Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen, johon monet miehet ihastuvat. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.03.2024 |

Vastaan, jos osaan. 

Kommentit (227)

Vierailija
61/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis sellaisella tavalla, että miehet ihastuvat? Siis eteerinen / feminiininen / missimäinen / pieni ja pehmeä / mannekiinimainen?

Kiinnostaa kai tosiaan, millaiseen tyyppiin miehet helposti ihastuvat.

Olen itse nainen, josta miehet eivät oikein pidä, liian syvämietteinen enkä osaa yhtään flirttaillakaan. 

Vierailija
62/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät että ovat ihastuneita? Ite olen ulospäinsuuntaunut, välitön kohtaamisissa. Ja monet luulevat että oisin ihastunut heihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kohtuukaunis, flirtti, avoin,hymyilevä, ystävällinen kaikille. Tuollainen tuttava veti miehiä aina.

Vierailija
64/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinusta paljon kun puhutaan ihastumisesta? Eli mitä se tarkoittaa? Onko sinulla koko ajan joku ja joitakin jotka sinua yrittää lähestyä? 

Vierailija
65/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi tykkää siitä, että sinuun ihastutaan ja kerrotko hänelle niistä.

Vierailija
66/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaunis sellaisella tavalla, että miehet ihastuvat? Siis eteerinen / feminiininen / missimäinen / pieni ja pehmeä / mannekiinimainen?

Olen itse nainen, josta miehet eivät oikein pidä, liian syvämietteinen enkä osaa yhtään flirttaillakaan. 

No tuo on käsittääkseni oleellista, että on sellainen helposti lähestyttävä persoona. Itse en ole mallin mitoissa, mutta varmaan ihan sellanen ok, perusnätti kuitenkin. Olen useimmiten avoin keskustelulle ja heitän läppää.. Kyllä sitä kautta tulee tutustuttua vaikka kehen.

Ohis

Vierailija
67/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi menevänsä saunaan, ette saa siltä vastauksia nyt.

Vierailija
68/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon on "monet miehet"? Tapahtuuko tätä siis tyyliin viikoittain, vai mikä riittää jotta voi sanoa olevansa ihminen johon monet miehet ihastuvat

Vierailija
69/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko minä?! Lähes jokainen asia vois olla oma kirjoitukseni. Saunaankin olen just menossa. 

En taida olla :)  Mä tulin jo saunasta. Oli hyvät löylyt. Ap

Vierailija
70/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen joidenkin mielestä kaunis. Olen hyvin feminiininen, siitä miehet pitävät. Se on käsittääkseni huomattavasti tärkeämpää kuin olla klassinen kaunotar tai jotain muuta suosittua kaunotartyyppiä. 

En flirttaile juurikaan, mutta sanailen kyllä mielelläni, jos joku alkaa sanailla. Luulen, että sinun kannattaisi olla miesten suhteen aktiivisempi, kiinnostua heistä enemmän, hymyillä ja antaa viestiä, että haluat jutella ja seurustella. Jos siis haluaisit, että sinusta oltaisiin kiinnostuneita enemmän. Vain harjoitus tekee mestarin mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Kiitos kysymksestäsi. Ketjun avatessani odotin tällaisia kysymyksiä. Kysy lisääkin jos kiinnostaa, mutta älä ota vastauksiani liian vakavasti, sillä kyseessä on vain yhden naisen näkemys kysymykseesi. Ap

Vierailija
71/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät että ovat ihastuneita? Ite olen ulospäinsuuntaunut, välitön kohtaamisissa. Ja monet luulevat että oisin ihastunut heihin. 

Sen huomaa mm. miellyttämisenhalusta, halusta olla ylimääräisesti tekemisissä, saan ehkä lahjoja, katse on sellainen "pehmeä" ja muutama muukin juttu. Ja sitten on tietysti se, että se sanotaan suoraankin. Halutaan seurustella (kun olin sinkku) tai halutaan erota omasta puolisosta (mikä on kamalaa!). Ap

Vierailija
72/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kohtuukaunis, flirtti, avoin,hymyilevä, ystävällinen kaikille. Tuollainen tuttava veti miehiä aina.

En omasta mielestäni ole flirtti, mutta varmaankin muuten aika lailla tuollainen. Ap

Vierailija
73/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinusta paljon kun puhutaan ihastumisesta? Eli mitä se tarkoittaa? Onko sinulla koko ajan joku ja joitakin jotka sinua yrittää lähestyä? 

Tarkoitin tässä elämänmittaista kokemusta siitä, että minuun ihastutaan ja on ihastuttu helposti. Olen joutunut torjumaan todella paljon miehiä, mikä ei ole yhtään mukavaa. Ap

Vierailija
74/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omasta mielestäni ole flirtti, mutta varmaankin muuten aika lailla tuollainen. Ap

"En flirttaile juurikaan, mutta sanailen kyllä mielelläni, jos joku alkaa sanailla. Luulen, että sinun kannattaisi olla miesten suhteen aktiivisempi, kiinnostua heistä enemmän, hymyillä ja antaa viestiä, että haluat jutella ja seurustella. Jos siis haluaisit, että sinusta oltaisiin kiinnostuneita enemmän."

Veikkaan että aika moni mies kokee tuon flirtiksi.

Vierailija
75/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan tätä ihan mielenkiinnosta. 

Vierailija
76/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on käsittääkseni oleellista, että on sellainen helposti lähestyttävä persoona. Itse en ole mallin mitoissa, mutta varmaan ihan sellanen ok, perusnätti kuitenkin. Olen useimmiten avoin keskustelulle ja heitän läppää.. Kyllä sitä kautta tulee tutustuttua vaikka kehen.

Ohis

Samaa mieltä, olen avoin ja helposti lähestyttävä. Olen kyllä himmaillutkin sitä aika paljon, en esimerkiksi enää koskaan työssäkään lähetä viestejä miehille kuin sähkösanomatyyliin erään hyvin ikävän tapahtumaketjun takia, kun työkaveri rakastui minuun. Ap

Vierailija
77/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on "monet miehet"? Tapahtuuko tätä siis tyyliin viikoittain, vai mikä riittää jotta voi sanoa olevansa ihminen johon monet miehet ihastuvat

Tarkoitin elämänmittaista kokemusta kuten jo kirjoitin. Nuorena, kun tapasin paljon ihmisiä ja tein paljon asioita, tätä tietysti tapahtui yhtenään. Ap

Vierailija
78/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsisin pöksyihisi?

Hei hei hei. Odotas hetkinen. Mulla on kysyms myös.

Miten pääsisin pois näistä pöksyistä. Varoitus. Täältä ei pääse pois ja tarvitset kaasunaamarin.

Vierailija
79/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi tykkää siitä, että sinuun ihastutaan ja kerrotko hänelle niistä.

No viimeksi hän sanoi, että "miesparka", kun hänelle kerroin eräästä tapauksesta. En minä kerro ja yritän olla itsekin huomaamatta ja himmailla eikä mieheni ole mustasukkaista tyyppiä.

Kamala kun alkoi äkkiä tuntua itserakkaalta tämä aihe. Miksi helv edes aloitin tämän ketjun, kuvittelin että tämä poistuu heti ja kun oli niitä kysy sitä ja tätä -ketjuja, niin tuli laitettua tällainen. Ap

Vierailija
80/227 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä sitten myös sanoa, että mä olen nainen johon ihastutaan paljon, kun mulla on aina ollut 3-5 miestä samaan aikaan  sanomassa, että he ovat ihastuneita tai että olisin heidän elämän nainen. Olen nyt 40.v ja tätä on jatkunut ala-asteelta asti. Osa ihastuneista on myös olleet naisia. Eli Saanko liittyä kerhoon? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi