotenkin aidosti eikä vain geneerisesti iskemismielessä. Tällaisista miehistä tuli aikoinaan poikaystäviä tai sitten hyviä ystäviä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Strategiset mitat?
Olen keskimittainen ja normaalipainoinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kateellinen jos sinua kauniimpi nainen tulee paikalle ja miehet alkavat huomioida häntä eivätkä sinua?
En, kyllä miehiä riittää kaikille. Nuorempana olin ainakin omasta mielestäni meidän tyttöjen joukosta se vähiten kaunis. Kaksi lapsuudenystävääni hankki opiskelurahojaan katalogimallina ja oli catwalkillakin täällä Suomessa. Minä olin se tavallinen tyllerö. Ap
Ja tavallisiin helpostilähestyttäviin tylleröihin miehet enimmäkseen ihastuvat. Ei tarvitse olla edes mitenkään kaunis, kunhan on kiva.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla tavallinen nainen? Lähes jokaiseen naiseen ihastuu kymmeniä miehiä. Hyvin vähän on naisia joihin ei ihastuisi kukaan tai vaan pari miestä.
Asiantuntija
Kyllä, sitä sattuu muillekin naisille. Tästäkin oli ketjun alkupuolella jo puhetta ja kutsuin muitakin naisia vastailemaan kysymyksiin aiheesta ja joku vastailikin hetken aikaa. Sinäkin voit vastata, jos haluat. Minä päätin laittaa oman tekstini perään ap, että erotun joukosta aloittajana. Meillähän voi olla hieman eri kokemusta ja näkemys kysymyksiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tavallisiin helpostilähestyttäviin tylleröihin miehet enimmäkseen ihastuvat. Ei tarvitse olla edes mitenkään kaunis, kunhan on kiva.
Kyllä. Miehet pitävät kivoista ja aurinkoisista naisista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö pukeutua kauniisti?
Joo, olen aika turhamainen, olin jo lapsena. Äitini olisi halunnut pukea minut käytännöllisiin Marimekon vaatteisiin ja leikata lyhyen pottatukan, mutta en suostunut. Olen tarkka vaatteista, hiuksista ja muutenkin ulkonäöstä edelleen. Ap
Tämä on todella outo ketju, eilen oli tosiaan minullakin välillä mielessä Heidi, mutta vahvemmin Dora, hänkin Ruotsista. Skoonelainen vaalea nainen. Tänään tunnistan teksteissäsi aivan jumalaisen Jessican, mutta jostain syystä kommunikoit Suomeksi. Tosin Jessica on kohtalaisen yleinen nimi Suomessakin. Good night Jessica darlig, love u babe.
Sen kummemmin säiettä lukematta olen sitä mieltä, että jos tuntee saavansa paljon ihailua sitä jollain tapaa itse ruokkii sitä.
Jos asia muodostuu ongelmaksi ja ruokkiminen ei ole tietoista, niin kannattaa seurata omaa käyttäytymistä tarkemmin ja keksimään ne syyt miksi ihmisillä on tapana tykästyä. Ehkäpä antaa vaikka kaverin kuvata sivusta sinun interaktioita miesten kanssa.
Muussa tapauksessa sanon, että jaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella outo ketju, eilen oli tosiaan minullakin välillä mielessä Heidi, mutta vahvemmin Dora, hänkin Ruotsista. Skoonelainen vaalea nainen. Tänään tunnistan teksteissäsi aivan jumalaisen Jessican, mutta jostain syystä kommunikoit Suomeksi. Tosin Jessica on kohtalaisen yleinen nimi Suomessakin. Good night Jessica darlig, love u babe.
Hienoja nimiä, Dora, Jessica, ehkä he ilahtuisivat, jos näkisivät tekstisi. Öitä, kauniita unia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen kummemmin säiettä lukematta olen sitä mieltä, että jos tuntee saavansa paljon ihailua sitä jollain tapaa itse ruokkii sitä.
Jos asia muodostuu ongelmaksi ja ruokkiminen ei ole tietoista, niin kannattaa seurata omaa käyttäytymistä tarkemmin ja keksimään ne syyt miksi ihmisillä on tapana tykästyä. Ehkäpä antaa vaikka kaverin kuvata sivusta sinun interaktioita miesten kanssa.
Muussa tapauksessa sanon, että jaa.
Harmi, että loppuun piti tulla tällainen kommentti, johon en ehtinyt eilen vastata, kun palsta meni kiinni. Toisaalta miksei, kun tällaista ajattelua edelleen on olemassa, valitettavasti.
Se että tyttöihin ja naisiin ihastutaan on aivan normaalia, eikä millään tavalla tyttöjen ja naisten syytä eikä miestenkään. Siitä ei tarvitse syyllistyä, se ei auta mitään, eikä opeta tulemaan toimeen ilmiön kanssa, jolloin se vääristyy ja kohdistuu miehiin ja heidän oletettuun luontaiseen "himokkuuteensa", jota nainen koettaa vältellä sen sijaan, että oppisi tulemaan toimeen ihastumisten kanssa luontevasti ja ketään syyllistämättä.
Pahimmillaan tällaisen ajatusten ääripäässä on se, että naisen pitäisi pukeutua kaapuun ja pysyä kotona, etteivät miehet saa vääriä ajatuksia tai sitten seksuaalirikollisten ns. ajatusvääristymät, jossa uhri "kerjäsi sitä". Tai stalkkeri, joka ajattelee, että vainottu ruokkii ihastusta, tekipä uhri mitä tahansa. Koko kommentti on tuollaisen ajattelun läpitunkemaa.
Toisen ihmiset ajatukset ja teot eivät kuitenkaan ole kenenkään muun kuin hänen itsensä vastuulla. On mielestäni sairasta ajatella noin, ja itsellänikin on kokemusta siitä, kun minuun tuollaista ajattelua kohdistettiin. Yläasteikäisena, pian uuteen kouluun tultuani, muutama ilkeä bitch huoritteli ja hakkasi minut, kun yhden poikaystävä oli kuulemma ihastunut minuun. En ollut koskaan edes jutellut kyseisen, viitisen vuotta vanhemman tyypin kanssa eli ainoa rikokseni oli se, että olen olemassa.
Jokainen terve nuori testaa myös omaa viehätysvoimaansa vastakkaiseen sukupuoleen, jos kaikki menee hyvin, siitäkään ei pidä syyllistyä. Naiset, jotka käyttävät viehätysvoimaansa vaikkapa "putsatakseen" miehen rahoistaan ovat jo ihan eri keskustelu kuin se mikä tässä ketjussa on aiheena. Ap
Kun nyt saat paljon ihailua, niin otatko ilon irti tilanteesta? Oletko siis poly ja annat monen miehen nussía sua samalla kun vaadit sun betapoikkikselta uskollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt saat paljon ihailua, niin otatko ilon irti tilanteesta? Oletko siis poly ja annat monen miehen nussía sua samalla kun vaadit sun betapoikkikselta uskollisuutta?
Että mitä!? :D Aikamoinen skenaario kyllä tuokin, joka sinun päästäsi pölähti. En ole poly ja iloni on olla monogaaminen ja uskollinen. Samaa odotan myös mieheltäni. Ap
Miksi olet täällä tiistai aamuna vastaamassa kysymyksiin? Kuinka monta vuotta olet ollut työttömänä ja paljonko se vaaka oikeasti näyttää kun sille astut? Vai meneekö rikki?
BUSTEEEEEEDD
Oletko tyypillinen huomioH joka vaikka väkisin rakastuttaa miehiä itseensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitä!? :D Aikamoinen skenaario kyllä tuokin, joka sinun päästäsi pölähti. En ole poly ja iloni on olla monogaaminen ja uskollinen. Samaa odotan myös mieheltäni. Ap
Mutta kyllä kelpaa vastaanottaa kaikkien muitten miesten ihailua? Sen takiahan sä tän aloituksen teit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet täällä tiistai aamuna vastaamassa kysymyksiin? Kuinka monta vuotta olet ollut työttömänä ja paljonko se vaaka oikeasti näyttää kun sille astut? Vai meneekö rikki?
BUSTEEEEEEDD
En ole muuten ollut elämässäni päivääkään työttömänä. Suurimman osan työurastani olen ollut yrittäjä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyypillinen huomioH joka vaikka väkisin rakastuttaa miehiä itseensä?
Olen, pidän joukon ympäripörrääviä miehiä somessa laittamalla pikkutuhmia kuvia instaan joita oma mies ei näe. Sivelee mun egoa kun monet miehet sanoo kauniiksi. Jotkut jopa sanoo suoraan että ne haluu panna mua ja sit mä kiihotun.
Ap
Kuinka usein keskimäärin joku mies ihastuu sinuun? Mistä ihastuminen yleensä johtuu?
Kauhean hassu ajatus että joku vetää ihmisiä noin paljon puoleensa. Minuun ihastuu suunnilleen yksi mies kymmenessä vuodessa ja oikeastaan kaikki ihmiskontaktini ovat aina olleet paria poikkeusta ja muutamia kadulla huutelevia spurguja lukuun ottamatta platonisia. Me eletään ihan eri maailmoissa