Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletettu ystävä ei kykene puhumaan tietystä aiheesta

Vierailija
29.02.2024 |

Oletettu ystävä ei kykene puhumaan tietystä aiheesta kanssani vaan jättää vastaamatta tai vaikenee täysin aiheesta.

Kyseessä pitkäaikainen ystävä, tai niin luulin. Mutta yksi aihe on katkaissut välimme koska hän ei jostain syystä kykene keskustellaan aiheesta. Ei siis ollenkaan.

Joten annanko vain siis olla vai mitä?

Kyseinen aihe ei ole edes mitenkään häneen liittyvä, joten hän täysin ohittaa tai sivuuttaa minulle kiperän aihealueen josta minä haluaisin puhua. Mutta kun en voi puhua hänelle siitä, niin onko mitään järkeä edes yrittää jatkaa niin kutsuttua ystävyyttä?

Koska eihän tuollainen ole oikea ystävä minusta laisinkaan.

Kommentit (549)

Vierailija
381/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa elämässäni tällainen ihminen on osoittautunut epäluotettavaksi. Häntä kiinnostaa erityisesti minulle vaikeat asiat, heikot kohdat. Jos en näistä puhu, hän yrittää lähestyä aihetta kiertoteitse ja nimenomaan tuolla 'haluan vaan auttaa sua' -kulmalla. Se, etten puhu hänelle, kääntyy juuri noin, kuin ap esittää, minun ongelmaksi ja todisteeksi siitä, että minulla on pahoja ongelmia, että olen estynyt.

Satavarmasti puhuu minusta ja näistä 'ongelmistani' eteenpäin. Antaa ymmärtää, että olen niin jumissa ja lukossa, etten pysty puhumaan. Todelliset ystäväni tietävät, että puhun kuin ruuneperi. Luotan heihin.

Ihan puhdasta manipulointia ja pahuutta. 

Ohis mutta..

melkeen uskois mutta ei taida olla totta.

Miksi enää puhut hänen kanssaan yhtää mitään koskaan jos kerran on noin epäluotettava?

Täältä toinen ohis. Saattaahan kyseinen henkilö olla oma tai puolison sukulainen, työkaveri tms. Ei voi olla kokonaan tapaamatta ja kokonaan vaieta.

Vierailija
382/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja kiusaa saadakseen kiusatussa aikaan reaktion. Kiusaajalle ei ole väliä, millaisen reaktion. Kiusaaja haluaa, että kiusattu huomaa hänet. Jos kiusattu ei reagoi mitenkään, kiusattu ajan myötä kyllästyy ja etsii uuden uhrin. En väitä, että ap olisi kiusaaja. Kuitenkin ystävä on hyvinkin saattanut huomata kaikki apn ystävälleen tekemät testailut. Hän voisi reagoida, mutta silloin hän tekisi juuri kuten kiusattu, joka reagoi kiusaamiseen. Onko ap tullut ajatelleeksi, että ystävän näkökulmasta ap käyttäytyy kuin kiusaaja?

Tarkoittaisi että tämä on siis joku peli, hänen suunnaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja kiusaa saadakseen kiusatussa aikaan reaktion. Kiusaajalle ei ole väliä, millaisen reaktion. Kiusaaja haluaa, että kiusattu huomaa hänet. Jos kiusattu ei reagoi mitenkään, kiusattu ajan myötä kyllästyy ja etsii uuden uhrin. En väitä, että ap olisi kiusaaja. Kuitenkin ystävä on hyvinkin saattanut huomata kaikki apn ystävälleen tekemät testailut. Hän voisi reagoida, mutta silloin hän tekisi juuri kuten kiusattu, joka reagoi kiusaamiseen. Onko ap tullut ajatelleeksi, että ystävän näkökulmasta ap käyttäytyy kuin kiusaaja?

Apn ystävä saattaa hyvinkin ajatella, että ap pelaa jotain omituista peliä. Peliä, jossa ap haluaa keinolla millä hyvänsä tulla "palkituksi" millä tahansa reaktiolla. Jos joku alkaisi mua testaamaan, tietenkin ajattelisin, mitä peliä ko henkilö oikein pelaa.

Vierailija
384/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn ystävä saattaa hyvinkin ajatella, että ap pelaa jotain omituista peliä. Peliä, jossa ap haluaa keinolla millä hyvänsä tulla "palkituksi" millä tahansa reaktiolla. Jos joku alkaisi mua testaamaan, tietenkin a

Eli hän ajattelee mun pelaavan ja mä että hän pelaa.

No jo on solmu. Mä vihaan pelejä.

Se on suunnitelmallista ja harkittua. Seuraava siirto perustuu toisen edelliseen siirtoon. Ja tavoite on jonkinnäköinen voitto.

Se on typerää ihmissuhteessa ja hyvin harvoin päättyy hyvin.

T. Ap

Vierailija
385/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn ystävä saattaa hyvinkin ajatella, että ap pelaa jotain omituista peliä. Peliä, jossa ap haluaa keinolla millä hyvänsä tulla "palkituksi" millä tahansa reak

Mutta oikeastaan tuossa se syy tulikin miksi haluisin tän selvittää. Kunnolla, pois.

Ettei mitään väärinymmärrystä ole. Nyt on.

T. Ap

Vierailija
386/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin jopa toivoisin että jos tämä voisi olla kanava jolla tavoitan hänet aiheen tiimoilta niin ehkä hieman osaisi ajatella tätä toistakin kulmaa... terkkuja vaan siis.

Vierailija
387/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu lainaaminen. Todellakin solmu. Umpisolmu. Itse jo kerroit testanneesi ystävääsi eli olet pelannut itsekkin. Vihellä peli poikki ja lopeta pelaaminen. Jätä aihe pois sun ja ystäväsi välisistä keskusteluista ja jos vahingossa sivulauseessa asia tuleekin esille, älä odota mitään reaktiota.  Ota vaikka ystäväsi vaikeneminen reaktiona, jos sulle reaktio on elintärkeää.

Vierailija
388/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli hän ajattelee mun pelaavan ja mä että hän pelaa.

No jo on solmu. Mä vihaan pelejä.

Se on suunnitelmallista ja harkittua. Seuraava siirto perustuu toisen edelliseen siirtoon. Ja tavoite on jonkinnäköinen voitto.

Se on typerää ihmissuhteessa ja hyvin harvoin päättyy hyvin.

T. Ap"

Vasta Ap sitten puolestasi miksi?

Miksi testailet ystävääsi?

Se ei kuulu normaaliin ystävyyteen.

Testailu ON pelaamista

Manipulointia.

Miksi?

Kykenetkö sinä vastaamaan tähän kysymykseen?

Vierailija
389/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn ystävä saattaa hyvinkin ajatella, että ap pelaa jotain omituista peliä. Peliä, jossa ap haluaa keinolla mil

Kirjoitapa sille kaverillesi "anteeksi, olen ollut tunkeileva aiheesta X. Olen huomannut, ettet halua puhua asiasta. Itselläni on epätietoinen olo. Keskustellaan, jos koet sen tarpeelliseksi. "

Ihan suotta teet kärpäsestä härkästä. Kohta et ole edes hyvänpäiväntuttu tälle kaverille, jos et rauhoitu.

Vierailija
390/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotenkin jopa toivoisin että jos tämä voisi olla kanava jolla tavoitan hänet aiheen tiimoilta niin ehkä hieman osaisi ajatella tätä toistakin kulmaa... terkkuja vaan siis.

Terkkuja vaan, että tämä keskustella vahvisti entisestään olettamaani. 

Tunnistin jo monta päivää sitten, ja tässähän olen vastaillut.

Osaan ajatella, tunnistan manipuloinnin.

Painostaminen ei auta.

Sori siitä.

Hyvät jatkot.

Vierailija
391/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painostaminen ei auta.

Sori siitä.

Hyvät jatkot.

Kaikki uskoo tän 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
392/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painostaminen ei auta.

Sori siitä.

Hyvät jatkot.

Soitan sulle niin puhutaan.

Vierailija
393/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painostaminen ei auta.

Sori siitä.

Hyvät jatkot.

Et ollu sinä. Sori nyt vaan. Puhuin juuri kanssasi.

Vierailija
394/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että olet työtön kyl ap.

Vierailija
395/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa ap miksi juuri tämän ystävän juuri tähän aiheeseen liittyvä reaktio on sulle niin tärkeä, että olet valmis uhraamaan koko ystävyyden vain siksi, että et saanut reaktioksi edes tätä: 💩?

Vierailija
396/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa ap miksi juuri tämän ystävän juuri tähän aiheeseen liittyvä reaktio on sulle niin tärkeä, että olet valmis uhraamaan koko ystävyyden vain siksi, että et saanut reaktioksi edes tätä: 💩?

En ole uhraamassa, voitte unohtaa nyt sen.

Tunteilu teki temppuja. Menkat varmaan.

Koitan parantaa oman käytöksen nyt.

Vierailija
397/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tön takia mul ei oo yhden yhtäkään ihmissuhdetta, en jaksa tuota jatkuvaa draamaa

Vierailija
398/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painostaminen ei auta.

Sori siitä.

Hyvät jatkot.

Mistä tiedät etten silti ollut minä?

Vierailija
399/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painostaminen ei auta.

Sori siitä.

Hyvät jatkot.

Mistä tiedät etten silti ollut minä?

Varmaan mun pitää selittää että sekin oli TESTIsoitto mun pelissä.

Koska vauviksella joku esiintyy hänenä, niin testasin oliko se.

No et ollu, miksi?

Et kykene tekemään töitä ja kirjoittamaan tääl samaan aikaan.

Eikä tarttis kysellä tuotakaan asiaa, tiedät ammattisi ja työaikasi varmaan ihan itse.

Taas mä pelaan tässä peliä jo sillä että kirjoitan tässä.

Syyllinen, mutta rikonko nyt oikeasti mun ystävää tässä jopa tällä?

Varmaan, teidän mielestä.

Vierailija
400/549 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole uhraamassa, voitte unohtaa nyt sen.

Tunteilu teki temppuja. Menkat varmaan.

Koitan parantaa oman käytöksen nyt.

Olet siis vain ylireagoinut. Hyvä juttu, että tiedostit asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi