Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulutettu nainen hyväksytkö duunarimiestä kumppaniksi vai pidätkö heitä alhaisen tason miehinä?

Vierailija
02.03.2024 |

Vastaus ja perustelu?

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut duunarimiehen. Mies ghostas ja valitsi rumemman duunarinaisen.

Vierailija
22/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittele ihmisiä tasoihin. Olen itse keskiluokkataustainen, hyväpalkkainen ja varakas FT. Minulle on tärkeintä että suhteessa on aitoa tunnetta, rakkautta. Elämänkumppanin kanssa pitää olla lisäksi yhteiset arvot ja tavoitteet. Jos duunarimiehen kanssa löytyisi oikeaa tunnetta, yhteiset arvot ja tavoitteet, niin ei ammatilla tai koulutuksella olisi väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia pareja on paljonkin. Sen sijaan akateeminen mies & duunarivaimo on harvinaisempi yhdistelmä. 

Totta tosiaan.

Mikähän siinä🤔😂

Vierailija
24/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyväksynyt, mutta eipä yksikään duunari ole koskaan minusta ollut kiinnostunut, pelkästään korkeasti koulutetut miehet. Duunarimiehet suorastaan juoksevat karkuun kun kuulevat ammattini. T. Lääkärinainen

Vierailija
25/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa poikaystävääni oli duunareita nuorena ja miehenikään ei opiskellut yliopistolla, kun tapasimme, joten kyllä. Riippuu täysin miehestä. Mutta sivistynyt ja fiksu pitää olla.

Vierailija
26/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ennen duunarimies enkä kaipaa hetkeäkään sitä aikaa. Nykyistä akateemista miestä ei tarvitse ohjeistaa siitä, että sohvalle ei istuta paljaalla perseellä. On myös kivempi keskustella ihan muista aiheista kuin siitä mitä hassunhauskaa Ana oli tehnyt kännissä.

Ilmeisesti olet ääliö kun mieheksi tuommoisen valitsit. Minulla ole ollut yhtään ääliötå eikä tuttavillakaan, mutta meillä, toisin kuin sinulla, on aivot ja osaamme niitä käyttää, myös kumppania valitessamme. 

Vierailija
27/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt duunariksi lasketaan. Oma mies on kirjanpitäjä. 

Vierailija
28/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisilla on harhaluulo, että amikset olisi juntteja.

Itse olen amis ja palkanlaskija ja harrastan matkustelua Japanissa. M25

Vierailija
29/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä sellainen Dimexmies. Kunhan olisi hyväntuulinen ja rento tyyppi.

Vierailija
30/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin hyväksynyt, mutta eipä yksikään duunari ole koskaan minusta ollut kiinnostunut, pelkästään korkeasti koulutetut miehet. Duunarimiehet suorastaan juoksevat karkuun kun kuulevat ammattini. T. Lääkärinainen

Minä olen kirurgi ja mieheni ajaa motoa, siis metsäkonetta. Kaikki naiset kuolaa miestäni, hän on pitkä, harteikas, hyvävartaloinen, komea, miehekkyys suorastaan huokuu hänestä sanovat kaverini ja hän on äärettömän fiksu ja mukava. Ja maailman paras isä. Mieheni meillä lukee filosofiaa ja kuuntelee jatsia ja klassista. Minä luen hömppää ja kuuntelen rokkia. ÄO on molemmilla korkea ja kuuluimme hetken mensaan mutra se oli tylsää. 

Vierailija
31/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on diplomi inssi. Tyhmä kun saapas.

Ei osaa edes tuulilasinpyyhkijöitä vaihtaa. 

Vierailija
32/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia pareja on paljonkin. Sen sijaan akateeminen mies & duunarivaimo on harvinaisempi yhdistelmä. 

Totta tosiaan.

Mikähän siinä🤔😂

Lasketaanko sairaanhoitaja ja terveydenhoitaja duunariksi, jos, niin meitä on paljon, miehet on lääkäreitä. Hyvin tuttua kaveripiirissä. Juu ja sihteereitä, jotka työskentelee sairaalassa on myös vaimoina. 

Lopettakaa aikuiset ihmiset nämä tasolässytykset. Jookos? 

Vierailija
33/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ennen duunarimies enkä kaipaa hetkeäkään sitä aikaa. Nykyistä akateemista miestä ei tarvitse ohjeistaa siitä, että sohvalle ei istuta paljaalla perseellä. On myös kivempi keskustella ihan muista aiheista kuin siitä mitä hassunhauskaa Ana oli tehnyt kännissä.

Tuohon ei ikävä kyllä se korkea koulutuskaan auta..

Vierailija
34/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet ääliö kun mieheksi tuommoisen valitsit. Minulla ole ollut yhtään ääliötå eikä tuttavillakaan, mutta meillä, toisin kuin sinulla, on aivot ja osaamme niitä käyttää, myös kumppania valitessamme. 

Samaa mietin, tulee kehumaan huonoa valintaansa. 

Vierailija
35/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on diplomi inssi. Tyhmä kun saapas.

Ei osaa edes tuulilasinpyyhkijöitä vaihtaa. 

Sama meillä, ja tämä mun on JUNTTIEN JUNTTI, nuorempana oli vielä kehityskelpoinen, mutta en tajua miten hänestä tuommoinen lopulta tuli. Ainoa lapsi kirjoittaa nyt keväällä, kun ylppärit on pidetty vapautuu yksi juntti dippainssi naisten saalistettavaksi, eropaperit lähtee heti juhlien jälkeen. Ja miesääliö luulee, että kaikki on hyvin. Minulla on uusi jo katsottuna, ollut vimoset heljä vuotta. Lapsen, joka on herkkä, takia olen tässä kitunut. 

Vierailija
36/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä naisenkaan koulutuksella ole niin suurta väliä. Itse olen akateeminen toimitusjohtaja, ja minusta naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat lämmin ja auttavainen luonne, terve järki, hyvännäköisyys ja kyky antaa ja ottaa vastaan rakkautta. Niin juuri, fyysistä rakkautta. Ruoanlaittotaitokaan ei olisi pahitteeksi. Havaintojeni mukaan  tämän päivän yliopistonaisilta harvemmin löytyy noita ominaisuuksia. Intersektionaalista feminismiä kylläkin. 

Vierailija
37/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt duunariksi lasketaan. Oma mies on kirjanpitäjä. 

Kirjanpitäjä piti kirjasta niin, että piti sen.

Vierailija
38/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos arvot kohtaavat, ei sellaisella ole merkitystä. Haaveilin aina miehestä, joka olisi käsistä kätevä ja osaisi rakentaa itse talon. Valitettavasti en tutustunut sellaiseen koskaan. Missä lienee luuraavat?

Miksi et opetellut itse rakentamaan taloa?

Vierailija
39/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korkeakoulutus, miehellä on vaan ylioppilastutkinto ja ammattipätevyys kuskiksi.

Minä olen perijä (ei puhuta kyllä mistään isoista summista) ja mies on työtön :D

Toki on tavattu sillon kun mulla oli lukio vielä kesken

Vierailija
40/205 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä naisenkaan koulutuksella ole niin suurta väliä. Itse olen akateeminen toimitusjohtaja, ja minusta naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat lämmin ja auttavainen luonne, terve järki, hyvännäköisyys ja kyky antaa ja ottaa vastaan rakkautta. Niin juuri, fyysistä rakkautta. Ruoanlaittotaitokaan ei olisi pahitteeksi. Havaintojeni mukaan  tämän päivän yliopistonaisilta harvemmin löytyy noita ominaisuuksia. Intersektionaalista feminismiä kylläkin. 

Seksi, ulkonäkö, kodinhoitopalvelut.

Luojalle kiitos feminismistä, ei tarvitse kuvitella että tuollaiseen jämämieheen pitäisi tyytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi