Korkeakoulutettu nainen hyväksytkö duunarimiestä kumppaniksi vai pidätkö heitä alhaisen tason miehinä?
Kommentit (205)
En laita miehiä eri tasoihin tällaisten asioiden perusteella. Kaikkein ratkaisevinta on tyypin luonne. Duunareissakin on paljon fiksuja, ja akateemisissa ääliöitä.
akateeminen nainen
Panen v tusti naisia vain olemalla väitellyt. Naisten reidet avautuu oppiarvon edessä tosi helposti.
Riippuu siitä, onko yhteistä puhuttavaa. Ei tarvitse olla korkeakoulua käynyt jos muuten ajankohtaiset asiat kiinnostaa ja on kartalla maailman menosta :) Toki olis kiva puhua oman alan jutuista kumppanin kanssa, mut jos muuten natsaa ni no problem :)
N32
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia pareja on paljonkin. Sen sijaan akateeminen mies & duunarivaimo on harvinaisempi yhdistelmä.
Hihhih naurattaa. Vaikka vaimo maalari ja mies lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia pareja on paljonkin. Sen sijaan akateeminen mies & duunarivaimo on harvinaisempi yhdistelmä.
Mieheni on juristi ja KTM,minä tradenomi ja töissä kaupassa. Hyvin on mennyt eikä kukaan ole ihmetellyt. Ollaan hyvin samalaisia ja meillä on samanlaiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on juristi ja KTM,minä tradenomi ja töissä kaupassa. Hyvin on mennyt eikä kukaan ole ihmetellyt. Ollaan hyvin samalaisia ja meillä on samanlaiset arvot.
Ja lisään vielä että minä olen vanhempi ja mies nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos arvot kohtaavat, ei sellaisella ole merkitystä. Haaveilin aina miehestä, joka olisi käsistä kätevä ja osaisi rakentaa itse talon. Valitettavasti en tutustunut sellaiseen koskaan. Missä lienee luuraavat?
Maatiloilla ja huono puoli, että pitää ryhtyä maatilan emännäksi. Ei mies jätä sukutilaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos arvot kohtaavat, ei sellaisella ole merkitystä. Haaveilin aina miehestä, joka olisi käsistä kätevä ja osaisi rakentaa itse talon. Valitettavasti en tutustunut sellaiseen koskaan. Missä lienee luuraavat?
Ei tuohon lankaan yksikään mies enää lankea. Tosin joku maalaistalon isäntä vois olla tarjolla. Loppupelissä silä ei ole väliä, koska kaikki tajuavat, että sen talon valmistuttua tulee ero.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi mitään arvoja vaan tummat silmät.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole harvinainen yhdistelmä duunarinainen ja akateeminen mies. Todella moni sairaanhoitaja on parisuhteessa akateemisen miehen kanssa. Esim. diplomi-insinööreillä on aika usein sairaanhoitajavaimo.
Olen korkeakoulutettu ja mieheni duunari. Miehelläni on silti reilusti parempi palkka. Lisäksi hän on itseäni älykkäämpi. Ei siis koulutustaso vastaa meidän tapauksessa stereotypioita.
Vierailija kirjoitti:
En laita miehiä eri tasoihin tällaisten asioiden perusteella. Kaikkein ratkaisevinta on tyypin luonne. Duunareissakin on paljon fiksuja, ja akateemisissa ääliöitä.
akateeminen nainen
Jep, esim. uusi presidenttimme on tohtori, mutta en ainakaan minä ole saanut hänestä järin fiksua kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on diplomi inssi. Tyhmä kun saapas.
Ei osaa edes tuulilasinpyyhkijöitä vaihtaa.
Sama meillä, ja tämä mun on JUNTTIEN JUNTTI, nuorempana oli vielä kehityskelpoinen, mutta en tajua miten hänestä tuommoinen lopulta tuli. Ainoa lapsi kirjoittaa nyt keväällä, kun ylppärit on pidetty vapautuu yksi juntti dippainssi naisten saalistettavaksi, eropaperit lähtee heti juhlien jälkeen. Ja miesääliö luulee, että kaikki on hyvin. Minulla on uusi jo katsottuna, ollut vimoset heljä vuotta. Lapsen, joka on herkkä, takia olen tässä kitunut.
Jos kirjoituksesi on totta, niin herkkä lapsesi varmaankin tietää jo, että avioliitossasi ei ole kaikki hyvin. Eräs tuttava kertoi kuinka hän sopi miehensä kanssa, että kestetään siihen, kun lapsi saa ylioppilaslakin. Kun he sitten ilmoittivat nuorelle, että avioliitto on nyt lopussa, tämä ihmetteli miksi he eivät olleet eronneet paljon aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että kävi tuuri ja vein yhden heistä pois markkinoilta. En tiedä miten kuljeskelikin vielä vapaana.
Jos on mukava mies ja arvot kohtaavat, niin ei koulutuksella ole mitään merkitystä. Sillä on, onko aktiivinen tekemään töitä ja kunnollinen muuten.
Todellakin. Olen yrittänyt deittailla duunarimiehiä, mutta heitä en tunnu oikein kiinnostavan.
N32 ytm
Joo mutta he ovat käytännössä jättäneet minut aina, nykyään olen toisen korkeakoulutetun kanssa ja meillä menee hyvin ja ollaan ihan samanlaisia. Eli omalla kohdalla ainakaan se ei ole toiminut duunarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen duunarimies enkä kaipaa hetkeäkään sitä aikaa. Nykyistä akateemista miestä ei tarvitse ohjeistaa siitä, että sohvalle ei istuta paljaalla perseellä. On myös kivempi keskustella ihan muista aiheista kuin siitä mitä hassunhauskaa Ana oli tehnyt kännissä.
Tapailin yhtä korkeasti koulutettua, joka hillui kotonaan aina alasti.
Omituinen kysymys. En ole koskaan valinnut kumppania koulutustaustan tai työn perusteella, vaan siihen vaikuttavat ihan muut tekijät.