Somesta lähteminen
Oletko itse ilmoittanut seuraajille että lähdet somesta, kertonut vain lähimmille ystäville, perheelle vai tehnyt vain "katoamistempun"? Miten on sinusta järkevintä toimia tilanteessa? Onko omakohtaista kokemusta aiheesta?
Kommentit (123)
En ole sotkeentunut someen kommenttipalstoille kirjoittelua kummemmin niin aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin vain. Tuskin kukaan on edes huomannut..
Joo. Niin, ei sitä moni varmana edes huomaa tai ei välitä. Ap
Muutamalle sanoin, muuten poistuin ilmoittamatta. Siitä on kohta seitsemän vuotta. Elämäni parhaita päätöksiä !
Lähdin aiemmin facebookista pois, ei kukaan jäänyt erityisesti kaipaamaan, tietääkseni. Varmaa käy instagramin kohdalla sama juttu. Lähden siis instasta seuraavaksi. Ap
Lähdin vain mitään ilmoittamatta. Ensin yhdestä, sitten toisesta jne.
Herran Jumala sentään. Se on some ja leikkimaailma. Oikeastiko ihmiset luulee itseään niin tärkeäksi, että heidän poistuminen somesta kiinnostaa ketään.
Kun olet kavereiden kanssa ulkona, saat silloinkin lähteä kotiin, kun et enää jaksa seurustella. Ei tarvitse enempää selittää.
Oon ilmoittanut aiemmin facen sekä nykyään instan päivitykseen että lähden lähipäivinä pois palvelusta, noin olen siis itse toiminut. Ap
Miksi ilmoittaa mitään? Poistat vaan sovelluksen ja olet niin pitkään pois kun haluat. Jos joskus tekee mieli palata,niin senkus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilmoittaa mitään? Poistat vaan sovelluksen ja olet niin pitkään pois kun haluat. Jos joskus tekee mieli palata,niin senkus.
Hyvä vaihtoehto tuokin. Vähän eri tilanne on, kun haluaa kokonaan poistaa käyttäjätilin somesta, ei pelkkää sovelluksen poistoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voihan sun tili olla siellä, mutta et vaan ole aktiivinen.
Aivan. En halua pitää siis tiliä ei-aktiviisena. Ap
Jäät määrittämättömän pituiselle sometauolle. Sit joskus voit vähän äänin poistaa koko sovelluksen jos muistat. Kukaan tuskin edes huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sun tili olla siellä, mutta et vaan ole aktiivinen.
Aivan. En halua pitää siis tiliä ei-aktiviisena. Ap
No sitten sä vaan lähdet sieltä ja poistat sun tilin.
Miksi siitä pitää kenellekään ilmoittaa ja tehdä sen suurempaa numeroa? Lähdet pois, goodbye. Niin sieltä lähtee moni muukin.
Kerroin seuraajille hyvissä ajoin ja lähdin sovitusti. Pari vuotta tuli pyyntöjä palata takaksin, mutta sitten olen saanut olla rauhassa.