Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän kropan saa sali+lenkkeily yhdistelmällä kuka tahansa,

Vierailija
02.03.2024 |

jolla ei ole merkittävää ylipainoa. 3x vkossa salia ja 2-3x viikossa lenkkeilyä. Nyt jos aloittaa, on kesällä jo paljon atleettisempi kroppa. 

Kommentit (366)

Vierailija
61/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä salitreeni ei riitäkään, niinku ap sanoi, vaan pitää käydä salilla ja juosta. Näettekö useinkin lenkkeilyä ja salia harrastavaa ihmistä, jolla olisi huono kroppa? 

Ei tarvi juosta, kävely, fillarointi, crosstrainer ym on ihan yhtä hyviä myös

Montako kilometriä pitää oikein pyöräillä? Pyöräilin viime yhteensä 5000 km ja kävin kolmisen kertaa viikossa salilla, silti ei ole ns. hyvä kroppa.

13km joka päivä? Ihan en usko. 

En pyöräile joka päivä, 3-5 krt viikkoon, mutta talvella sisäpyöräilyä ja kesällä sitten enemmän pidempää lenkkiä maantiepyörällä. Työmatkat on kesällä jo 10 km, maantielenkit yleensä keskimäärin 75 km, en niitä toki joka päivä tee. Ja kyllä, silti löytyy kropasta rasvaa.

Vierailija
62/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä salitreeni ei riitäkään, niinku ap sanoi, vaan pitää käydä salilla ja juosta. Näettekö useinkin lenkkeilyä ja salia harrastavaa ihmistä, jolla olisi huono kroppa? 

Montako kilometriä pitää oikein pyöräillä? Pyöräilin viime yhteensä 5000 km ja kävin kolmisen kertaa viikossa salilla, silti ei ole ns. hyvä kroppa.

En pyöräile joka päivä, 3-5 krt viikkoon, mutta talvella sisäpyöräilyä ja kesällä sitten enemmän pidempää lenkkiä maantiepyörällä. Työmatkat on kesällä jo 10 km, maantielenkit yleensä keskimäärin 7

No sitten sun ruokavalio on pielessä. Ei se rasva ilmasta sinne kerry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pyöräile joka päivä, 3-5 krt viikkoon, mutta talvella sisäpyöräilyä ja kesällä sitten enemmän pidempää lenkkiä maantiepyörällä. Työmatkat on kesällä jo 10 km, maantielenkit yleensä keskimäärin 7

Varmasti löytyy, jos ruokavalio ja elämäntavat muuten eivät ole kunnossa. Katsos kun ei rasva pelkällä pyörän polkemisella poistu. 

Vierailija
64/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri, n. 40 v. nainen on ahkera käymään salilla ja lenkillä, ollut jo vuosia. 

Mutta hänen kroppansa ei ole kyllä hyvä, vaikka on hyvässä kunnossa varmasti.

Ylipainoa löytyy, ja on sellainen roteva, tasapaksu tankki, anteeksi nyt vain. Mahakin on iso. 

No siinä ei ole ruokavalio sitten kunnossa

No ei varmaan olekaan, mutta tämä oli vastaus olettamukseen "näettekö lenkkeilyä ja salia harrastavia joilla huono kroppa" niin kyllä, näen. 

Vierailija
65/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä riittävän pitkän levon suolistolle eli 11-12h illasta aamuun ilman ravintoa. 

Vierailija
66/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienten lasten yh, tuo on minulle täysin mahdotonta. Ärsyttää tällaiset kaikille mahdollista -lausunnot.

Vierailija
67/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienten lasten yh, tuo on minulle täysin mahdotonta. Ärsyttää tällaiset kaikille mahdollista -lausunnot.

Ei ole. Lapsille hoitaja ja sinä menet salille. Lenkkeily yhdessä lasten kanssa. 

Vierailija
68/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten treenaan itselleni rinnat ja leveät lantioluut? Kukaan ei ole vielä kertonut. T. hoikka mutta tasapaksu

Vierailija
69/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin vielä riittävän pitkän levon suolistolle eli 11-12h illasta aamuun ilman ravintoa. 

Yövuoro kokonaan syömättä? Oliko muita hulluja ideoita? 

Vierailija
70/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yh ja olen aina löytänyt treeneilleni kolon. Tunti 3-4 kertaa viikossa ei ole ollut mahdoton yhtälö.

Vierailija
71/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten treenaan itselleni rinnat ja leveät lantioluut? Kukaan ei ole vielä kertonut. T. hoikka mutta tasapaksu

Rinnat eli rintalihakset kyllä kehittyvät salitreenillä. Lantioluut eivät toki kasva, mutta lantiota tulee lisää kun lihasmassa lantiolla kasvaa.

Mistä muuten olet saanut päähäsi, että hyvä kroppa=isot tissit ja leveä lantio? 

Vierailija
72/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas tällaista ihme hifistelyä ja mutuilua. Ihmiset käy öisin töissä, pakko sitä on jossain kohtaa sapuskaa saada. Tämä väite ei perustu yhtään mihinkään

Vierailija
73/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri, n. 40 v. nainen on ahkera käymään salilla ja lenkillä, ollut jo vuosia. 

Ylipainoa löytyy, ja on sellainen roteva, tasapaksu tankki, anteeksi nyt vain. Mahakin on iso. 

No ei varmaan olekaan, mutta tämä oli vastaus olettamukseen "näettekö lenkkeilyä ja salia harrastavia joilla huono kroppa" niin kyllä, näen. 

Ruokavalio ei ole edes mitenkään erityisen pielessä, perus salillakävijän ruokavalio, mm. kaurapuuroa, rahkaa, kanaa, vähärasvaista jauhelihaa, paljon kasviksia. Ei mitään mässyjä ikinä isoja määriä, hyvin harvoin alkoholia jne. Ei kaikkien kehot vain ole niin tehokkaita rasvanpoltossa. 

Vierailija
74/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso merkitys on ruokavaliollakin eikä jokainen saa samanlaista kroppaa vaikka kuinka söisi ja liikkuisi samalla tavalla.

Parhaan version itsestään halutessaan saa, mutta lyhyt ja tanakka ei muutu solakaksi ja pitkäraajaiseksi gaselliksi millään treenillä ja ruokavaliolla eikä tasapaksusta tule kurvikasta tiimalaisia. Ne kropan mittasuhteet on mitkä on.

Vierailija
75/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruo

No joo, edelleen hankala sanoa mitään kun ei näe kuinka ihminen liikkuu ja syö

Vierailija
76/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Miksi ajattelet, että hyvään kroppaan tarvitaaan leveät lantioluut eikä esim. lihaksikasta peppua, joka myös leventää lantiota? 

Vierailija
77/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso merkitys on ruokavaliollakin eikä jokainen saa samanlaista kroppaa vaikka kuinka söisi ja liikkuisi samalla tavalla.

Parhaan version itsestään halutessaan saa, mutta lyhyt ja tanakka ei muutu solakaksi ja pitkäraajaiseksi gaselliksi millään treenillä ja ruokavaliolla eikä tasapaksusta tule kurvikasta tiimalaisia. Ne kropan mittasuhteet on mitkä on.

Mittasuhteisiin saa vaikutettua yllättävänkin paljon treenillä. Esim. pyöreä pylly ei itsekseen tule, vaan se pitää treenata. 

Vierailija
78/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän ketjun aloittaja ja neuvojen jakelijat miehiä vai naisia? Lihasten kasvatus ja rasvaton keho on miehen hormonitoiminnalla paljon helpompi saavuttaa kuin naisen vastaavalla. Esim. naisen keho kuluttaa samassa liikunnassa vähemmän kaloreita samassa ajassa ja myös lihasten kasvatus on naisille huomattavasti vaikeampaa.

Vierailija
79/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää isosta mahasta joten minulla on iso maha ja olen avoliitossa normaalipainoisen kanssa.

Vierailija
80/366 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa naiselle:

- älä syö kuin virtahepo

Hyvä kroppa miehelle:

- ole yötä päivää vuosikausia salilla

- ei saa pieninkään asia olla pielessä ravinnon suhteen

Älä jauha paskaa. Hyvään kroppaan tarvitaan naisella paljon muutakin kuin hoikkuus/ normaalipaino. Rinnaton, tasapaksu pötkylä ei ole hyväkroppaista lähelläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme