Hyvän kropan saa sali+lenkkeily yhdistelmällä kuka tahansa,
jolla ei ole merkittävää ylipainoa. 3x vkossa salia ja 2-3x viikossa lenkkeilyä. Nyt jos aloittaa, on kesällä jo paljon atleettisempi kroppa.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei pidä paikkaansa. Itse aloitin 1,5 vuotta sitten ja keskivartalolihavuus on ja pysyy 😕 Kunto on toki kasvanut, ja lihakset. Mutta hyväkroppaiseksi en itseäni ilkeäisi kutsua.
Pitää paikkaansa!! Et vaan osaa syödä oikein, vaan ahmit pullaa ja karkkia!!
Tosiaankaan ei pidä paikkaansa. Vatsa ei silti pienene vaikka liikuntaa paljon, muualta kyllä pienenee. En koskaan syö pullaa enkä karkkia, no ehkä kerran-kaksi vuodessa vähän irtokarkkia syönyt, mutta sillä tuskin merkitystä.
Minulla on melko hyvä kroppa, mutta koska en ole täydellisen timmi, tämän palstan mukaan olen tietysti karsea laihaläski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marit Björgenin haba hämmentää - mikä rautavuori!
Norjalaisilla hiihtäjillähän nyt oli vähän astetta kovemmat huulirasvat käytössä...
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/2012011115059500
Astmalääke on kyseisellä hiihtäjällä ainakin hyötykäytössä, tuokin on luultavasti vain jäävuoren huippu. Naiivia uskoa, että nuo lihakset on pelkän hiihtämisen ansioita ja että kuka vaan pääsee paljon hiihtämällä samaan kuntoon.
Steroidien käyttö on todella yleistä varsinkin Instagramin ulkomaalaisten fitness-vaikuttajien parissa, en tiedä miksei tästä puhuta avoimemmin.
Monella on elanto täysin kiinni somen seuraajamääristä, joten paineet näyttää hyvältä on todella kovat. Hyvällä keholla myy omia valmennuksia, kun asiakkaat uskoo, että kaikki on vain ruokavalion ja treenin ansioita ja saa rahakkaita yhteistöitä. Tämä jos mikä hämärtää normaalien pulliaisten käsitystä siitä miltä normaali keho näyttää tuolla AP:n mainitsemalla treenilläkin. Totuus on, ettei parissa kuukaudessa kyllä mitään ihmeitä saa aikaan, ellei ole todella hyvät geenit.
https://www.businessinsider.com/fitness-influencers-steroids-secret-dan…).
Pitää paikkaansa!! Et vaan osaa syödä oikein, vaan ahmit pullaa ja karkkia!!