Hei etätyöntekijä! Mikä on totuus ahkeroinnistasi?
Esitätkö ahkerampaa kuin olet ja puuhailet kotona omia juttujasi?
Kommentit (148)
Saan enemmän aikaan ja olen levänneempi kun työmatkat jää pois ja voin nukkua myöhempään.
Mites läsnätyöntekijä, menetkö vaan litkimään kahvia ja juoruamaan?
varsinkin keskijohto on hyvin usein läsnätyössä, koska he pelkäävät että huomataan että heillä ei ole mitään virkaa. Notkuvat sitten työpaikalla.
Ei ole valitettu tuloksista. That's all.
Idiootti. Teen töitä pitäen lähinnä mikrotaukoja vessassa käymiseen.
tää on joku undercover toimittaja, joka haluaa kirjoittaa paskaa etätyöstä.
No eipä siinä ehdi paljon kotona touhuta muuta kun palavereja on tasaisesti klo 8-17
Oikeesti työskentelen viikossa noin 1 päivän työt
Teen kaikki työt mitä pitääkin tehdä. Toimistolla tulee laiskoteltua, kun kahvitellaan työkavereiden kanssa pitemmän kaavan kautta ja teen ne rästityöt sitten etätöissä.
Nukun johonkin klo 11 ja työskentelen ehkä 2 tuntia per päivä
Teen kyllä tosi paljon töitä ja unohdan välillä tauottaa. Toimistolla kun käy niin en ihmettele miksi osan työpanoksesta valitetaan. On se työnteko siellä kyllä melkoista himmailua. Myös itsellä silloin kun käyn.
Vierailija kirjoitti:
Työsketen ehkä 5 tuntia viikossa
Sama 😎
Enemmän saan kotona tehtyä kuin toimistolla. Siellä koko ajan joku keskeyttää milloin milläkin asialla ja välillä jutellaan työkavereiden kanssa niitä näitä. Eipä silti, hyvää sekin tekee, kovin olisi tylsää ja yksinäistä puurtamista ilman ihania työkavereita.
Keskityn paremmin kotona, joten saan myös enemmän aikaan.
No mun laskennallinen tuntipalkka on joku 400 e / h
Jos katotaan paljonko oikeesti teen töitä ja paljonko saan palkkaa
Tehdastyöläiset taas yrittää sitkeästi ylläpitää myyttiä etätyötä tekevien laiskuudesta...
Teen yleensä etätöitä klo 8-12 ja 13-17. Ruokatunnilla käyn lenkillä ja syön sitten tietokoneen ääressä.
Vierailija kirjoitti:
No mun laskennallinen tuntipalkka on joku 400 e / h
Jos katotaan paljonko oikeesti teen töitä ja paljonko saan palkkaa
Näin se menee mullakin
Ettekä te voi sille mitään
Teen töitä niin paljon kuin minulle asetettujen tavoitteiden ja niihin kuuluvien tehtävien hoitaminen vaatii. Joskus se vaatii venymistä ja rankkaa taukoamatonta puurtamista, joskus voin vetää lonkkaa ja tehdä vaikka omia juttuja välillä päivän aikana. Työnantaja luottaa että hoidan hommani. En ole mikään ojankaivaja-orja jonka pikkupomo kyttää herkeämättä olan takana ja hoputtaa jos ojaa ei valmistu riittävän monta metriä joka ikinen tunti.