Olen nainen, johon monet miehet ihastuvat. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kohtuukaunis, flirtti, avoin,hymyilevä, ystävällinen kaikille. Tuollainen tuttava veti miehiä aina.
En omasta mielestäni ole flirtti, mutta varmaankin muuten aika lailla tuollainen. Ap
"En flirttaile juurikaan, mutta sanailen kyllä mielelläni, jos joku alkaa sanailla. Luulen, että sinun kannattaisi olla miesten suhteen aktiivisempi, kiinnostua heistä enemmän, hymyillä ja antaa viestiä, että haluat jutella ja seurustella. Jos siis haluaisit, että sinusta oltaisiin kiinnostuneita enemmän."
Veikkaan että aika moni mies kokee tuon flirtiksi.
Niin kokee. Olen siis ollut itsekin syyllinen tilanteeseen, joka kuitenkin johtuu luontaisesta persoonallisuudenpiirteestäni alun perin. Olen opetellut pidättyväisemmäksi tietoisesti.
Tai siis olen aika pidättyväinen ollutkin sikäli, että en kerro itsestäni niin paljon, vaan annan toiselle tilaa. Siitähän ongelma johtuukin, jos tarkastellaan tuosta kuuntelemisen vajeen näkökulmasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Heidi?
tunnen ihanan Heidin johon kaikki miehet ihastuu. Minäkin...
T :setämies
Minä taas fantasioin Annesta.
Minä tunnen erään Annen, josta kaikki miehet pitävät. Minä en mitenkään vihaa häntä, mutta en myöskään halunnut olla hänen ystävänsä, vaikka hän kuinka yritti ystävystyä kanssani. Olen siis itse nainen. Tuntemani Anne on liian lepsu ja yrittää miellyttää kaikkia, niin ettei hänellä ole mitään lojaliteettia ketään kohtaan eikä oikein mitään mielipiteitä. Vähän sellainen "viattomalla tavalla selkäänpuukottaja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Heidi?
Mitäpä jos sovitaan, että edustan tässä kaikkia, joita kaukaa ihaillaan. Kysy minulta kuin olisin Anne, katsotaan voinko auttaa. Ap
Kuunteletko musiikkia? Jos kuuntelet, minkälaisesta musiiksta pidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis sellaisella tavalla, että miehet ihastuvat? Siis eteerinen / feminiininen / missimäinen / pieni ja pehmeä / mannekiinimainen?
Kiinnostaa kai tosiaan, millaiseen tyyppiin miehet helposti ihastuvat.
Olen itse nainen, josta miehet eivät oikein pidä, liian syvämietteinen enkä osaa yhtään flirttaillakaan.
Täällä toinen ääripää, josta miehet eivät pidä. Olen kuulemma liian hauska ja nauran kovaäänisesti. Liian jyrkkiä mielipiteitä ja liikaa energiaa ja elämäniloa. Ja liikaa älyä, eli minua ei pysty oikein haastamaankaan.
Koetko itse, että sinussa on jotain liikaa? Eli koetko olevasi vääränlainen?
Olen joskus tavannut naisia, jotka ovat melko pelokkaita pohjimiltaan ja koettavat siksi viedä tilaa ja ikään kuin päästä tilanteen herraksi sitä kautta. Heihin on vaikea saada kontaktia (jotkut kokevat niin), mutta itse saan kyllä hyvin kontaktia ja pidän sinun tapaisista naisista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naisena havainnoinut, etten ihastu lainkaan sinun miespuolisiin versioihin. Eli sellaisiin, joilla ei oikein ole särmää, ja jotka pyrkivät miellyttämään muita. Mielenkiintoista miettiä, voisiko olla kyse ihan yleisestä ilmiöstä. Että miehet haluavat naisen, joka jollain tapaa palvelee heidän tarpeitaan (ns. kuka vaan kelpaa, kunhan on nätti ja "palvelee" miestään), kun taas naiset ihastuvat miehen persoonaan. Mitä mieltä olet?
Aika rankan analyysin teit nyt kyllä ap:sta.. Olet vielä ilmeisen varma, että se pitää paikkansa, kun kysymyksesi pohjautuu niin vahvasti olettamukseesi.
En saanut tuollaista kuvaa itse ollenkaan hänestä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis sellaisella tavalla, että miehet ihastuvat? Siis eteerinen / feminiininen / missimäinen / pieni ja pehmeä / mannekiinimainen?
Olen itse nainen, josta miehet eivät oikein pidä, liian syvämietteinen enkä osaa yhtään flirttaillakaan.
Täällä toinen ääripää, josta miehet eivät pidä. Olen kuulemma liian hauska ja nauran kovaäänisesti. Liian jyrkkiä mielipiteitä ja liikaa energiaa ja elämäniloa. Ja liikaa älyä, eli minua ei pysty oikein haastamaankaan.
Joo, ihan varmasti!
Eiköhän ongelma ole jossain muualla.. Vähän siltä vaikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naisena havainnoinut, etten ihastu lainkaan sinun miespuolisiin versioihin. Eli sellaisiin, joilla ei oikein ole särmää, ja jotka pyrkivät miellyttämään muita. Mielenkiintoista miettiä, voisiko olla kyse ihan yleisestä ilmiöstä. Että miehet haluavat naisen, joka jollain tapaa palvelee heidän tarpeitaan (ns. kuka vaan kelpaa, kunhan on nätti ja "palvelee" miestään), kun taas naiset ihastuvat miehen persoonaan. Mitä mieltä olet?
No en minäkään tuollaiseen ihastuisi. Mutta en kyllä ap:n vastauksista ole saanut käsitystä että hän haluaisi tai yrittäisi miellyttää kaikkia ja olisi jotenkin särmätön persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Heidi?
Minä tunnen erään Annen, josta kaikki miehet pitävät. Minä en mitenkään vihaa häntä, mutta en myöskään halunnut olla hänen ystävänsä, vaikka hän kuinka yritti ystävystyä kanssani. Olen siis itse nainen. Tuntemani Anne on liian lepsu ja yrittää miellyttää kaikkia, niin ettei hänellä ole mitään lojaliteettia ketään kohtaan eikä oikein mitään mielipiteitä. Vähän sellainen "viattomalla tavalla selkäänpuukottaja".
En usko, että kaikki miehet pitävät Annesta. Se ei ole mahdollista. Muutenkin minulla on sellainen tuntuma, että miehet eivät pidä naisista, jotka ovat lepsuja ja yrittävät miellyttää kaikkia. Mielestäni asia on pitkälti täysin toisin päin eli miehet pitävät naisista, joilla on hyvin selkeät rajat ja näpäkkä tyyli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta vastaan silti: ei ole kyse yleisestä ilmiöstä. Tuota toki esiintyy silti molemmilla sukupuolilla. Ja toisekseen: mitä ihmettä analysoit/selität Ap:sta?
Vierailija kirjoitti:
Kuunteletko musiikkia? Jos kuuntelet, minkälaisesta musiiksta pidät?
Pidän musiikista ja musisoin myös itse. Kuuntelen esimerkiksi vanhaa musiikkia (barokkimusiikkia) ja hyvin raskasta musiikkia, mutta se on niin marginaalista, etten taida uskaltaa mainita nimiä. Niiden perusteella minut voisi jopa tunnistaa, koska bändit eivät ole kovin tunnettuja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko itse, että sinussa on jotain liikaa? Eli koetko olevasi vääränlainen?
Olen joskus tavannut naisia, jotka ovat melko pelokkaita pohjimiltaan ja koettavat siksi viedä tilaa ja ikään kuin päästä tilanteen herraksi sitä
Joo olen joskus kokenut, että minussa on jotain liikaa. Kunnes hyväksyin adhd-persoonallisuuteni, ja sen ettei ns. ääripäille löydy niin helposti sopivaa kumppania. Olipa kyse hiljaisista ja vakavista tai eläväisistä kuten minä. Sinkku olen, eikä haittaa ainakaan tällä hetkellä. Parisuhteeni ovat olleet suoraan sanottuna masentavia. Toisen pitää tuoda jotain lisää elämääni eikä ottaa pois.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT536HZXhIt-Rq2YiR…
Näytätkö tämän tyyliseltä?
Vierailija kirjoitti:
Ihastuvatko naisetkin?
En usko, en ole ainakaan huomannut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan varmasti!
Eiköhän ongelma ole jossain muualla.. Vähän siltä vaikuttaisi.
Tämä, vaikuttaa jo lyhyen kuvauksensa perusteella ärsyttävältä mölisijältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että sinuun on ihastuttu?
Kyllähän tuon aika helposti huomaa tyypistä, Katseet, seuraaminen, vilkuilu yms.
Kyllä minäkin kerään paljon katseita ja minua vilkuillaan, mutta ei ole synonyymi millekään ihastumiselle. Lähinnä siinä on kyse siitä kuinka omaan silmään viehättävää ihmistä on miellyttävää seurata ja katsella. Kiinnostavana sinua silti pidetään, se on kyllä totta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinuun ihastunut yhtäaikaa useampi lyhyemmällä ajalla vai onko yksittäisiä eri ihastumisia ollut tasaisemmin vuosien aikana?
Tasaisesti, en niin paljon tutustu uusiin ihmisiin kuitenkaan nuoruusikää lukuunottamatta. Toki minua kosittiinkin pari vuotta sitten keskellä katua, kun olin panemassa autoon lisää parkkiaikaa. Siihen pölähti melkoisessa laitamyötäisessä ja deekiksellä oleva todella pitkä ja varsin komea herrasmies, joka sanoi haluavansa naimisiin kanssani. Hän ei kuulemma halua minusta vain seksiä, vaan nimenomaan naimisiin :) Se oli hupaisa kohtaaminen. Ehkä hän näki minun autoni ja ihastui siihen myös ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa jyrkkiä mielipiteitä = kykenemätön kompromisseihin, haastat riitaa joka asiasta. Juu ei kiitos.