Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Et sä ikinä pääse edes treffeille kun naiset ei huoli. Jatka muovifiguureiden keräilyä.

Vierailija
03.03.2024 |

Naisille ei kelpaa Suomalainen mies. Mieluummin antavat tummien miesten hedelmöittää kohtunsa. Suomimies saa maks hoitaa heidän lapsia.

Jos valitsisitte naiset meidät Suomimiehet... Me tehtäis mitä vaan. Itse En välittäisi, vaikka tyttöystäväni pieraisisi, kun annan hänelle suuseksiä, koska haluan, että nainen, jonka kanssa olen sellaisessa tilanteessa, olisi vain oma itsensä ja rentoutunut. Olen täällä tyydyttääkseni sinua... Ole vain luonnollinen ja rentoudu... Mulle saat tehdä kuten haluat... joten tämä sopisi minulle täydellisesti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestön vaihto

Vierailija
2/5 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me ei kelvata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään My Little Pony -figuureja. Ne on kivoja...

Vierailija
4/5 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breivik saa jätesäkeittäin rakauskirjeitä vankilaan, mutta kiltti ja mukava mies ei kelpaa kenellekkään.

Vierailija
5/5 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, kerrahan tässä vaan eletään, jokainen tekee sen miten parhaaksi katsoo.

Ei sitä draamaa jaksa jatkuvasti mitä kumppani mahdollisesti aiheuttaa.

Figuurien keräily voi olla tuottoisaa myöhemmin kun ei niitä itse tarvitse ja onhan moni figuuri tyylikkään näköinen ja hintansa väärti jos löytyy ylimääräistä mammonaa, saman verran menee kumppaniinkin olettaisin. Itseäni ei parisuhteet kiinnosta enää, sain tarpeekseni siitä jonniin joutavasta draamasta, mieluummin keskityn itseeni ja omaan elämääni siitä nautiskellen.