Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulutettu nainen hyväksytkö duunarimiestä kumppaniksi vai pidätkö heitä alhaisen tason miehinä?

Vierailija
02.03.2024 |

Vastaus ja perustelu?

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole opiskellut missään oppilaitoksessa päivääkään sen jälkeen, kun yo-kirjoitukset olivat ohi. Hän on duunari, mutta myös taitava muusikko. Meillä on samanlainen ajatusmaailma ja yhteiset arvot. Itsekin teen kuvataidetta vapaa-aikanani. Lapsesta tuli äitinsä lailla akateeminen, mutta myös soittaja. Ihmisillä on erilaisia kyvykkyyksiä ja monella myös viisautta, jota ei kirjoista opi.

Vierailija
42/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pidä alemman tason miehenä, päinvastoin. Minulla ja duunarilla vain on todennäköisesti erilaiset tavat hahmottaa asioita. En usko, että duunarimies jaksaisi minun juttuja kuunnella ja oletan etten itsekään voisi olla oma itseni. Kyse ei ole mistään paremmuudesta tai huonommuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut duunaria ja tohtoria. Ammatilla ei ole väliä. Kumpikin petti.

Vierailija
44/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä naisenkaan koulutuksella ole niin suurta väliä. Itse olen akateeminen toimitusjohtaja, ja minusta naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat lämmin ja auttavainen luonne, terve järki, hyvännäköisyys ja kyky antaa ja ottaa vastaan rakkautta. Niin juuri, fyysistä rakkautta. Ruoanlaittotaitokaan ei olisi pahitteeksi. Havaintojeni mukaan  tämän päivän yliopistonaisilta harvemmin löytyy noita ominaisuuksia. Intersektionaalista feminismiä kylläkin. 

Seksi, ulkonäkö, kodinhoitopalvelut.

Luojalle kiitos feminismistä, ei tarvitse kuvitella että tuollaiseen jämämieheen pitäisi tyytyä.

Feministit on jämänaisia ja miesvihaajia.

Vierailija
45/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Minun miehet on olleet duunareita molemmat, itsellä hum kand-tutkinto.

Vierailija
46/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on korkeakoulutus, miehellä on vaan ylioppilastutkinto ja ammattipätevyys kuskiksi.

Minä olen perijä (ei puhuta kyllä mistään isoista summista) ja mies on työtön :D

Toki on tavattu sillon kun mulla oli lukio vielä kesken

Miksi alapeukku? 

Vierailija
47/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä naisenkaan koulutuksella ole niin suurta väliä. Itse olen akateeminen toimitusjohtaja, ja minusta naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat lämmin ja auttavainen luonne, terve järki, hyvännäköisyys ja kyky antaa ja ottaa vastaan rakkautta. Niin juuri, fyysistä rakkautta. Ruoanlaittotaitokaan ei olisi pahitteeksi. Havaintojeni mukaan  tämän päivän yliopistonaisilta harvemmin löytyy noita ominaisuuksia. Intersektionaalista feminismiä kylläkin. 

Tätähän ei keskustelun aloittaja edes kysynyt. Vai oletko nainen? 

Vierailija
48/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojalle kiitos feminismistä, ei tarvitse kuvitella että tuollaiseen jämämieheen pitäisi tyytyä.

Jämämiehellä meni nyt pahasti tunteisiin.

Vierailija
49/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on korkeakoulutus, miehellä on vaan ylioppilastutkinto ja ammattipätevyys kuskiksi.

Minä olen perijä (ei puhuta kyllä mistään isoista summista) ja mies on työtön :D

Toki on tavattu sillon kun mulla oli lukio vielä kesken

Miksi alapeukku? 

Ja tähänkin alapeukku? :D 

Vierailija
50/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja alapeukuttaa kaikki viestit, jossa naisella on matalasti koulutettu kumppani?

Vierailija
51/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, kunhan arvot ja tulevaisuuden toiveet osuvat suht kohdalleen omieni kanssa. Ja osaa käyttäytyä normaalin kohteliaasti. 

Vierailija
52/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ennen duunarimies enkä kaipaa hetkeäkään sitä aikaa. Nykyistä akateemista miestä ei tarvitse ohjeistaa siitä, että sohvalle ei istuta paljaalla perseellä. On myös kivempi keskustella ihan muista aiheista kuin siitä mitä hassunhauskaa Ana oli tehnyt kännissä.

Ei voi pelkän koulutustason perusteella sanoa minkälainen ihminen on. Mun exä on käynyt aikoinaan 2-vuotisen amiskoulutuksen eikä hän kyllä tuollainen juntti ollut mitä sä tuossa kuvailit. Asiallinen, siisti, rehellinen, luotettava ja hyväkäytöksinen mies. 

Sitten on tullut elämässä vastaan korkeasti koulutettuja ihmisiä jotka ovat sosiaalisesti todella kömpelöitä ja käyttäytyvät tökerösti. 

Vierailija
53/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämämiehellä meni nyt pahasti tunteisiin.

Ei mennyt tunteisiin. Kerroin faktan ja se sai sinut suuttumaan. :)

Vierailija
54/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias kasvatustieteen maisteri ja haen ensi keväänä opiskelemaan lääkäriksi. Unelma on olla gynekologi tulevaisuudessa! Oma mieheni on sähköasentaja ja tykkää työstään ja on siinä vielä taitava! Tottakai kelpaa. Pääasia että mies on tyytyväinen työhönsä.

Vierailija
55/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyväksyisin. Riippuu ihmisestä.

Vierailija
56/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että samantyyppisen kasvatuksen saaneet ymmärtää parhaiten toisiaan, mutta ei välttämättä. 

Vierailija
57/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämämiehellä meni nyt pahasti tunteis

Sinun mielipiteesi ei ole faktaa. T. "jämänainen", naimisissa

Vierailija
58/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on käytännössä opittu mittakirvesmiehen ammatti jonka isoveli opetti. Itse olen korkeakoulutettu. Sivistystaso voi olla yhtä hyvä ja se ratkaisee minulla. Tyhmää ja sivistymätöntä en olisi ottanut.

Vierailija
59/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vaikka hyvin pärjäävä ja muuten älykäs yrittäjä niin siinä tapauksessa voin harkita, muuten ei kuulu tyyliin. 

Vierailija
60/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä duunarin että korkeakoulutetun kanssa pitkään yhdessä asuneena valitsisin ehdottomasti enää vain korkeakoulutetun kumppanikseni.

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi